Közlemény

Collapse
No announcement yet.

dinomenegin- bemutatkozás

Collapse
X
 
  • Szűrők
  • Idő
  • Megjelenít
Clear All
new posts

    dinomenegin- bemutatkozás

    Üdv mindenkinek és BUÉK!
    Veterános vagyok vagy sem ezt nem tudom. Szeretem a régi motorokat, autókat. Szakképzettségem teljes mértékben euszabványos a garázstuning honi megfelelőjével. Motort újítottam-e fel?? A fényező, homokszóró, krómozó, esztergályos, kárpitos, .... segítségét is számítva inkább csak igényesen összeszereltem, "terveztem", legyártattam. Persze amit otthon tudtam........ mind mindannyian. Fiatal koromban, hozzátok hasonlóan az elérhető gépeket alakítgattam a saját szám íze szerint, majd a krisztusi kor elérése után mindinkább az eredeti formák megőrzése a cél. Most közel a félszázhoz, a sebesség nem vonz annyira, többre értékelem az egybenséget, mint az egyediséget.

    #2
    Kedves Dinomenegin!

    Szeretettel üdvözöllek a veteránjárművekkel foglalkozó fórum,egyre gyarapodó tagjai között.A veteránjárművek felújítását ill.,restaurálását illetően,úgy vélem,mindenki,vesz igénybe külső segítséget,hiszen nem vagyunk "polihisztorok",tehát nem tudhatunk krómozni,forgácsolni,kárpitozni,festeni,stb..

    Az valóban igaznak tűnik,hogy a korosodás magával hozza, a törekvést az eredetiségre,-valójában ez így is van jól.Nem jelenti ez azt,hogy pl.,nem lenne jó kíváncsiságból (elméletben,lehet a gyakorlatban is )belefabrikálni egy 500-as FIAT karosszériába egy 105TC-s Ritmo motort váltóstól.Az természetesen egy más dolog,hogy ehhez a futóművet és a fékeket is át kellene alakítani és akkor is egy kísérlet lenne.A fenti elképzelés természetesen,csak egy vágy,egy utópisztikus gondolat,de azért valahogy a tudat alatt ott rejtőzik.

    Kérlek légy hasznos,aktív tagja a fórumnak,osszad meg velünk tudásod és tapasztalataidat,és nyugodtan kérj segítséget is.

    Boldog Újévet Kívánok!


    Üdvözlettel:Che
    -t5-, apacsavo és soveny kedvelte ezt.

    Komment


      #3
      Szervusztok. Külön örülök az előzőekben leírtak azon tartalmának, hogy: pl. nem lenne jó kiváncsiságból ..... . Nálam ez még rosszabb azt hiszem. Elgondoltam néhányszor : elöl egy BMW 325 IX-es motorja , háttul egy TÁTRA 613-as motorja - egy autóban .... Nagyon hülye vagyok, nem ? Mindenkinek B.U.É.K. ( A dolog lényege, hogy találjak egy alsóhangos / árban / jó motorikus / + váltó / állapotú 325 IX-t, amit én bontok meg , a másik blokk már meg van...... )
      apacsavo és Che kedvelte ezt.

      Komment


        #4
        igazad van!------az én álmom meg egy Fiat Balilla alsóhangos árban -amit én bontok meg -a lemezárut meg nálad hagynám-

        Szia

        Komment


          #5
          Szervusz. Esetlegesen nem volnának másképp gondolkodók, mint a többség által elvárt / itt , csak " normális " dolgokra célzok, ami másokat nem sért és nem kötelező jellegű /, akkor a világ egy helyben toporogna a kezdetektől - de ezt Te is ugyan úgy tudod, mint én...... A malac farka az én kezemben volt tegnap: vettem egy FIAT Balilla hibátlan karburátort, légszűrővel . Üdvözlettel.
          apacsavo és Che kedvelte ezt.

          Komment


            #6
            Szia
            Véletlenül nem hevert arrafelé egy nagyon roncs (javíthatatlan) Topolinó ?-mert egy kicsit ideadhatnád azt a "farkat" szorongatnám én is egy kicsit.

            Komment


              #7
              Szervusz. Topolínót / kat /utoljára " élőben " / viseletes állapotban - erősen és aranyárban, amihez az én autóm ár-érték aránya valószínűleg jobb / Szeged előtt a régi úton láttam K......knél. Szerintem most is van ott belőle. Gondolom tudod kinél? Üdvözlettel.

              Komment


                #8
                Szia
                Persze, de tudod mire kell....szóval most csak egyenlőre,gyakorolni kéne egy hiányos rossz blokk,megcsinálnám 3 csapágyasra a főtengelyt--láttam Padovában egy nagyon jó ötletet....A komlett meg ráér, abból talán jövőre lessz induló projekt.

                Komment

                Ugrás az oldal tetejére
                Working...
                X