Sziasztok sorstársak,
Alapvetően 60-as, 70-es évek autói hoznak jobban izgalomba, de gyártottak érdekes darabokat a 80-as években is. Utána már jórészt divat célból, használati tárgyakat, ami, ha lehet idő előtt tönkre is megy, hogy lehessen hamar cserélni. Kevés izgalom. Szerintem.
Jelenleg leginkább a Fordos vonalat erősítem. Korábban Knudsen Taunus (2a Sedan, Coupe), jelenleg egy 72-es Granada 2600 GXL Coupe Automatic tulajaként.
Emelett városi közlekedés céljából egy 87-es GPZ 1000 RX segít be. OK, ez csak vicc volt. Az 50-es robogókat kinőttem és valamit csak kellett venni utána. Ebben legalább van vas ;-)
Ennyit röviden magamról.
Alapvetően 60-as, 70-es évek autói hoznak jobban izgalomba, de gyártottak érdekes darabokat a 80-as években is. Utána már jórészt divat célból, használati tárgyakat, ami, ha lehet idő előtt tönkre is megy, hogy lehessen hamar cserélni. Kevés izgalom. Szerintem.
Jelenleg leginkább a Fordos vonalat erősítem. Korábban Knudsen Taunus (2a Sedan, Coupe), jelenleg egy 72-es Granada 2600 GXL Coupe Automatic tulajaként.
Emelett városi közlekedés céljából egy 87-es GPZ 1000 RX segít be. OK, ez csak vicc volt. Az 50-es robogókat kinőttem és valamit csak kellett venni utána. Ebben legalább van vas ;-)
Ennyit röviden magamról.