Üdvözlök mindenkit! Toresz (Tamás) vagyok, nyugati végről Vas megyéből írok ide. Elég sokat keresgéltem interneten, hasonló veterán gépekkel foglalkozó oldalakat, de ezt találtam a legjobbnak. Mivel esedékes egy veterán steyr traktor beszerzése, házkörüli és kertészeti munkákra. A tipus kicsit ismeretlen számomra, reményeim szerint itt találok régebbi tulajdonosokat, akikkel érdemben kommunikálhatok az esetlegesen fellépő problémákról. Az oldal amúgy már is segített, a steyr traktor gépkönyvét gyorsan le is szedtem! Ha megtörténik a vétel, úgy képeket is szállítok, és az esetleges munkákről is... További jó fórumozást kívánok, örömmel válaszolok mindenkinek! és segítek amiben tudok! Remélem hasznos tagja leszek ennek a kis közösségnek!
Közlemény
Collapse
No announcement yet.
Toresz
Collapse
X
-
Szia Toresz!
Érdeklődnék sikerült-e beszerezni az áhított traktort? A karbantartása nem körülményes csak odafigyelés kérdése! A legfőbb dolog a tisztaság,mármint tisztántartással a kis hibák is hamar megláthatók és orvosolhatók rajta. A legnagyobb hiba ha nem fagyálló van a motorban, mert nagyon hamar szétfagy a motorja!!! hiába van rajt fagydugó, pontosabban a motortömbön nincs csak a hengerfejeken! És hideg motort nem szabad nagy fordulaton használni mert a hengerfejek nem bírják és elrepednek. A legjobb ha alapjárathoz közeli fordulaton járatod kb 5 percet megfogod a hengerfejet és ha az már olyan meleg hogy nem bírod rajttartani a kezed akkor lehet vele menni akár teljes fordulaton. Az alapjáratot kézi gázkarral lehet állítani rajt nincs pontos alapjárat beszabályozva rajtuk. Én apukám traktorába ZETOR thermosztátot raktam, de ahhoz is kellet közdarabot csinálnom mert kisebb mint az eredeti így indítástól számítva kb 2 perc és nem lehet megfogni a hengerfejeket olyan melegek a motor pedig 7-8 perc alatt üzemmeleg! Remélem segítettem valamelyest, ha van kérdésed a géppel kapcsolatban akkor ha tudok segítek.
Komment
Komment