Ha szeretnél csatlakozni hozzánk, beszélgetni, kérdezni, vagy válaszolni, üzeneteket küldeni, szavazni, akkor kérlek, szánj néhány másodpercet a regisztrációra.
Sziasztok! azt szeretném megkérdezni, hogy gyárilag fog szinte semennyire a Junakon a fék vagy csak nincsen beállítva rendesen? én arra tippelek, hogy a ferodol van már elkopva a fékpofákon, de akié a motor azt mondja mindig is ilyen volt a fék, hogy semmilyen.
Nem ismerem közelről a gépet,de ha gyenge is a fék akkor is meg kell csusznia a keréknek,egy határozott fékezésnél.
Ráadásul egy olyan mozdonyt le kell lassitani,ha nem,tarolsz mint a kugliban.
Először is üdvözöllek, mint friss tagot! A Junaknak jó fékje van eredetileg. Na ne valami szépen és jól adagolhatóra gondolj, hanem a gép jellegének megfelelőre. Markos legény kell hozzá, de a keréknek blokkolnia kell, ha jól meghúzod a fékkart.
Amire nagyon figyelj az az olajfolyás. A dinamó felé imádja elengedni az olajat, ami gyakorlatilag hidegre teszi a töltést. Nem romlik el, csak folyton takarítani kell. És a kompressziót is ellenőrizd. Ha könnyedén be tudod rúgni, akkor gyanús. Ez olyan igazi rúgós vad csikó.
Most a Túri Találkozón volt egy gyönyörű állapotú oldalkocsival, csoda szépen ketyegett.Szinte alig forgott ,úgy ment mint a régi BMW-k számolható a fordulata.
Köszönöm szépen a hasznos válaszokat! Köszönöm a szíves üdvözletet! Ma is mentem egy kört a "kecskével" és elég furcsa jelenséget tapasztaltam. Induláskor először indítottam a motort ma. Pici járatás után indultam és egy laza 3km után, 40 km/h-s sebességről gyorsítottam a várostáblát elhagyva 70-re, és egyszercsak a motor fulladni kezdett és állt meg mintha nem kapna benzint, erre áttekertem tartalékra a csapot kicsit életre kell aztán megint ugyan az. Rögtön megálltam az út szélén kicsit járt a motor lehelettnyi gázon és újra életre kelt, ezután semmi baja haladtunk mint a győzelmi zászló. Én arra gondolok, hogy egy kis szennyeződést kaphatott fel.
sepy: én is találtam egy az oldtimer_info.hu-n. Egy nagyon szép bordót, gyári oldalkocsival. Meg is érdeklődtem mibe kerülne. Reméljük jó áron lesz.
A benzincsapot kellett kivenni. Kifújattam levegővel, majd a kallantyút kivéve a csap belső gumi borításán, van 3 lyukacska és azokon kellett tágítani egy kicsit.
Komment