Szervusztok Veteránok!
Az első, még lengővillás 100 cm3-es Csepeltől a K55-ön át a 150 cm3-es MZ Trophy-n át volt már minden motorkerékpárom, melyeket saját magam hoztam rendbe. Cseréltem már hengerfejtömítést a lerobbant SKODA 120L-emen Veszprém és B.füred között az országúton. Reastauráltam a Debreceni Református Kollégium gyűjteményébe tartozó, Jéger Jószef rézműves mester által 1858-ban épített, működőképes, J. Watt-féle alacsony nyomású gőzgép modelt. Átalakítottam a "METRÓ-s" marógépem műanyag fogaskerekes főorsó-hajtását fogasszíjasra, stb. Egy barátom tájolt ide hozzátok.
Remélem, jó helyre írtam ezt a bemutatkozást.
Üdv.:
balaca3
U.i.:
Második próbálkozásom.
Az első, még lengővillás 100 cm3-es Csepeltől a K55-ön át a 150 cm3-es MZ Trophy-n át volt már minden motorkerékpárom, melyeket saját magam hoztam rendbe. Cseréltem már hengerfejtömítést a lerobbant SKODA 120L-emen Veszprém és B.füred között az országúton. Reastauráltam a Debreceni Református Kollégium gyűjteményébe tartozó, Jéger Jószef rézműves mester által 1858-ban épített, működőképes, J. Watt-féle alacsony nyomású gőzgép modelt. Átalakítottam a "METRÓ-s" marógépem műanyag fogaskerekes főorsó-hajtását fogasszíjasra, stb. Egy barátom tájolt ide hozzátok.
Remélem, jó helyre írtam ezt a bemutatkozást.
Üdv.:
balaca3
U.i.:
Második próbálkozásom.
Komment