Kedves Fórumtársak!
44 éves vagyok, 25 éve nős, négy gyerekem van. Szenvedélyes vonzalom fűz a régi időmérő szerkezetekhez, és imádom a régi autókat.
Kedvencem, egy 1983-as 1647 köbcentis Renault 18 benzines kombi. Nagyon ritka típus. Kevesen ismerik. Családtag. Lelke van mint minden gépnek (szerintem).
Van egy újabb autóm is, de csak Őt szeretem!
Biztonságban érzem magam vele, mert nincs benne számítógép és ha bármi baja esne út közben meg tudom javítani. Napi használatban van. Büszke vagyok rá, mert még soha nem hagyott ott sehol. 1991 óta vagyunk együtt. Nagyon ragaszkodom hozzá!
Sajnos a télen (nagyon lassan) belecsúsztam egy előttem hirtelen befékező kocsisorba és megsérült az autóm. Alkatrészeket keresek hozzá, de sajnos nem találok sehol. Elsősorban üvegszálas műanyag lökhárítót, és motorháztetőt. Az idén novemberben lejár a vizsgája, tehát csipkednem kell magam, mert ez egy költséges szerelem. Célom egy veterán vizsga elérése. Kérlek benneteket akinek van tapasztalata, ötlete hogyan is kezdjem írjon nekem.
Az autó egyszer már másik karosszériát kapott. Leszorítottak az útról ezért át kellett építenünk, tehát van némi rálátásom a működésére.
Ismerem a legutolsó csavarig (a motor és a váltó belsején kívül) Nagy munka volt, de nem bántam meg, mert kedvencem kárpótol nap mint nap. Meghálálta. A motorban 270 000 km van, nem eszi az olajat, és úgy ketyeg mint a svájci óra!! Amennyiben valaki tanácstalan, hogy kipróbálja-e a Prorlongot szívesen elmesélem a tapasztalataimat.
Olyan szakembert keresek aki fel tud újítani fékerőszabályzót!
Röviden ennyit magamról.
Üdvözlettel: Tiborka
44 éves vagyok, 25 éve nős, négy gyerekem van. Szenvedélyes vonzalom fűz a régi időmérő szerkezetekhez, és imádom a régi autókat.
Kedvencem, egy 1983-as 1647 köbcentis Renault 18 benzines kombi. Nagyon ritka típus. Kevesen ismerik. Családtag. Lelke van mint minden gépnek (szerintem).
Van egy újabb autóm is, de csak Őt szeretem!
Biztonságban érzem magam vele, mert nincs benne számítógép és ha bármi baja esne út közben meg tudom javítani. Napi használatban van. Büszke vagyok rá, mert még soha nem hagyott ott sehol. 1991 óta vagyunk együtt. Nagyon ragaszkodom hozzá!
Sajnos a télen (nagyon lassan) belecsúsztam egy előttem hirtelen befékező kocsisorba és megsérült az autóm. Alkatrészeket keresek hozzá, de sajnos nem találok sehol. Elsősorban üvegszálas műanyag lökhárítót, és motorháztetőt. Az idén novemberben lejár a vizsgája, tehát csipkednem kell magam, mert ez egy költséges szerelem. Célom egy veterán vizsga elérése. Kérlek benneteket akinek van tapasztalata, ötlete hogyan is kezdjem írjon nekem.
Az autó egyszer már másik karosszériát kapott. Leszorítottak az útról ezért át kellett építenünk, tehát van némi rálátásom a működésére.
Ismerem a legutolsó csavarig (a motor és a váltó belsején kívül) Nagy munka volt, de nem bántam meg, mert kedvencem kárpótol nap mint nap. Meghálálta. A motorban 270 000 km van, nem eszi az olajat, és úgy ketyeg mint a svájci óra!! Amennyiben valaki tanácstalan, hogy kipróbálja-e a Prorlongot szívesen elmesélem a tapasztalataimat.
Olyan szakembert keresek aki fel tud újítani fékerőszabályzót!
Röviden ennyit magamról.
Üdvözlettel: Tiborka
Komment