Közlemény

Collapse
No announcement yet.

Kezdő motoros vagyok , Romet vásárlás előtt állok

Collapse
X
 
  • Szűrők
  • Idő
  • Megjelenít
Clear All
new posts

    Kezdő motoros vagyok , Romet vásárlás előtt állok

    Üdv mindenkinek ! Kezdő fórumozó vagyok nagyon tetszik az oldal. Jelenleg nekem egy Babetta 210-es smk-om van , de mostanába fogok szert tenni egy Romet Komár -ra . Az még is jobb szerintem mint egy babetta .
    Irnátok nekem véleményeket a Komárról? Megbízható ? Végsebessége

    Válaszokat előre is köszönöm!

    #2
    Hello! Igaz nem nekem van/volt Romet-em, hanem haveromnak, de közösen bütyköltük, kis rendberakás után használható volt, végsebessége a nagyon dúrva 45-50 közt lehetett, szerintem ennél többet nem igen lehet alap gyári cuccokkal kisajtolni belőle. Ami még rémlik, hogy talán a komárok/rometek gyújtás nyűgösek szoktak lenni, s azért nem szeretnek indulni (nálunk megfelelő javítás után nem volt ilyen gond).

    Komment


      #3
      Köszönöm ! Nekem az a végsebesség pont jó

      Komment


        #4
        Árpi99 eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
        Köszönöm ! Nekem az a végsebesség pont jó
        Gondolom ez 45fokos emelkedőn mérve ennyi!
        Árpi99 kedvelte ezt.

        Komment


          #5
          Szia! nekem egy nagykerekü Romet-Komár motorom van.Kb 30 éves lehet,a mult évben újítottam fel.Teljesen szét lett szedve így aztán minden részét jól ismerem.
          Ha használt Komárt vagy Rometet veszel, a következőkre figyelj:--a kerekek ne legyenek nagyon rozsdásak
          --a váz ne legyen törött vagy repedt
          --a jármű ne legyen hiányos
          A többi már részletkérdés.Hogyan működik a motorja a váltója(kettő fokozat)próbáld ki! A kerékcsapágyak játéka,a kormánytengely kotyogása,a hátsó és az első villa, továbbá a világító és fékberendezés állapota mind fontos szempont.
          Szinte minden alkatrész kapható a Komárokhoz,én a weben is sokat vásároltam.
          Ha precízen, javítod,és karbantartod,szerintem megbízható, - kis távolságokra
          alkalmas- smk.A végsebessége kb.40km/ó a legjobban a 30-at szereti.
          Jó motorozást kívánok! karcsi1960
          korompaiistvan és Intrepid kedvelte ezt.

          Komment


            #6
            Üdv! Ha jó állapotban van a Babettád és jól működik a váltója akkor a Komár szerintem neked csalódás lesz.A fogyasztása lóval több,kényelmetlenebb.30km felett már nagyon hangos, és ahogy már írták neked a gyújtással akadnak gondok.

            Komment


              #7
              Rometó eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
              A fogyasztása lóval több
              Kétségtelenül így van, de ennyivel?

              Komment


                #8
                Bocsi , nem lóval hanem jóval.A babetta kb 1,5 a Romet kb2,5 litert fogyaszt 100km-en.

                Komment


                  #9
                  Rometó eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
                  nem lóval hanem jóval
                  Én is feledékeny vagyok. Elfelejtettem a szmájlit .
                  És nagyon tetszik a lelkesedésed. Vannak itt Rometosok rendesen, és szép munkákat is végeznek. Vannak itt képek és írások. Nézz szét, sok jó dolgot fogsz találni.

                  Komment


                    #10
                    Üdv!
                    nekem is van egy komar 2-es, sokáig nyúztam nagyon fiatalon, néha komoly távolságokat is megtéve. A kormányváltó nem túl praktikus, de idővel már csukott szemmel cseréled a szakadtz bowdent. Amellett jó kis motor az. A Rometnél azért tetszett jobban a Komar, mert nagyobb a kereke.

                    Komment


                      #11
                      csak kadettet na vegyél mert egy szar sok a problémája és nem birja a hósszú utakat csak arra való hogy elnenj a boldba kenyérért és haza menj
                      ptm004 kedvelte ezt.

                      Komment


                        #12
                        bubi eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
                        sok a problémája és nem birja a hósszú utakat
                        Sajnos tény, hogy a gyújtása nem túl hájtekk, a kipörgetéseket szinte azonnal "meghálálja".
                        Egyébként ha normálisan összerakja az embernek a fia, és nem küldi neki, akkor a szomszéd faluig is elmegy .
                        Anno igen nagy távokat megtettem vele, zömmel földutakon. Ha kíméltem, csak takarítani kellett. Ha elszaladt a gyógyszer, és meghúztam a szarvát, akkor sokszor tolni kellett hazáig...
                        Szóval nem állítanám azt, hogy szar motor, csak kímélni kell.
                        Tequila, OdinHEM és 2 további látogató kedvelte ezt.

                        Komment


                          #13
                          Anno 13 évesen első motorként én is használtam egy Romet-Kadettet, ami már vételkor sem volt váltó szempontjából toppon. Sajnos nem hálálta meg, hogy többször többet vártam tőle, mint tudott.
                          Mikor utoljára felragadt 2-esbe a váltó egy pár havi használat után, már nem vettem le emiatt a fedelet, hanem egy 3 sebességes Simson blokkot kapott babetta gyujtással. Onnantól kezdve nem volt ellenfél. Én lettem az utak "királya". :-)
                          A motor könnyű volt, a fék gyenge én meg hasítottam és rémisztgettem az autós társadalmat a 70-es előzésekkel. Sokan nem hittek a szemüknek. A Babetta gyujtas miatt is a motoron ülve kb 0.5m-es távon is indult, a berugót sosem használtam.
                          Így végül serdülő gyerekkorom egyik legszebb emléke lett a Romet - Kadett - Simson összvér.

                          Komment


                            #14
                            ptm004 eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
                            Romet - Kadett - Simson összvér
                            Mi Romson-nak neveztük el, amikor simson kipufogóval, üléssel felszereltük a lengyel szörnyet.
                            Persze csak kíváncsiságból, és átmenetileg tettük, sok értelme nem volt, jobb nem lett, de legalább csúnyább

                            Komment


                              #15
                              Én is Rometen tanultam motorozni, hát a gyújtás az érzékeny pontja , volt kettő is, és érdekes módon az egyikben jól működött, igaz hogy kívülről nagyon leharcolt volt, de az mindig ment, a másik szalon áll. volt, de az állandóan nyűgösködött, mondjuk az már az újabb erősített rugózású volt.

                              Komment

                              Ugrás az oldal tetejére
                              Working...
                              X