Kedves veterános társaim! Az idén nyáron készültem el a 46 éves Jawa 250 motorom felújításával. Ezt még apám vette, de én mentem vele nagyrészt. Több, mint 30 évig állt a garázsban, míg végre rászántam magam és teljesen szétszereltem. Újra lett fényezve, csíkozva, krómozva és horganyozva. Minden alkatrésze eredeti, kivéve a gumiabroncsokat. Mellékelem a fotót. Üdvözlettel: FeFe57
Közlemény
Collapse
No announcement yet.
Jawa 250.559
Collapse
X
-
Valóban nagyon szép a motor és én is gratulálok az eredményhez.Az igazság az, hogy én elfogult vagyok a Jawa motorokkal kapcsolatban,mert szerintem a korabeli márkák közül a Jawa-k voltak a legszebbek.Persze egyből elnézést kérek mindenkitől aki más márkát dédelget.
Arra lennék még kíváncsi, hogy motorikusan is felújítottad-e a motort-hiszen ahogy írtad 30 évet állt a garázsban.Egyébként ha nem is napi használatban, de használni kell a motort,én is ezt teszem.Szivesen ugrok el vele pl. a boltba,már csak azért is mert amikor visszaérek a motorhoz általában többen nézegetik, nekem meg hízik a májam....Utoljára szerkesztve a következő által: hármaska; 2017 okt. 31, 15:41.
- 5 likes
Komment
-
hármaska eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintéseEgyébként ha nem is napi használatban, de használni kell a motort,én is ezt teszem.Szivesen ugrok el vele pl. a boltba,már csak azért is mert amikor visszaérek a motorhoz általában többen nézegetik, nekem meg hízik a májam...."Rohan az életed és rohan az út.Elmarad mögötted lassan a múlt.Nem tudod biztosan,hogy hová is mész,de úgy is észre veszed ha oda érsz."V.A.
- 4 likes
Komment
-
Motorikusan nem kellett felújítani, száraz helyen állt, nem rozsdásodott semmi. Levettem a hengert, úgy nézett ki, mintha használatban lett volna. A blokkot nem húztam szét. Kapott új megszakítót, kondenzátort, gyertyát. Nem utángyártottat, hanem eredetit. Mielőtt bezárt a járműalkatrész bolt (közel 30 éve) a nagy kiárusításban vettem minden fontos tartalék alkatrészt. Még két szerelt kereket is. Most az van felrakva. Ez is kibírta rozsda nélkül. Előszedtem az eredeti egyoszlopos feszültségszabályzót és műszerrel beállítottam. Sajnos ez nem bírta sokáig. Kb. 300 km után nem töltötte az akkut. Kénytelen voltam lecserélni elektronikusra. Remélem evvel nem lesz gond.
Nekem is "hízik a májam" mikor evvel megyek az iskolába. Megcsodálják a fiúk és a kollégák.
- 3 likes
Komment
Komment