Üdvözlet mindenkinek!
Magamról néhány szóban csk annyit szeretnék, hogy a motorozás szele már régen megcsapott, édesapám T1-es Pannóniáján, igaz akkor még csak a tankon ülve. Később a Tesóm JAWA Pionyrjával csapattam. Később a Simson s 51 B majd ETZ 250 volt a kétkerekű járművem. Azért az autózás sem maradt ki, egy Trabant jobb1 ülésében navigáltam, az akkor RALLYE III kategóriának számító hősök viadalában néhány évig. A motorok szeretete megmaradt, a kunmadarasi 24 órás megbízhatósági megmérettetés rendszeres indulói vagyunk. (Hajrá OLD WHEELS 66). Jelenleg egy 63 as szép állapotú Berva tulajdonosa vagyok, a többi motorom eladtam, de bízom benne, ez csak időleges.
Magamról néhány szóban csk annyit szeretnék, hogy a motorozás szele már régen megcsapott, édesapám T1-es Pannóniáján, igaz akkor még csak a tankon ülve. Később a Tesóm JAWA Pionyrjával csapattam. Később a Simson s 51 B majd ETZ 250 volt a kétkerekű járművem. Azért az autózás sem maradt ki, egy Trabant jobb1 ülésében navigáltam, az akkor RALLYE III kategóriának számító hősök viadalában néhány évig. A motorok szeretete megmaradt, a kunmadarasi 24 órás megbízhatósági megmérettetés rendszeres indulói vagyunk. (Hajrá OLD WHEELS 66). Jelenleg egy 63 as szép állapotú Berva tulajdonosa vagyok, a többi motorom eladtam, de bízom benne, ez csak időleges.
Komment