Közlemény

Collapse
No announcement yet.

Jawa 350/634 gyújtás probléma.

Collapse
X
 
  • Szűrők
  • Idő
  • Megjelenít
Clear All
new posts

    Jawa 350/634 gyújtás probléma.

    Sziasztok nekem 350-es 6-voltos Jawam van.Mint annyi más akinek 6-volt Jawaja van a töltés,és a gyújtás probléma kínozza.Ezzel szeretnék új témát indítani!

    #2
    Légy üdvözölve sorainkban. Tedd fel kérdéseid, mond el a Jawával kapcsolatos gondjaid! Megszakító pár csere volt? Ha nem viszik tulzásba a felső megszakító kenését sok baj nem szokott a gyújtással lenni.
    gyimesigy kedvelte ezt.

    Komment


      #3
      sepy eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
      baj nem szokott a gyújtással lenni.
      Kivéve ha nem megfelelő a csapágy minősége,rengeteget bosszankodtam az állandóan elvándorló előgyújtás miatt mig rá nem jöttem a csapágylógás a gyujtásoldalon 0,05-volt igy sétált az előgyújtás....
      gyimesigy és emu kedvelte ezt.
      "Rohan az életed és rohan az út.Elmarad mögötted lassan a múlt.Nem tudod biztosan,hogy hová is mész,de úgy is észre veszed ha oda érsz."V.A.

      Komment


        #4
        Hé, Sepy
        nem az alsó megszakítóra gondoltál? (mármint arra, amelyik a körhagyó illetve a filc alatt helyezkedik el)
        ugyanis inkább az "telítődik" kenőanyaggal az üzem alatt...
        Utoljára szerkesztve a következő által: Zénó; 2017 dec. 05, 20:33.

        Komment


          #5
          nyilván nem e-gyújtó van a gépen, egyébként aligha lehet gondja...
          szóval én is használok 6 voltos jawa-t (360-ast)
          egy 75 wattos negatív testű dinamót és forgórészt szereltem be, három-négy évente cserélem a savas akksit újra (varta),
          a megszakítók olasz magneti-marelli pár, a kondik bosch, a szénkeféket a morgan szállította, a filc is spéci, olyan "okos" fajta,
          a gyertyapipák ngk, a gyújtókábelek rezes szilikonos, a körhagyó polírozott, az alaplap megerősített, a csavarjai szuper alacsonyak. a feszültségszabályozó a hagyományos oszlopos (a nyereg alatt van, nincs útban, sajna így a pumpa ugrott) újra lett vezetékelve, csövezve, saruzva, minden kontakt ok. szezon előtt betekerem az indikátor órát, és elvégzem az alapszervizt, beállítom, ha szükséges. nekem semmiféle gondom nincs sem a gyújtással, sem a töltéssel, szépen indul hidegen-langyosan-melegen, a világítást is jól bírja, nem merül és nem is fő az akksi...
          sepy, Ba701 és 3 további látogató kedvelte ezt.

          Komment


            #6
            Zénó eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
            a filc is spéci, olyan "okos" fajta
            Ahogy felénk mondanák: az meg mi a rosféreg????
            madorka és sepy kedvelte ezt.

            Komment


              #7
              mátéapu eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
              Kivéve ha nem megfelelő a csapágy minősége,rengeteget bosszankodtam az állandóan elvándorló előgyújtás miatt mig rá nem jöttem a csapágylógás a gyujtásoldalon 0,05-volt igy sétált az előgyújtás....
              Az én Czetkámban a főtengely vég van meggörbülve, böcsületes az ütése, ez csak azóta látszik mióta a kúpraszorító csavarba beletoltam a központfúrót. mert ugy a csavar, és a körhagyó nem reprezentálja az ütést láthatóan.
              zahi, mátéapu és Fergusson kedvelte ezt.

              Komment


                #8
                Zénó tiéd a piros pötty nem visszafelé csöpög az olaj túlkenés miatt.

                Komment


                  #9
                  Az izzókat cseréljétek ki ledesre világítás+ index 40watt összfogyasztás és a fesszabályzó lengyel műgyantával kiöntött fix.Máris nincs gyújtás kimaradás.Pld 3-mm-es előgyújtás aztán gó!

                  Komment

                  Ugrás az oldal tetejére
                  Working...
                  X