Közlemény

Collapse
No announcement yet.

Bemutatkozásom: Alfától az omegáig, avagy minden amivel el lehet 'babrálni' :)

Collapse
X
 
  • Szűrők
  • Idő
  • Megjelenít
Clear All
new posts

    Bemutatkozásom: Alfától az omegáig, avagy minden amivel el lehet 'babrálni' :)

    Üdvözlöm a kedves csoporttagokat!

    Eddig jómagam is a hallgatag fórumolvasók táborába tartoztam, de úgy érzem, itt az ideje hogy előlépjek, kezdetnek írok hát egy pár sort magamról. A "fiatalabb" korosztályt képviselem, most fejeztem be egyetemi tanulmányaimat. Korábban is és most is műszaki vonalon haladtam, érdekel mindennek a miértje. Hobbim mindennek a barkácsolása, de tényleg mindennek, legyen az jármű/gép, épület,kép bármi. Olyan elszöszmötölős típus vagyok.
    Kb. 14 éves koromtól vagyok köthető aktívan a motorokhoz, akkor 210-es babettám volt, majd mellé felújítottam nagyapám jawa mustangját is a család intelmei ellenére. Késöbb ezeket eladtam, az árukból egy schwalbet vettem, ami 8 évig volt hű társam. Idén ettől is megváltam. Jelenleg egy 477-es Czetkám van (tavaly készült el) és egy Jawa Twin sportom (cca. 1 hónapja vettem).
    Ezeken kívül még Trabantoztam sok évig (2T-4T), és minden kerti és háztartási gép javítása és rám hárult a családban
    Titus, heeegany és 5 további látogató kedvelte ezt.

    #2
    Kedves Graza!


    Köszönöm ezt a lényegre törő,értelmes bemutatkozást,még akkor is,ha sokat váratott magára.Mi mindannyian hasonló gondolkodású és habitusú emberek vagyunk és az évek folyamán a rendszeresen fórumozó tagok között kialakultak barátságok és az együvé tartozás élménye.Vannak nekünk moderátoraink,de a beavatkozásukra igen ritkán van szükség,mert a közösségben működik az önmoderálás,ami nagyon jól van.

    Sok sikert kívánok mind az életben,mint a munkában és a motorozásban és remélem most már egy kissé aktívabb leszel!

    Üdvözlettel:Che
    graza, sepy és 2 további látogató kedvelte ezt.

    Komment


      #3
      Üdvözöllek mint márkatársat is nekem is van egy 477- es CZ-m működő olajszivattyúval! Ez nem dicsekvés csak félig. Egy évet agyaltam és olvasgattam és a Fórumos Tagok is aktívan segítettek és lám működik. Anno mindet át állították keverék üzemmódra mert nem ismerték és azt mondták rá, hogy sz@r igaz akkor még volt a kúton olyan amit akartál. Az kényelmesebb és megszokott volt. Nem kellett az olajtartályt figyelni pedig megéri most pedig jobb is mint kutyulni / kevergetni / és mindíg pontatlan.
      graza kedvelte ezt.

      Komment


        #4
        Kedves Che!

        Örülök hogy megtaláltam a helyem, tapasztalataim szerint sok 'minőségi' kapcsolatra lehet szert tenni ilyen formában is. Köszönöm a befogadást, és hasonló jókat kívánok én is!

        Sepy: A képen ugyan nem látszik rendesen, de az enyémen is be van üzemelve a különolajzás, pontosan az általad említett előnyös tulajdonságai miatt. No meg ennek a gépnek ez a sajátossága, mindenkinek aki meglátja -és anno találkozott ilyen motorral- szinte ez az első kérdése hogy be van-e kötve a szivattyú.
        A Tieden milyen keverési arány lett belőve kb.? Vagyis pontosabban milyen vastagon pakoltál alá hézagolóalátétet a tárcsának?
        sepy kedvelte ezt.

        Komment


          #5
          graza eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
          az enyémen is be van üzemelve a különolajzás,
          Sokáig szemeztem én is ezzel a Jawaval, örülök, hogy olyan előzött meg akinek az írásait, beszámolóit olvashatom.

          Komment


            #6
            Már nem emlékszem pontosan olyan 1:25 ös keverésre emlékszem mert akkor volt fúrva , új dugó stb. Utána nem szedtem szét az állítás miatt. Lustaság fél egészség vagy inkább érvényes köreinkben ami jó és működik azt ne babráld!!! Így nem okozott gondot hatalmas pakkal irány a Mátra!

            Komment

            Ugrás az oldal tetejére
            Working...
            X