Közlemény

Collapse
No announcement yet.

Honda Shadow VT800 Melegszik !

Collapse
X
 
  • Szűrők
  • Idő
  • Megjelenít
Clear All
new posts

    Honda Shadow VT800 Melegszik !

    Hello !
    Ha valaki tapasztalt már hasonlót, megköszönném, ha megosztaná velem!
    Shadow 800 1989 évjárat, melegszik! Az összes érzékelő csere, hengerfej tömítés csere, hűtő alapos és teljes tisztitás, vízszivattyú kontrol, mérő hitelesítés, termosztát kivéve! Mégis melegszik továbbra is! Képes lenne megforrni! Ha találkoztál hasonló tünettel kérlek, oszd meg velem a tapasztalatot vagy a megoldást!
    Tisztelettel
    Tibi

    #2
    horst eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
    Mégis melegszik továbbra is!
    sajnos esélyes a hengerfej repedés,nyomáspróbázni kell,hogy biztos legyen...
    zahi és horst kedvelte ezt.
    "Rohan az életed és rohan az út.Elmarad mögötted lassan a múlt.Nem tudod biztosan,hogy hová is mész,de úgy is észre veszed ha oda érsz."V.A.

    Komment


      #3
      Tisztelettel megkőszőnőm a segitséget !

      Komment


        #4
        mátéapu eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
        sajnos esélyes a hengerfej repedés,nyomáspróbázni kell,hogy biztos legyen...
        nem nagyon hiszem. ez a blokk van az összes V motoros Hondában, pl az én Africatwin-emben is. Örökélet+3nap.
        he hengerfej repedése lenne akkor az olajban, a vízben, kéne változásnak lenni pl fogy, illetve keveredik egymással.
        Nekünk az üzemanyagszivattyűú egy sarkalatos pont. az enyém zárlatos lett, amitől leszívta a motorvezérlőről az áramot így az szarul működött. ami odáig fajult hogy felkormozta a szelepüléket hogy nem tudott lezárni.

        Lemezjáték és horst kedvelte ezt.

        Komment


          #5
          Köszönőm a segítőkész szándékot! Most volt a block kint a vizszivatyú mint ha új lenne, úgy néz ki! A motort Németországban vettem győnyőrü állapotban egy Némettől gondolván így nem lehet baj! Hát nem így lett sajnos! Itthon az első, ami kiderült, hogy nincs töltés, na, sebaj, gondoltam cseréltem generátort ami a szó szoros értelmében szénné volt égve ha már azt akkor a fesz szabályzót is . Az első komolyabb úton kiderült hogy melegszik és elkezdődött a kálvária .A szerelő elmondta hogy a blokk már szét volt húzva valami oknál fogva,talán ez nem lenne probléma hisz pőcre indul szépen megy győnyőrü hangja van abszolút jól megy ! Mindent végre hajtottunk, amit már az előzőekben is leírtam, de a probléma így is fenn áll !

          Komment


            #6
            horst eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
            de a probléma így is fenn áll !
            Ritka betegség a hengerrepedés,de az is lehet(természetesen jó gyújtással jó karbi beállítással számolva).

            Új ötlet:engedd le a fagyállót és tiszta vízzel próbáld ki:az apró repedásbe lerakódik a vízkő és tömít:Traktornál találkoztam ilyen esettel a repedt hengert eltömítette a vízkő,nem beszélve a SŰRŰSÉGE is más,mint a fagyállós víznek.Szintén traktornál egész télen szivárgott a hűtő nem számottevően,de nyálkás volt az oldala,tavasszal leengedtük a maradékot és vízzel lett feltöltve egy szezon után újra felfagyállóztuk:most nem szivárog...
            madorka, zahi és 2 további látogató kedvelte ezt.
            "Rohan az életed és rohan az út.Elmarad mögötted lassan a múlt.Nem tudod biztosan,hogy hová is mész,de úgy is észre veszed ha oda érsz."V.A.

            Komment


              #7
              Egyik ismerős úgy járt , hogy a vezérlés volt rosszul felrakva. A gyertyapipa akart elolvadni olyan meleg volt a blokk. Egyébként osztom azt a nézetet , hogy ha bármiféle módon (repedés , deformáció , tömítéskiégés...) a munkatér és a hűtőtér kapcsolatba kerül , vagy az olaj habosodik (tejeskávé szindróma) , vagy a hűtőközegben jelenik meg a "szénhidrogén" ... , ami esetleg a hűtőrendszer nyomásának mérésével , vagy a közeg valamilyen vegyi anyaggal történő keverésével (kimutatható a CH jelenjét) diagnosztizálható . Gondolom a gyujtásod nem mászhatott el (de mivel volt már bontva a vezérlést nézd meg) Gyertyahőérték , oktánszám OK ? Olajminőség , és mennyiség ?
              Lemezjáték, horst és mátéapu kedvelte ezt.

              Komment


                #8
                Kőszőnőm a segiteni akarást ! Igazán jólesik !

                Komment


                  #9
                  Szervusz Horst!

                  Nem ismerem ezt a motort,ezért érdemben nem tudok hozzászólni a problémához de,ha már szét volt egyszer szedve,-lehetséges,hogy egy banális szerelési hiba okozza ezt a melegedést.Tudom az ember ilyenkor nagyon tanácstalan és meghallgat mindenkit és megfontol minden ötletet,ami a gondjai megoldásában segítség lehet és ez így van rendjén,magam is ezt tenném.A fenti hozzászólások mindegyikének a tartalma olyan,amik lehetnek a túlmelegedés okának kiváltói,tehát érdemes átgondolni!

                  Túl a fentieken,javasolnám neked,hogy próbálj a netről letölteni egy javítási utasítást és átolvasván a vonatkozó részeket,esetleg a leírásban meg lehet találni a hiba konkrét okát.Sajnos ezek a dokumentumok ritkán találhatók Magyar nyelven,de általában gazdagon vannak illusztrálva képi anyaggal,ami szintén nagy segítség és sokat lehet belőle tanulni.

                  Amennyiben ilyen dokumentációkat keresek a neten,akkor a keresőbe beírom a keresett akármi pontos nevét,majd "Owner's manual,vagy Montage Anleitung esetleg Navod na obsluhu és a Free Dovnload" és általában a keresésnek szokott eredménye lenni.Letöltés esetén érdemes a dokumentációt kinyomtatni,mert az mindig jó,ha papír formában kéznél van.Meg lehet próbálni a Marótinál is,de az nagyon drága és általában a fordítás is rosszul sikerült,bár sok esetben minden pénzt megér egy jó szakkönyv,mer egy helytelen beavatkozással a könyv áránál nagyságrendekkel nagyobb kárt lehet okozni!

                  Egy helytelenül beszerelt tömítés,vagy túlkent tömítő massza,kihagyott apró alkatrész is okozhat gondokat,nem okvetlenül nagy a baj,csak rafinált.Régebben egyik másik autónál előfordult,ha fordítva rakták be a hengerfej tömítést,elzárta a víz útját a keringésben,a pontos típusra már nem emlékszem,de volt ilyen.



                  A Német precizitás és adott szó,sajnos mára már csak egy mítosz,Ők is kanyarban vannak,-elqrvultak.

                  Írásom minden szaktudást nélkülöz,az adott típussal kapcsolatban,mert nem ismerem,sőt az is lehet,hogy nem is láttam ilyen motort,semmi más csak gondolat ébresztő.


                  Üdvözlettel:Che

                  Komment


                    #10
                    horst eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
                    Most volt a block kint a vizszivatyú mint ha új lenne, úgy néz ki! A motort Németországban vettem győnyőrü állapotban egy Némettől gondolván így nem lehet baj! Hát nem így lett sajnos!
                    Talán '97-ben jártam úgy egy németországból érkezett 814-es MB teherautóval , hogy a viz-pumpa OK -nak tűnt , nem zúgott , nem lógott , csak a lapát és a ház között volt túl nagy a távolság , így rossz hatásfokkal működött ... Némi "ütoszkópos" finombeállítás után a rés lecsökkent 1- 2 -mm körüli értékre , és a melegedés elmúlt ... egyszerűen nem dolgozott a centrifugál szivattyú rendesen ,,,, Nagy volt a résveszteség ... (???)

                    Komment


                      #11
                      Kőszőnőm a segitséget a javitás ota a helyzet nem változott semmit ! Ő az.

                      Komment


                        #12
                        mátéapu eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
                        Ritka betegség a hengerrepedés
                        Esetleg az ismeretségi körödben nincs-e valakinek hűtőfolyadék Co2 tesztere? Ha kimutatja Co2 jelenlétét a fagyállóban, az valamilyen rejtett repedésre, hengerfej hibára utalhat.
                        Egy leírás a műszerről, amire gondolok:

                        http://media.wuerth.com/stmedia/shop...hu/2169523.pdf

                        Ez is csak egy tipp, esetleg segíthet.

                        Komment


                          #13
                          horst eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
                          Ő az.
                          Próbáld meg azta burkoletoe levenni a hengerről és lehet jobban áramlik a hűtőn a levegő. Annak qurvára nem kell ott lenni.

                          Komment


                            #14
                            Kőszőnőm a tanácsokat !!!

                            Komment

                            Ugrás az oldal tetejére
                            Working...
                            X