Üdvözlök Mindenkit!
Régen várt műhelyem elkészültével lassan hozzákezdhetek szeretett antik csónakmotorjaim restaurálásahoz/rendbetételéhez.Nem újkeltű szenvedély,azonban akármennyire is "otthon érzem magam" ami a műszaki oldalát érinti a dolognak, a felületkezelés-felújítás terén vannak hiányosságaim. Főleg alumíniumról szól itt a történet,ugyanis némelyik 1930 as évekből származó motoron,3-4 féle módon kezelt alu felület is találhato.Úgy látom a legjobb helyre jöttem,hiszem rögtön egy rakás hasznos infot találtam ezzel kapcsolatban.
Jelenleg kb.30 darab motorom van mind Evinrude es Johnson és a 20 as évektől az 50 es évekig. Ezenkívül vannak újabb motorjaim is,ugyanúgy csak Ev./Jo.
Munkahelyem "jóvoltabol"rendszeresen ingázom a két földrész között,igy az alkatrész utánpótlással nincs gondom.
Nagyon szívesen segítenék bárkinek aki esetleg ezen a téren ügyködik,és kérdése vagy problémája van ilyen motorokkal kapcsolatban.Rengeteg infot gyűjtögettem össze az évek alatt.
Tisztelettel,
Zoli
Régen várt műhelyem elkészültével lassan hozzákezdhetek szeretett antik csónakmotorjaim restaurálásahoz/rendbetételéhez.Nem újkeltű szenvedély,azonban akármennyire is "otthon érzem magam" ami a műszaki oldalát érinti a dolognak, a felületkezelés-felújítás terén vannak hiányosságaim. Főleg alumíniumról szól itt a történet,ugyanis némelyik 1930 as évekből származó motoron,3-4 féle módon kezelt alu felület is találhato.Úgy látom a legjobb helyre jöttem,hiszem rögtön egy rakás hasznos infot találtam ezzel kapcsolatban.
Jelenleg kb.30 darab motorom van mind Evinrude es Johnson és a 20 as évektől az 50 es évekig. Ezenkívül vannak újabb motorjaim is,ugyanúgy csak Ev./Jo.
Munkahelyem "jóvoltabol"rendszeresen ingázom a két földrész között,igy az alkatrész utánpótlással nincs gondom.
Nagyon szívesen segítenék bárkinek aki esetleg ezen a téren ügyködik,és kérdése vagy problémája van ilyen motorokkal kapcsolatban.Rengeteg infot gyűjtögettem össze az évek alatt.
Tisztelettel,
Zoli