Sziasztok! Nagyon köszönöm a befogadást az oldalra, van egy Komár 2 esem, ki hozattam Angliába, a rövid történet,hogy itt kell rá müszaki így most esik át majd a szépítésen meg plusz a hiba javításokon amin meg bukott. Először nem fogadtam jó hírrel,hogy nem ment át a kicsike,de utána bele törődtem,hogy van alapja még is a műszakinak. Nagyon nehezen sikerült az alkatrészeket be szerezni Magyarországról, a leg nagyobb gond az alkatrész van akinél van van akinél nincs, plusz a postaköltség ami nagyon húzós,de a remény hal meg utóljára,így ha minden igaz akkor már 2 héten belül itt lesznek a dolgok hozzá és lehet bele rakni az új alkatrészeket. Motorilag kiváló, ahhoz nem kell nyúlnom, ennek örülök is mert nem sokat konyítok hozzá. Ami miatt nem ment át a vizsgán,
2 db új abroncs kellet, szerintem az eredeti lehetett rajta, folyás a kipufogó könyöknél, 2 új pedál, az első fék nem fog rendesen, kell rá duda itt ez a törvény 1970 után gyártott rometeknél+ a másik probléma akkor adótott amikor fel újitottam a küllőket, és törtek ki szépen,ebbe is bele kötöttek mert sok sok laza volt, amit ők nem tartottak biztonságosnak, hála hogy egy pici rutinom van gondoltam meg zsírozom az első hátsó tengelyt + a gyári golyókat, na itt ki akadtam amilyen látvány fogadott, a kónuszból le tört darabokat találtam és ne volt szép látvány hogy hogy néztek ki,szerencse ez csak egy keréknél. Röviden ennyi, majd folytatom ha nem gond nektek. Szerintem itt ilyen pici komár 2 nem sok lehet itt kint Angliában, nagyon várom hogy menjen, volt egy régi Komár 3 amikor még otthon laktam,és az belém rögzült, a krumpliföldön dolgoztam nyáron 14 évesen,hogy össze tudjam szedni az árát, most 36 vagyok,de örök nyomot hagyott bennem akkor,ezért hozattam ki egy komár 2 est,+ plusz sajnos anyukám eladta tudtom nélkül a komár 3 ast na ezért hozattam ki egyet magamnak, hogy gyógyítsa a sebeket mert ezt nem lehetett ki heverni. Örülök, hogy itt lehetek, elnézést ha hosszúra sikerült. Remélem nem haragszotok.
Minden jót nektek
2 db új abroncs kellet, szerintem az eredeti lehetett rajta, folyás a kipufogó könyöknél, 2 új pedál, az első fék nem fog rendesen, kell rá duda itt ez a törvény 1970 után gyártott rometeknél+ a másik probléma akkor adótott amikor fel újitottam a küllőket, és törtek ki szépen,ebbe is bele kötöttek mert sok sok laza volt, amit ők nem tartottak biztonságosnak, hála hogy egy pici rutinom van gondoltam meg zsírozom az első hátsó tengelyt + a gyári golyókat, na itt ki akadtam amilyen látvány fogadott, a kónuszból le tört darabokat találtam és ne volt szép látvány hogy hogy néztek ki,szerencse ez csak egy keréknél. Röviden ennyi, majd folytatom ha nem gond nektek. Szerintem itt ilyen pici komár 2 nem sok lehet itt kint Angliában, nagyon várom hogy menjen, volt egy régi Komár 3 amikor még otthon laktam,és az belém rögzült, a krumpliföldön dolgoztam nyáron 14 évesen,hogy össze tudjam szedni az árát, most 36 vagyok,de örök nyomot hagyott bennem akkor,ezért hozattam ki egy komár 2 est,+ plusz sajnos anyukám eladta tudtom nélkül a komár 3 ast na ezért hozattam ki egyet magamnak, hogy gyógyítsa a sebeket mert ezt nem lehetett ki heverni. Örülök, hogy itt lehetek, elnézést ha hosszúra sikerült. Remélem nem haragszotok.
Minden jót nektek