Kuplunghiba. Megoldás 1.1 Polo,vagy 1.1 Golf kuplungszerkezet. Csúszóhüvelyt átesztergáltatni,és megszűnik a pedáltörés,kaszni átszakadás,bowdenszakadá,és évenkénti kuplungszerkezet csere. 5-ös váltó csont nélkül bemegy Polo 6N. Váltó tartót kell kicsit átalakitani.
Közlemény
Collapse
No announcement yet.
Trabant 1.1
Collapse
X
-
Szervusz . Nekem szerencsém volt . 190.000 körül volt az utolsó 1.1 -ben , amit használtam . Az egész kuplungszerkezetet elvileg még Honecker ( ha nem jól írtam javítsátok - köszönöm ) is láthatta. Némi zsírt juttatam be a villa környékére , utána nem nyikorgott. A bowdeneket jó étvággyal és rendszeresen fogyasztotta . A pedál , ahol a fordult a kampós rész, rendszeresen kiszakadt . Megerősíteni csak módjával lehetett ( én két alátétet hegesztettem fel , hogy "hús" is legyen rajta ) , mivel nem nagyon fért el sokkal több anyag azon a részen. Az ötödik valóban elfért volna benne kényelmesen ( főleg , mikor behajóztam az Egyesült Királyságba az egyik ilyen szerkezettel ). Én nagyon szerettem őket ( 3 db-ot használtam - "pusztulásig" ). Vettem volna negyediket is , de már a garázsban tartottak is küzdelmet vívtak a rozsdával , meg azt hiszem akkor rebesgették, hogy fekete cimkével nem lehet majd behajtani bizonyos esetekben a városba. Így a " mi autónk " lett a következő családtag ( 8 évesen ). Jó választás volt ez is . Igénytelen, megbízható egyszerű , annyira azért nem takarékos ( lehet, hogy a lábamban van a hiba ) , meg intenzíven kerülni kell a fizikai kapcsolatot más járművekkel. Van egy 1.1 es " maradék " motorom ( 36.000 km van benne - aki eladta a törött autójából, ezt mondta, vagy tíz évvel ezelőtt ) , ha valakinek kell , néhány láda sör áráért magáévá teheti. Üdvözlettel.korompaiistvan kedvelte ezt.
- 1 like
Komment