Közlemény

Collapse
No announcement yet.

Simson s51, Trabant 1.1 az örökségem

Collapse
X
 
  • Szűrők
  • Idő
  • Megjelenít
Clear All
new posts

    Simson s51, Trabant 1.1 az örökségem

    A Trabantot eladom, a Simsont megcsinálom magamnak.
    Mindkettő karburátor problémás első nekifutásra, remélem elég csak a tisztítás.
    Jelenleg karburátortömítést hajkurászok a Trabanthoz, mert csak a fele volt/van benne.
    A tisztítás megtörtént, motor kíváló hanggal, jól megy, csak éppen ömlik a benzin.
    A Trabantnak nem megy a hűtőventillátora sem. Direktbe kötve sem.
    Ezt még nem tudom hogyan oldom meg. Bontó?
    Aztán van itt még régi fűnyíró, kapálógép, csónakmotor...
    Lesz mit szerelnem.
    Nő vagyok, de előző életeimben férfi lehettem, mert elég jó érzékkel szeretek szerelni.
    Köszi előre is mindenkinek, akitől segítséget kapok és ha bárkinek tudok segíteni valamit, azt szivesen.
    sepy, Csabai és 6 további látogató kedvelte ezt.

    #2
    Szia minálunk!
    Miért kell ventilátor ,a menetszél lehűti,(aki meg egy helyben akarja járatnicsinálja meg).A bontó jó ötlet,esetleg internetes keresés.
    A karburátor tulfolyását a tűszelep nem zárása okozza:ez lehet kosz,rossz szerelés,és kopás is.ajánlom autósboltban kérdezz rá a javítókészletre,vagy net...Sokat ált járgánynál ajánlatos a benzincsőbe szűrőt építeni az uj benzinadalék lerakódásai miatt.
    sepy kedvelte ezt.
    "Rohan az életed és rohan az út.Elmarad mögötted lassan a múlt.Nem tudod biztosan,hogy hová is mész,de úgy is észre veszed ha oda érsz."V.A.

    Komment


      #3
      Én ide benyomulok a topiknyitó szives engedlmével
      Van egy kellemes állapotban levő S51-em. Sok éve használtam nyaranta, nem kellett igazitani rajta semmit Álldogál az előszobában és néha nosztalgiábol rárugok. Vagy indúl egyböl, vagy kettőböl szivatóval
      Elmúlt hetekben is igy tettem, se kép se hang. Haver eljött, szöszmötölt rugdosta , mire elindúlt. Aztán is indult egymás után
      Mostanság gondoltam megrugom nosztalgiábol. Se kép se hang
      Kis szivató, nagy szivató, kis gáz nagy gáz semmi. Aztán mivel strandpapucsban voltam felsértette a körmömet, tán a lábtartó

      Természetesen gyertyát, trafót cseréltem, szikra volt és van, porlasztó rendesen ki lett fújva, benzincső le-fel, gyertya nedves. Nem indul
      Mi a franc történhetett álló helyzetében? Két rohadt fúvóka kipucolása nem egy ördőngősség és mégis sikertelen a pöccre indulás
      Ha elindúl, egy darabig szivató, aztán elpöfög, esetleg idővel leáll, de akkor már indul
      Hova nyúljak mit teszteljek többet?

      Komment


        #4
        friss 100-as benzinből csinált keverékkel próbáltad ???? Szikra milyen ? Betolva ? Olaj nem benzinszagú , nem emelkedett a szint ???
        Jankó51, pasetta és 3 további látogató kedvelte ezt.

        Komment


          #5
          horex eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
          Mi a franc történhetett álló helyzetében?
          Remélem, hogy nem így van, de ha nem Vitonos szimmeringek vannak a főtengelynél akkor azok nem sokáig bírják az E10-nek nevezett üzemanyagot. Mikori üzemanyag lehet a tankban? Egy hónapos, fél éves? Friss anyagot fecskendezve a hengerbe mi történik? A porlasztó mennyire volt tele lerakódássokkal?

          Komment


            #6
            Titus eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
            ha nem Vitonos szimmeringek vannak a főtengelynél
            Emlékeim szerint nem is cseréltem szimeringeket benne/ajándék motor volt/ Benzint valamikor a nyár elején öntöttem bele pár litert
            Porlasztóban semmi kosz nem volt. Gyertya helyére nem öntöttem semmi benzint hisz nem volt száraz.

            zahi eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
            friss 100-as benzinből csinált keverékkel próbáltad ???? Szikra milyen ? Betolva ?
            Minek neki 100as benzin. Ha nem indul 95-töl akkor semmitöl. Szikra elfogadható szerintem. Olajat nem szaglásztam, viszont a kipuf. vég illesztésnél erősen olajos
            Érdemes lenne szimeringeket cserélni?. Mert ha olajos a kipuf, talán a kisfogasnál szivna olajat, gyújtás felén max. levegőt
            Lehet ráveszem magam és két szimeringet cserélek

            Betolni 70 év felett, hova gondolsz? Anno még a Zsigulit is megtoltam, de ma már a biciklit sem tudnám haza tolni/ha lenne/
            Amugy is ha tolásra indul, nem jelent semmit, mert mi következik belőle,
            Ismétlem, ez a motor pöcre indúlt, pláne melegen. Legurultam a bolthoz, oldalsztender, hazafelé csak rárugtam egy lábbal gáz nélkül hanyagúl és már röfögött is

            Komment


              #7
              horex eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
              Minek neki 100as benzin. Ha nem indul 95-töl akkor semmitöl

              üdv !

              Azért mert a 95 kb 6 hónap alatt megromlik ...

              Komment


                #8
                horex eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
                Minek neki 100as benzin. Ha nem indul 95-töl akkor semmitöl.
                Nekem tavalyelőtt tavasszal egyetlen fűnyíróm sem indult. Injekciós tűvel 2-3 ccm friss 100-as benzin a gyertyanyílásba és mindhárom azonnal életre kelt. Azóta a tlf-be csak 100-ast tankolok, télen pedig száraz tankkal és száraz porlasztóval telelek. A fűnyírókból - ha 95-ös volt bennük - azt ősszel kijáratom, öntök bele 100-ast, majd azt is kijáratom, így mennek aludni. A legutóbbi tavaszon indultak.

                Komment


                  #9
                  Jankó51 eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
                  Injekciós tűvel 2-3 ccm friss 100-as benzin a gyertyanyílásba és mindhárom azonnal életre kelt.
                  És utána is csak 100-as? Mert ebben hiszek, hisz többezer jármű működik 95-tel
                  Ez a rohadt etanol ez fög a sirba vinni
                  100-ast tankolok az autóba mert a táblázat szerint nem lehet etanolost bele tenni. Dehát csak az van!

                  zahi eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
                  Azért mert a 95 kb 6 hónap alatt megromlik
                  Nem lehetne kiszőkiteni az etanoltol?

                  Kutyáké volt a mai napom, fáj a lábam rendesen
                  Volt egy érműtétem a bal lábamon és 2cm nem akar összeforrni a kb 40cm-es vágásbol. A jobb lábamon a nagyujjam körmét akarták levenni, beintettem, viszont arra is rájön a fájás időnként
                  No most melyik lábammal rugjam a motort? Kellene mindkettőre öninditó, vagy meghosszabbitani a berugó karját mint a Panni robogón volt

                  Ilyenkor csak káromkodok és picsogok, semmihez nincs kedvem

                  Komment


                    #10
                    Ez Isten káromlás az bűn a többiről meg lepörög akkor nincs más csak úgy megkönnyebülés ként de azt jó cifrát! Nem mondom, hogy a 3. kal mert mivel betöltöttük a 7, X et már igaz kicsit libegősen de a valóság talajához közelebb vagyunk!

                    Komment


                      #11
                      horex eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
                      És utána is csak 100-as?
                      Szerintem attól függ, milyen gyakran tankolsz, mennyi idő alatt cserélődik a benzin a tankban. Én télen annyira keveset használom az autót, hogy egy teli tankkal szinte kihúznám a telet. Ilyenkor megoldás lehet, hogy csak félig tankolunk.
                      Betegség, tél, vírus, bizony ok a kedvetlenségre. Gondolj arra, hogy már hosszabbak a napok, lassan kifele megyünk a télből. Tavaszra meg megtáltosodnak azok a lábak meglásd. Őszintén kívánom, hogy így legyen, kitartás, a kedved semmiképpen ne hagyjon el!

                      Komment


                        #12
                        horex eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
                        Kellene mindkettőre öninditó,
                        A Joker féle ,görgős önindító kellene neked (lassan nekem is) . Rátolnád a gépet,betennéd sebességbe és addig tekertetnéd míg nem indul.
                        "Rohan az életed és rohan az út.Elmarad mögötted lassan a múlt.Nem tudod biztosan,hogy hová is mész,de úgy is észre veszed ha oda érsz."V.A.

                        Komment


                          #13
                          mátéapu eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
                          A Joker féle ,görgős önindító
                          Most hülyén nézek! Voltam párszor a fiatalembernél de ezzel nem dicsekedett el.

                          Komment


                            #14
                            Az a helyzet hogy a gyertya helyére kis benzin és indul, aztán utána mindig indul de elég sokáig kell a szivató
                            A feltünő, hogy a kipuf. vég illesztésnél folyik belőle az olaj és nem, égett hanem aránylag tiszta. Minthacsak a váltóbol szívná a + olajat. Soha nem volt mocskos a kipufogóm ott/sem/
                            Főtengelyszimering csere lesz ebböl, ha jól gondolom. Nade ez is állóhelyzetben?
                            S50-nél egyszer elment a fötengely jobboldali szimering és azonnal hatalmas fehér füst ömlött szét a város felett

                            Komment


                              #15
                              emu eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
                              de ezzel nem dicsekedett el.
                              pedig ezt még én is láttam,valamelyik itteni képen

                              Komment

                              Ugrás az oldal tetejére
                              Working...
                              X