Közlemény

Collapse
No announcement yet.

D csepel 1959

Collapse
X
 
  • Szűrők
  • Idő
  • Megjelenít
Clear All
new posts

    D csepel 1959

    Tisztelt tagok!
    Loki vagyok és új tag, ezért még csak ismerkedek a felülettel.
    Első beindításra váró csepelemen nincsen szikra átolvastam a csepel könyvet találtam egy elektromos rajzot a bekötésről.
    Viszont nem minden pontot ismertem fel rajta, a motoron pár kábel hiányzik, a gyújtás kapcsoló nincsen bekötve.
    Kiiktatott gyujtás kapcsoló mellett kell lennie szikrának, vagy elősszőr a vezetékeket kell pótolnom a bekötéssel együtt?
    Szívesen hallanék pár infót mivel érdemes kezdeni. Milyen metodikán haladjak ezzel kapcsolatban?.


    #2
    Szia üdv nálunk!
    A Csepelnél és sok lendkerekesnél a vezeték nélkül biztosabb a gyújtás,mivel csak a leállításhoz kell a vezeték ami testel :magyarul zárlatot képezünk a leállításhoz.A szikra feltétele a tiszta megszakító 0.4 hézaggal (a felső holtponton),a kondenzátor,és az érintkezések....
    Titus és pasetta kedvelte ezt.
    "Rohan az életed és rohan az út.Elmarad mögötted lassan a múlt.Nem tudod biztosan,hogy hová is mész,de úgy is észre veszed ha oda érsz."V.A.

    Komment


      #3
      Köszönöm, akkor elöször vezeték nélkűl indulok neki.
      pasetta és mátéapu kedvelte ezt.

      Komment


        #4
        Szervusztok! Loki! Légy köztünk üdvözölve!
        Ne felejtsd el, hogy a jó elektromos kontaktusok fontosak a megfelelő működéshez! Minden vezeték, tekercs vége frissre forrasztva, saruk, forr.fülek, zsírmentesek legyenek. A szigetelések épek és olaj, zsír mentesek. A megszakító tengelye pontosan illeszkedjen... STB.
        Jankó51, Titus és mátéapu kedvelte ezt.

        Komment


          #5
          Hello! Örömmel olvastam hogy más is D-Csepelt javít nálam is most a D-Csepel van rendbehozás alatt műszaki vizsgára.


          pasetta, Jankó51 és mátéapu kedvelte ezt.

          Komment

          Ugrás az oldal tetejére
          Working...
          X