Ha szeretnél csatlakozni hozzánk, beszélgetni, kérdezni, vagy válaszolni, üzeneteket küldeni, szavazni, akkor kérlek, szánj néhány másodpercet a regisztrációra.
Szervusztok! Az ilyen öreg autóknál a legfontosabb, hogy NE legyenek tisztázva az adásvétel és a tulajdonjog kérdései!!!! Mert ha rendezettek a papírok, akkor a legjobb részek maradnak ki a szopóroller mutatványból. Mint a tulajdonosi láncolat felderítése, esetleg póthagyatéki "okosítása" az örökösökkel, vagy az elveszett forgalmi pótlása, idegeskedés az okmány irodában és a műszaki vizsga állomáson.... Fontos még, hogy a jármű állagmegóvása miatt 2,58 naponta ki kell cserélni az összes kerékből az áporodott levegőt, mert szét marja a gumit! És a pót kerék is ide tartozik, meg a tartalék nyári gumis kerekek.... Szigorúan fel kell pumpálni az index relé behúzó tartályát 12,3 naponta, vagy 359,2 üzemóránként. Feltétlenül kik kell mosni az izzókat BELÜLRŐL, hogy a megfáradt izzószálak megtisztuljanak és fürdés után erőteljesebben világítsanak! Amennyiben ez nem lehetséges, akkor a lámpákat karbid üzemre kell átállítani, úgy, hogy a benzintartály gázait és a karbidot a lámpák foncsorain megszűrve a búrán belül kézi meggyújtással lehessen aktiválni.
Komment