Közlemény

Collapse
No announcement yet.

Bemutatkozás - Imi69

Collapse
X

• Szűrők
  • Idő
  • Megjelenít
Clear All
new posts

Bemutatkozás - Imi69

Köszöntök minden fórumozót!

Én igazán nem vagyok aktív veterános, de a fiam révén kapcsolatba kerültem ezzel a szép tevékenységgel, melyet "veteránozásnak" hívnak. Az ő karácsonyi ajándékaként keresek(tem) pannóniás, trabantos és veterán kismotoros leírásokat, könyveket, így hozott a google ide.
    Szakmámat tekintve villamosmérnök vagyok. Korábban is voltam már kapcsolatban veteránosokkal, amikor is a Trabant 601 EBZA típusú gyújtás elektronikát javítottam egy ismerősömnek.
    Ha lenne elég helyem, időm és megfelelő szerszámaim - a pénzről nem is beszélve - biztosan többet foglalkoznék ezzel az "életstílussal", mert nem áll messze tőlem... Így csak a fiam odaadását próbálom kiegészíteni némi segítséggel.

Üdv, Imi69

Üdvözlünk a fórumon!

Imi69 eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
    Ha lenne elég helyem, időm és megfelelő szerszámaim - a pénzről nem is beszélve - biztosan többet foglalkoznék ezzel az „életstílussal”, mert nem áll messze tőlem...
    A veteránozás, a régi gépek szeretete szerencsére nem járműfüggő. Nem rábeszélésként mondom, de hely, idő, szerszám és pénztakarékos fajtája a veteránozásnak a veterán kerékpár... A lényeg úgyis a társaságon van meg a közös elfogultságon a régi holmik irányába.
    korompaiistvan és Che kedvelte ezt.
    There's a very fine line between "hobby" and "mental illness".

Komment

Imi69 eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
      Ha lenne elég helyem, időm és megfelelő szerszámaim - a pénzről nem is beszélve - biztosan többet foglalkoznék ezzel az „életstílussal”,
      Üdv a klubban!

Elég sokan vagyunk úgy vele, hogy nem vet fel a pénz, mégis bütykölünk, szerelgetünk, újítgatunk, és életre keltünk sok-sok feledésbe merülő gépezetet, bár több hónapba, évbe is bele telik.