Közlemény

Collapse
No announcement yet.

Romet probléma.

Collapse
X
 
  • Szűrők
  • Idő
  • Megjelenít
Clear All
new posts

    Romet probléma.

    A romet valamiért nem rörög ki a gyújtás jó helyen van a szikra kék.Mi lehet a baj?Kopott henger vagy a karbi esetleg a gyertya nem megfelelő?

    #2
    Kopott hengerrel kipörögne, csak gyenge lenne. Rugáskor is éreznéd hogy nincs benne kompresszió. Karbi természetesen lehet, gyertya nem ha már beindult....

    Komment


      #3
      Kösz.Esetleg tudod,hogy hogyan kel beállítani a karbit?

      Komment


        #4
        Helló gyuri77!

        Először is üdvözöllek itt a veterán fórumon. Én is nemrégiben regisztráltam, sok hasznos dolgot találhatsz itt.

        Van 2 Romet kadetem, már állítottam be a porlasztójukat.
        Írod hogy a gyújtás jó helyen van, akkor nézd meg kezdetnek a porlasztót. A fúvókák tisztaságát ellenőrizd és nézd meg, hogy a súbertű biztosító lemez hányadik bevágásban van rögzítve. Ez is nagyban befolyásolja a működést. Nekem egy 82-es és egy 87-es évjáratú gépem van. Egyikben 5 bevágás a másikban 3 bevágás van a súber tűn. Az utóbbi motor megy, ott a középső helyzetben van rögzítve a tű. A régebbi most épül, tavaly amikor használtam felülről a 4. bevágásban volt.
        A porlasztó beállítása nagyából annyi, hogy kezdetnek 1,5 fordulatra tekerd ki a levegőállító csavart, az a csavar, aminek csak a feje látszik, tulajdonképpen egy hernyócsavar. A ferdén kiálló csavar az alapjárat szintjét szabályozza. Ha minden rendben van a motorral(szimmeringek, gyújtás) akkor a beállítás úgy történik, hogy a levegőcsavart elkezded kifelé tekerni fél fordulatonként, minden újabb állásnál próbálgasd hogy veszi a gázt, addig kéne kifelé tekergetni amíg ki nem pörög rendesen. Ha már kipörög akkor beállítod az alapjáratot.
        Szerintem gyertyára nem érzékenyek, olyan gyertyát tettem be amit itthon találtam és szikrázott. A működő gépben régi 175-ös Isolator van egyébként, de a Briskek is jók.

        Majd írjál a fejleményekről, remélem ezek alapján sikerül majd.
        Üdv: Titusz
        CZsolti és pityesz001 kedvelte ezt.

        Komment


          #5
          Helló Titus! Kösz a segítséget a gyújtás jó a karburátor úgy van beállítva ahogy írtad.Szerintem a szimmering a baj mert a váltóolajból hiányzik és nem folyt el sehol.
          CZsolti kedvelte ezt.

          Komment


            #6
            Nagyon szívesen! Ha rossz a kuplung felőli szimmering akkor elég dús keveréket kap a henger, szinte megfullad tőle. Nem csoda hogy nem tudott pörögni. A cseréje egyszerű, nem kell kiszerelni a blokkot sem hozzá, közben a parafás lamellák kopottságát is meg tudod nézni, más nemigen szokott elhasználódni rajta.
            Utoljára szerkesztve a következő által: Titus; 2013 ápr. 05, 11:56.

            Komment

            Ugrás az oldal tetejére
            Working...
            X