Sziasztok
Kis bemutatkozás.
Gábor vagyok 1983-ban Kazincbarcikán születtem jelenleg is itt élek, és vágyaim tárgya a jövőben egy GAZ 69 M típusú Orosz terepjáró eredeti formájában való birtoklása.
A rajongás gyerekkori élményeimre fűzhető vissza. Célom, hogy beszerezzek egy igazit teljesen eredetit - nem vagyok autószerelő, (de érdekelnek a barkács dolgok ). szakmai végzettségem technikus (gyenge áramú, tehát nem ipari nagyfesz, hanem kisfesz.-ű berendezések pl számítógépek szerelése, javítása, mondhatni mezei TV szerelőnek is de konkrétan az nem voltam, soha, bár a saját cuccaimat már javítottam forrsztottam, de nem én vagyok a csúcstechnikus annyi szent). Jelenleg informatikus levelező hallgató, de segédmelóból élő emberkezdemény vagyok
Motiváció a veterán autóhoz (és egyben kis személyiségi leírás): jelenleg az ihletet adó, gyermekkoromat meghatározó autó (GAZ 69 ZUK motorral), most is meg van(nagynénémnél sufniba), de az elmúlt 15 évben annyi történt szegény autóval, hogy 2 sufni teteje is összedőlt már felette, mivel csak állt (sokan meg akarták venni már persze vas hulladéknak potom pénzekért, de nem adtam el, számomra ez egy emlékmű nem leszek elérőbb 20.000 ft-al a zsebembe, hely meg még volt mindig egy kicsit bentebb , kis pumpálás a kerekebe, meg kis kurblizás és átgörgettem egy másik helyre ) . Papírjai nincsenek, annak idején (1976) apukám szerezte, mint TSZ-ből leselejtezett autót elvileg akkor még volt papírja(előtte meg honvédség selejtezte le). Akkori állapota a selejtezés oka: első-kerék-hajtás szét ment (letört a bütyök nem tudom pontosan mi az alkatrészneve), és a motor dugattyúival is volt valami, szóval nem indult egyáltalán. Ezek miatt és persze azért mert apukám a TSZ-nél volt ingyen szerezte, ezeket a hibáit 2 hét után már orvosolta is, tehát a motort rendbe rakta (pontosan nem tudom mi volt a baja, így nem is tudom mit csinált rajta, sajnos apukám már egy ideje nem él) és az első-kerék-hajtást is meghegesztette, tehát működött és még most is. Innentől számítható az autó aranykora Apukám borsodi kis faluból származik és itt töltöttem én is a nyarakat, meg jó pár hétvégét, nagyszüleim és rokonok társaságában. Ezzel az autóval jártunk a szőlőkbe (3 is volt, a falutól 3 irányba, "aztán hegyen völgyön át szökelve jő" ) Imádtam ezeket az utakat, nagy élmény 8 évesen ott ülni a két első ülés között (apukám és nagyapám) seggem alatt az aksi, apukám pedig szólt mikor tegyem arrébb a lábam, ha kapcsolni kell az első-kereket, vagy a felezőt plussz jött rám a benzingőzös meleg levegő, ami jól jött azért ha szüret volt, akkor már néha hideg is volt (emlékszek egy novemberi napra)..... ezt lehetne folytatni még, de talán most ennyi....
köszi aki elolvasta
és bocsánat az eddigi "mély hallgatás" miatt még tavaly reggeltem, de nem látogattam az oldalt egyéb okok elfoglaltság miatt
Gábor
Kis bemutatkozás.
Gábor vagyok 1983-ban Kazincbarcikán születtem jelenleg is itt élek, és vágyaim tárgya a jövőben egy GAZ 69 M típusú Orosz terepjáró eredeti formájában való birtoklása.
A rajongás gyerekkori élményeimre fűzhető vissza. Célom, hogy beszerezzek egy igazit teljesen eredetit - nem vagyok autószerelő, (de érdekelnek a barkács dolgok ). szakmai végzettségem technikus (gyenge áramú, tehát nem ipari nagyfesz, hanem kisfesz.-ű berendezések pl számítógépek szerelése, javítása, mondhatni mezei TV szerelőnek is de konkrétan az nem voltam, soha, bár a saját cuccaimat már javítottam forrsztottam, de nem én vagyok a csúcstechnikus annyi szent). Jelenleg informatikus levelező hallgató, de segédmelóból élő emberkezdemény vagyok
Motiváció a veterán autóhoz (és egyben kis személyiségi leírás): jelenleg az ihletet adó, gyermekkoromat meghatározó autó (GAZ 69 ZUK motorral), most is meg van(nagynénémnél sufniba), de az elmúlt 15 évben annyi történt szegény autóval, hogy 2 sufni teteje is összedőlt már felette, mivel csak állt (sokan meg akarták venni már persze vas hulladéknak potom pénzekért, de nem adtam el, számomra ez egy emlékmű nem leszek elérőbb 20.000 ft-al a zsebembe, hely meg még volt mindig egy kicsit bentebb , kis pumpálás a kerekebe, meg kis kurblizás és átgörgettem egy másik helyre ) . Papírjai nincsenek, annak idején (1976) apukám szerezte, mint TSZ-ből leselejtezett autót elvileg akkor még volt papírja(előtte meg honvédség selejtezte le). Akkori állapota a selejtezés oka: első-kerék-hajtás szét ment (letört a bütyök nem tudom pontosan mi az alkatrészneve), és a motor dugattyúival is volt valami, szóval nem indult egyáltalán. Ezek miatt és persze azért mert apukám a TSZ-nél volt ingyen szerezte, ezeket a hibáit 2 hét után már orvosolta is, tehát a motort rendbe rakta (pontosan nem tudom mi volt a baja, így nem is tudom mit csinált rajta, sajnos apukám már egy ideje nem él) és az első-kerék-hajtást is meghegesztette, tehát működött és még most is. Innentől számítható az autó aranykora Apukám borsodi kis faluból származik és itt töltöttem én is a nyarakat, meg jó pár hétvégét, nagyszüleim és rokonok társaságában. Ezzel az autóval jártunk a szőlőkbe (3 is volt, a falutól 3 irányba, "aztán hegyen völgyön át szökelve jő" ) Imádtam ezeket az utakat, nagy élmény 8 évesen ott ülni a két első ülés között (apukám és nagyapám) seggem alatt az aksi, apukám pedig szólt mikor tegyem arrébb a lábam, ha kapcsolni kell az első-kereket, vagy a felezőt plussz jött rám a benzingőzös meleg levegő, ami jól jött azért ha szüret volt, akkor már néha hideg is volt (emlékszek egy novemberi napra)..... ezt lehetne folytatni még, de talán most ennyi....
köszi aki elolvasta
és bocsánat az eddigi "mély hallgatás" miatt még tavaly reggeltem, de nem látogattam az oldalt egyéb okok elfoglaltság miatt
Gábor
Komment