Közlemény

Collapse
No announcement yet.

Iván vagyok a Hondás

Collapse
X
 
  • Szűrők
  • Idő
  • Megjelenít
Clear All
new posts

    Iván vagyok a Hondás

    Most jutottunk a bátyámmal egy Honda vf 750 f-s géphez és nagyon remélem tudtok segíteni ,hogy minél tovább élvezhessük.Sajna nem nagyon ismerjük a motort ezért kérnénk némi segítséget.Elsőként szeretném megkérdezni ,hogy az alapjáratot hol lehet rajta állítani mert melegen hajlamos leállni a motor ? Valamint nagyon örülnék ha valaki tudna nekem magyar leírást feltölteni,vagy segíteni ,hogy hol találok .mert angolul sajnos nem tudok.
    köszönettel :Iván71

    #2
    Szia üdvözöllek nálunk!

    sajnos nem ismerem viszont annyit füleltem és kiváncsiskodtam,hogy egy jó motornál is szükség van folyamatos karbantartásra.Több-karburátoros motornál nem lehet csak ugy alapjáratot állitani,szinkronizálni kell,hengerenkét a szivóerőhöz állitanak minden hengert.ha ez megfelelő szerintem a bovdenen,vagy közösitő mechanikán lehet beállitani.ha nem jó az alapjárat lehet:gyujtás,kopás,gyürütörés,gyertya,vezeték,karburátor dugulás,csap,csőrendszer, membránsérülés,szóval akármi.
    Ha nem telik átvizsgálásra,akkor is cseréljetek le minden szürőt,tisztitsátok ki a tankot,olajat,gyertyát.és mindent ami nem nagy költség,megkell nézni a szelephézagot
    (igaz nem tudom mennyire kell állitani de ha negyobb a hézag az jobb mintha semmi nincs)
    közben látni fogtok dolgokat és közelebb kerültök a gép megismeréséhez.szerintem a karbikat sem ártana végigtakaritani,azt sem szokás olyan sürün,mint ahogy az öreg pancsin szokás.

    Tudom ez általános dolog,de a sajátomról van szó én is hajlamos vagyok elfelejteni ezeket az alapvető dolgokat.
    Iván71, Titus és Che kedvelte ezt.
    "Rohan az életed és rohan az út.Elmarad mögötted lassan a múlt.Nem tudod biztosan,hogy hová is mész,de úgy is észre veszed ha oda érsz."V.A.

    Komment


      #3
      Valószínű lehet máshogy is, de nekem az Africán van egy csavargatható bigyó, a tank alatt baloldalt, amivel lehet állítani.
      Azt hozzátenném hogy óvatosan mert van némi késés a dologban.
      Ha ez nem javít a helyzeten akkor sajnos a szívócsövek megkeményedtek més Falslevegőt kap a motor, ez egy kicsit drága megoldás

      Komment


        #4
        Köszönöm szépen a válaszodat!




        Köszönöm a válaszodat!

        Komment


          #5
          Szia!

          Üdvözlünk a fórumban!
          Nekem Vf 750 s- em van, asszem a blokk ugyan az. Nyilván a szükséges karbantartásokat most nem akarom ecsetelni.
          Ha bal oldalról a 2 hengersor között benézel, a 4 karbi között találsz egy előre becsatlakozó tekerentyűt. Melegítsd be a motort és azt tekergetve tudod állítani az alapjáratot. Gépkönyv szerint 1200 körül van a helyes beállítási érték.
          Magyar szerelési könyvről szerintem ne is álmodj, az enyémhez elég sokat keresgettem, mire találtam angolt, ingyenest.
          remélem tudtam segíteni!
          Üdv: Balu
          sepy és mátéapu kedvelte ezt.

          Komment

          Ugrás az oldal tetejére
          Working...
          X