Üdv mindenkinek,
Szeberényi János vagyok, Budapesten lakom, és egy 1956-ban gyártott, gyönyörűen rastaurált Skoda spartak boldog tulajdonosa.
Ha valaki megkérdezné, hogy miért éppen ez a típus a szívem csücske, annak azt válaszolnám, hogy életem első autója is ilyen volt, és amikor ezt választottam, felújítási alanyként, arra gondoltam, hogy egy kissé visszafiatalodom ez által. Na ez csak részben igaz. Amikor vezetem, akkor feltétlenül ezt érzem, amikor alatta hernyózok, akkor pedig az ellenkezőjét érzem. Akkoriban ugyanis akár egész nap alatta lehettem és meg sem kottyant, ma már az első tíz perc után mindenem sajog. :-) Ha valakit érdekel, hogyan történt a felújítás, és mi lett a végeredmény az alábbi linkeken megnézheti.
http://www.youtube.com/watch?v=nUFBBh_uhJo
http://www.youtube.com/watch?v=uD_G0ZTbgyU
Szeberényi János vagyok, Budapesten lakom, és egy 1956-ban gyártott, gyönyörűen rastaurált Skoda spartak boldog tulajdonosa.
Ha valaki megkérdezné, hogy miért éppen ez a típus a szívem csücske, annak azt válaszolnám, hogy életem első autója is ilyen volt, és amikor ezt választottam, felújítási alanyként, arra gondoltam, hogy egy kissé visszafiatalodom ez által. Na ez csak részben igaz. Amikor vezetem, akkor feltétlenül ezt érzem, amikor alatta hernyózok, akkor pedig az ellenkezőjét érzem. Akkoriban ugyanis akár egész nap alatta lehettem és meg sem kottyant, ma már az első tíz perc után mindenem sajog. :-) Ha valakit érdekel, hogyan történt a felújítás, és mi lett a végeredmény az alábbi linkeken megnézheti.
http://www.youtube.com/watch?v=nUFBBh_uhJo
http://www.youtube.com/watch?v=uD_G0ZTbgyU
Komment