Ha szeretnél csatlakozni hozzánk, beszélgetni, kérdezni, vagy válaszolni, üzeneteket küldeni, szavazni, akkor kérlek, szánj néhány másodpercet a regisztrációra.
Úgy gondoltam, hogy raknom kellene kis gumigyűrűket a sárvédő és a doboz közé, ezzel is csökkentve a rezgést, meg hát ugye az a szép festés... Köszönöm a képet!
Én ilyen helyekre kb.1,5mmes gumiból szoktam kivágni alátétet pont ilyen megfontolásból. A Cz nek a hátsó sárvédőbe van egy csőszerű betét ilyen céllal és abba fut az elektromos vezeték is.Ide viszont ajánlott a védőcső mert könnyen lehet később gond!
Úgy gondoltam, hogy raknom kellene kis gumigyűrűket a sárvédő és a doboz közé, ezzel is csökkentve a rezgést, meg hát ugye az a szép festés.
Igen az jó --de ,--ha csak egy gumi alátét van , annak az értéke elég kétséges mert a függetlenítés -csak ábránd ( persze csak szerintem ) . Ha rendes munkát szeretnél akkor robogó , vagy japán motor bontóban kéne a szemétben turkáli és szedni néhány kimondotton erre a célra gyártott ---H --profilu betétcsövecskével ellátott gumi alátétet .
Meg lehet csinálni házilag is , kábelátvezető gumiból és kis távtartó csövecskéből , de ezt azért nem szeretem , mert a gumik minősége nem éri meg a munkát . A japán --főleg az öreg japán meg kipír egy pannónia életet .
A motor beindult és szépen ketyeg!
Még nincs meg a teljes összhang, de szerintem jó irányba megyünk. Az üléssel kapcsolatban annyit, hogy újra lesz húzva sérülések miatt, meg ugye a bőrszíj is hiányzik róla. A könyökök sem tökéletesek, de majd később le lesz cserélve. Hamarosan kész, bár még az oldalkocsi nem tart sehol...
Utoljára szerkesztve a következő által: Scott; 2014 szept. 02, 21:10.
Szándékosan nem nyitottam új topicot, szerintem senki nem haragszik meg, ha ezt folytatom tovább.
Én azt szeretném, hogy akit érdekel az láthassa azokat a folyamatokat, - nagyjából - amelyeket a szerelő végig jár egy motor felújítása során.
Egy export kivitelű Pannónia T5-ről van szó. Csatolom az első képeket!
Nem nagy dolog, de hűen bemutatja a jelenlegi helyzetet
Komment