Sziasztok veterános bajtársak!
Klemm Gábor vagyok Százhalombattáról. Gyermekkorom óta motorozom és azok a motorok, melyek nekem voltak, (vagy csak vágytam rá, akkor), ma már mind veteránok. 40 éves vagyok, sok motorom volt már, Rigák, Romettek, Simsonok, Mz-k,stb., de mindig is vágytam egy Cz 350-esre, mert, már gyerekkoromban szerelmes lettem a hangjukba. "Öreg" fejjel vagy 8 éve, vettem is egyet kosárban. Teljesen újjá született, de nem "gyárira", mert nem OT-s rendszámot akartam, hanem, hogy megbízhatóbb legyen mint egy gyári és kezelhetőbb is, mert alapítottam egy motoros baráti társaságot is és sokat túrázunk az öreg vasakkal. (Mz-k, Jawa-k, Pannóniák,) Tehát esztétikailag, műszakilag, ergonómiailag a saját számíze szerint lett alakítva az évek során, úgy ahogy nekem tetszik. Tudom, hogy szentségtörés az ilyen vasak átalakítása (kövezzetek meg), de hát a fentiek miatt megtettem. Majd egyszer csinálok egy teljesen gyárit a vasárnapokra. A Rozikám annyiban változott, hogy egyedi fényt kapott, bukócsöve van, szélesebb a kormánya, Mz. kezelőszervekkel, Suzuki Swift generátor lett befaragva a dinamó helyére. A gyújtása a kukában landolt, most a Trabi gyújtása osztja a szikrákat megbízhatóan és pontosan. Jelenleg Mz. teleszkópokat akarok beépíteni a tárcsafék miatt. Ebben kérném is a segítségeteket, ötletekkel, véleményekkel, rajzokkal, főleg olyanoktól, akik már ezt megtették és biztonságosan működik is a motorja. Ha valamelyik veterán motoros (még ha nem is márka társ) erre jár Százhalombatta felé, egy kávéra, ücsire, baráti beszélgetésre bármikor a vendégem. Ha majd megtudom, hogyan tudok Roziról képeket feltenni, akkor majd teszek fel. Addig is olcsó benzint, széles utat mindenkinek.
Klemm Gábor vagyok Százhalombattáról. Gyermekkorom óta motorozom és azok a motorok, melyek nekem voltak, (vagy csak vágytam rá, akkor), ma már mind veteránok. 40 éves vagyok, sok motorom volt már, Rigák, Romettek, Simsonok, Mz-k,stb., de mindig is vágytam egy Cz 350-esre, mert, már gyerekkoromban szerelmes lettem a hangjukba. "Öreg" fejjel vagy 8 éve, vettem is egyet kosárban. Teljesen újjá született, de nem "gyárira", mert nem OT-s rendszámot akartam, hanem, hogy megbízhatóbb legyen mint egy gyári és kezelhetőbb is, mert alapítottam egy motoros baráti társaságot is és sokat túrázunk az öreg vasakkal. (Mz-k, Jawa-k, Pannóniák,) Tehát esztétikailag, műszakilag, ergonómiailag a saját számíze szerint lett alakítva az évek során, úgy ahogy nekem tetszik. Tudom, hogy szentségtörés az ilyen vasak átalakítása (kövezzetek meg), de hát a fentiek miatt megtettem. Majd egyszer csinálok egy teljesen gyárit a vasárnapokra. A Rozikám annyiban változott, hogy egyedi fényt kapott, bukócsöve van, szélesebb a kormánya, Mz. kezelőszervekkel, Suzuki Swift generátor lett befaragva a dinamó helyére. A gyújtása a kukában landolt, most a Trabi gyújtása osztja a szikrákat megbízhatóan és pontosan. Jelenleg Mz. teleszkópokat akarok beépíteni a tárcsafék miatt. Ebben kérném is a segítségeteket, ötletekkel, véleményekkel, rajzokkal, főleg olyanoktól, akik már ezt megtették és biztonságosan működik is a motorja. Ha valamelyik veterán motoros (még ha nem is márka társ) erre jár Százhalombatta felé, egy kávéra, ücsire, baráti beszélgetésre bármikor a vendégem. Ha majd megtudom, hogyan tudok Roziról képeket feltenni, akkor majd teszek fel. Addig is olcsó benzint, széles utat mindenkinek.
Komment