Sziasztok .
Az én nevem Szlepák Sándor ,1983-ban kezdtem motorozni, Romet Póni volt az első
gépezetem amit egy Jawa mustang és utánna egy simson követett. Ahogy teltek a
80-as évek az összes keleti motor megvolt,de legjobban az M-63 Uralt szerettem.
Pár évig a Ferencvárosi Kinizsi Motoros Klub Tagja voltam. Rendezvények túrák stb.
Egy idő után elmaradt a motorozás 93-óta nem sokat törődtem vele. Pár éve egy barátom
melepett a képen látható romos rozsdás pancsival, nem sokat tudtam róla de felkeltette az érdeklődésem. Azóta megismertem a csepel gyár történetét, bújtam az internetet és a szakirodalmat. A motorjaim száma négyre nőtt és belekezdtem az egyik felújításába.
Lehet ,hogy páran veteránosok felkapjátok a fejeteket ,hogy miért lessz aT5 piros?
Hát nekem így tetszik, ígérem a következő motorjaim mind eredeti állapotúak lesznek.
Ha valaki legalizálással vagy felújítással kapcsolatban tud tanácsot adni annak előre is köszönöm. Sziasztok : szleppi
Az én nevem Szlepák Sándor ,1983-ban kezdtem motorozni, Romet Póni volt az első
gépezetem amit egy Jawa mustang és utánna egy simson követett. Ahogy teltek a
80-as évek az összes keleti motor megvolt,de legjobban az M-63 Uralt szerettem.
Pár évig a Ferencvárosi Kinizsi Motoros Klub Tagja voltam. Rendezvények túrák stb.
Egy idő után elmaradt a motorozás 93-óta nem sokat törődtem vele. Pár éve egy barátom
melepett a képen látható romos rozsdás pancsival, nem sokat tudtam róla de felkeltette az érdeklődésem. Azóta megismertem a csepel gyár történetét, bújtam az internetet és a szakirodalmat. A motorjaim száma négyre nőtt és belekezdtem az egyik felújításába.
Lehet ,hogy páran veteránosok felkapjátok a fejeteket ,hogy miért lessz aT5 piros?
Hát nekem így tetszik, ígérem a következő motorjaim mind eredeti állapotúak lesznek.
Ha valaki legalizálással vagy felújítással kapcsolatban tud tanácsot adni annak előre is köszönöm. Sziasztok : szleppi
Komment