Közlemény

Collapse
No announcement yet.

Jawa 559

Collapse
X
 
  • Szűrők
  • Idő
  • Megjelenít
Clear All
new posts

    Jawa 559

    Üdvözletem minden Fórumozónak!

    Édesapámtól örökölt Jawa 250 felújításába kezdtem, remélem nem lesz belőle Luca széke.
    Egy öreg Ural M-63 is a birtokomban van, ami szintén arra vár, hogy új életre keljen.
    Nagyon hasznosak számomra a letölthető dolgok, elsősorban ezért is regisztráltam ide.
    Öt fiam van, az utóbbi 20 évben nem nagyon volt lehetőségem motorozni, most talán folytatódhat ami megszakadt. Annak idején P-20, P-21 motorjaim voltak. Ha tudok bárkinek szívesen segítek lehetőségeim korlátain belül.

    joc22

    #2
    Üdvözöllek itt, ez valóban jó hely, meglátod, sok hasznos dolgot találsz, és ha megosztod a többiekkel a tapasztalataidat majd, akkor mindenki jól jár!

    (Amúgy az öt fiú és az Ural is irigylésre méltó...nekem csak kétütemű motorjaim vannak és két fiam, két lányom, így 1 gyerekkel és 2 ütemmel le vagyok maradva hozzád képest. )
    Tamás78, sepy és 3 további látogató kedvelte ezt.

    Komment


      #3
      joc22 eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
      Édesapámtól örökölt Jawa 250 felújításába kezdtem, remélem nem lesz belőle Luca széke .
      Egy öreg Ural M-63 is a birtokomban van, ami szintén arra vár, hogy új életre keljen.

      Biztos nem, mert az Karácsony Szentestéig garantáltan elkészül. Egy 250-es Jawa-hoz pedig ennyi idő biztosan kevés. Én - hasonló reményekkel - 2012. októberében regisztráltam ide egy CZ350-472-es ürügyén. A motor azóta sem sokat haladt, de velem annál több minden történt itt a fórumon (néhány jótanács adok-kapok alapon, részvétel a petíciószerkesztésben, aláírásgyűjtés és napi fórumbetevő gépelgetése, olvasgatása).

      Örülök, hogy csatlakoztál hozzánk. Érezd jól magad köztünk.

      Üdvözlettel: CZsolti
      dongos78 kedvelte ezt.

      Komment


        #4
        joc22, Örülök, hogy ránk találtál. Én egy 353-as Jawa-t újítottam fel. Nekem napi átlagos 2 ráfodított óra mellett volt egy év a teljes felújítás.
        Jó munkához idő kell, és persze sok sok ráfordított pénz. A legnehezebb eldönteni a teljes felújítás vagy újra forgalomba helyezés közötti egyensúlyt megtalálni.
        Nekem személyes véleményem, hogy egy patinás motor többet ér a szememben, mint egy felújított. Utóbbit bárki produkálhat, előbbit viszont nagyon nehéz megfelelő minőségben találni.
        Szerintem ne ess neki hirtelen felindulásból az átfestésnek, de a teljes szét és összeszerelésnek és tisztításnak stb annak igen.

        Lehetőség szerint szétszereléskor nagyon sok képet kell csinálni, hogy összerakáskor sokat segíthessen. :-)
        Utoljára szerkesztve a következő által: ptm004; 2014 jún. 20, 20:43.

        Komment


          #5
          Szia joc22!

          Nekem is egy ilyen motorom van .Igaz most járt le a műszakija áprilisban ,de nem is tervezem egyenlőre a műszakiztatását . Az enyém 1968-as .Én vagyok a második gazdája .Eredeti állapotban van .De az látszik is rajta. Nem tervezem lefesteni ,sem krómozni ,mert még bírja magát .Nem tudom ,hogy a tiéd milyen állapotban van, de egytértek ptm004-el ,hogy ha nem fontos, ne festegess! Egy képet tehetnél fel róla !!

          Üdv Tamás
          ptm004 és Lemezjáték kedvelte ezt.

          Komment


            #6
            Szép nagy családod van, a lányokért kicsit irigykedem, szerettünk volna mi is!

            Komment


              #7
              Egyet értek veled, egy eredeti állapotban megmaradt jármű sokkal többet ér. Sajnos az én motorom már túl van ezen az állapoton, így csak a teljes felújítás jöhet szóba.

              Komment


                #8
                Mondhatnám azt is, hogy "szörnyű" állapotban van, meg persze darabokban(kosárban ahogy szokták mondani), képeket talán később teszek fel.
                Egyébként köszönöm mindenkinek szíves fogadtatást!

                Komment

                Ugrás az oldal tetejére
                Working...
                X