sziasztok motorozok már pár éve de nem olyan rég csűr bontás közben egy szépségre lettem figyelmes egy Jawa 1971ess 477 175 sport csücsült Kb. 15-20 éve nemvolt beindítva minden darabja megvan még a gyári gumik vannak rajta gyári blokk hát én elhatároztam hogy felújítom mivel nagy fateré volt a gép és ebben szeretném a segítségeteket kérni
Közlemény
Collapse
No announcement yet.
1971 jawa 477
Collapse
X
-
Kedves Viktor! Légy üdvözölve CZ-sek-e népes táborában.Nekem is egy ilyen gépem van melyen dolgoztam már két évet és két telet.Most értem oda,hogy majdnem úgy néz ki ahogyan szeretném.De beszéljünk a Te gépedről is. Nem egy lepusztult gépnek néz ki , igaz elég kevés kép van róla.Egy elég pörgős gép sok korabeli 250.es nek okoz meglepetést!,énnekem a szivem csücske. Alkatrészileg szinte minden beszerezhető hozzá és nem "arany " áron!. Még mielőtt hozzá kezdenéál javaslom döntsd el mit szeretnél?-motorozni vagy fel újítani teljesen! Ha közben kérdésed lenne fordulj a csapathoz bizalommal mert vannak itt nálam felkészültebbek is!!. Üdvözlettel: Sepy.
- 2 likes
-
hát én teljesen felszeretném újítani az utolsó csavarin igen tudom sok idő lesz de elhatároztam magam hogy meg csinálom hamarosan érkeznek az új csapágyak igaz nem egy lepusztult gép aksi csere gyertya csere után beröffent 15 év állás után mentem vele 2 kört az udvaron és aztán elment a visszatöltés és most jelenleg délután folyamán a blokk szét lett húzva szépen lassan épülget viszont az elektronikához nem nagyon értek..S sajna jövőhéten ha minden jó megy a festőhözCZsolti kedvelte ezt.
- 1 like
Komment
-
Szervusz Viktor!
Üdv a fórumon! Szintén sport Czetka tulajdonos vagyok, mint sepy is. Jó motorok ezek a Czetkák, de nehéz hibátlant találni. A töltéssel szokott baj lenni, meg a gyújtással. Nekem a gyújtás csak azért szokott elmenni, mivel lemerült az akksi a töltés hiánya miatt. Igazából panaszom a gyújtásra nincsen, Skoda megszakító jó hozzá, azt meg lehet kapni minden autósboltban. Ha minden nyűgjét kijavítod napi használatra is tökéletes.
A sajátomat mostanában fejezem be, ma beállítottam a gyújtást és persze be is röffentettem. A próba elmaradt, mivel elszakadt a kicserélt kuplungbowdenem. Majd kell szereznem egy rendeset, meg persze a fékpedált sem ártana feltenni, de az meg a forgó féklámpa kapcsoló javítása miatt nem került még a helyére. Lassan azért összeáll a gép.
Ha valahol elakadnál a felújításnál kérdezz csak bátran, itt nagyon segítőkészek a tagok.
Ja és ha matricaszettet keresel, én gyártattam pár garnitúrát, úgyhogy ez ügyben keress engem.
- 2 likes
Komment
-
Kedves Viktor12!
Ej ez a topic cím de szúrja a szemem! Átírni meg már nem lehet. De minek is. A köztudatban az én gépem is Cetkajávaként él (CZ-350 472). Ha már így sikerült maradjon is így. Te pedig közöttünk.
Jó munkához idő kell, és ami még nehezebb, hogy meg is kell találni ezt az időt, és ha megvan, akkor megvédeni mindenféle rokoni látogatással, családi nyomással szemben. Hát ez az oka nálam is annak, hogy kb. Sepyvel egyidőben kezdtük el szétszedni a gépeinket és az enyém még mindig dobozokban pihen mindenfelé, ő pedig szorgalmasan rakja az övébe a kilométereket.
A géped egyébként tényleg nem tűnik rossznak. Én azt javaslom, hogy rakd össze, és amikor már szépen működik minden rajta, akkor lehet csicsázni. Én sajnos nem így kezdtem. Van is már olyan alkatrész, amit emiatt újra kellett festenem. (Pl. a váz. Nem volt ütésálló a felszórt akrylfesték .)
Sok sikert és hozzászólást neked. Üdvözlettel: CZsolti
- 2 likes
Komment
-
Nem oly nagy fogalmazási hiba ez Zsolti hiszen az udvar másik oldalában készültek "talán"?.Én mikor kérdezik Mi ez ? A Jawa sport osztályának szoktam becézni!!.Ha a teljes felújítás mellett döntöttél kitartást kívánok hozzá és ha még az OT-s állapot is cél akkor pedig sokkal több szükségeltetik!
Komment
-
viktor12 eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintésea vissza töltési hibát egy darab szén kefe okozta
Komment
Komment