Üdv Mindenki!
Kamaszkori álmomat valóra váltva 2 hónapja vettem egy Jawa 350-t 634-s vázban egy 632-s 6V-s blokkal, tranzisztoros Hall jeladós Trabant gyújtással és tranzisztoros fesz. szabályzóval.
A jogsimat 1986-ban szereztem így jó sokat vártam, hogy legyen egy motorom (Kapuzárási pánik?).
Segéd motorjaim voltak és sokat kipróbáltam (Komár, Romet, Riga, Verhovina, Simson) a szoci paletta.
Az iskolában az osztály társaim két táborra oszlottak MZ és JAWA (Depeche-s vagy Duran-os).
Nekem mind két motor nagyon tetszett, de a hangja miatt mindig is egy kicsit a JAWA felé húztam.
Persze az is közre játszott, hogy ahol laktam gyermekkoromban az dimbes-dombs kis település és a nyomatéka miatt jobban elterjedt volt a JAWA és Czetka.
Kicsit döcögősen indult a kapcsolatom a Jawa-val, mindjárt egy trafó cserével és egy valag kontakt hibával.
Remélem a gondoknak és hibáknak vége, jöhet a gondtalan motorozás.
Örülök, hogy itt lehetek Pisthy.
Kamaszkori álmomat valóra váltva 2 hónapja vettem egy Jawa 350-t 634-s vázban egy 632-s 6V-s blokkal, tranzisztoros Hall jeladós Trabant gyújtással és tranzisztoros fesz. szabályzóval.
A jogsimat 1986-ban szereztem így jó sokat vártam, hogy legyen egy motorom (Kapuzárási pánik?).
Segéd motorjaim voltak és sokat kipróbáltam (Komár, Romet, Riga, Verhovina, Simson) a szoci paletta.
Az iskolában az osztály társaim két táborra oszlottak MZ és JAWA (Depeche-s vagy Duran-os).
Nekem mind két motor nagyon tetszett, de a hangja miatt mindig is egy kicsit a JAWA felé húztam.
Persze az is közre játszott, hogy ahol laktam gyermekkoromban az dimbes-dombs kis település és a nyomatéka miatt jobban elterjedt volt a JAWA és Czetka.
Kicsit döcögősen indult a kapcsolatom a Jawa-val, mindjárt egy trafó cserével és egy valag kontakt hibával.
Remélem a gondoknak és hibáknak vége, jöhet a gondtalan motorozás.
Örülök, hogy itt lehetek Pisthy.
Komment