Közlemény

Collapse
No announcement yet.

Bemutatkozás

Collapse
X
 
  • Szűrők
  • Idő
  • Megjelenít
Clear All
new posts

    Bemutatkozás

    Sziasztok, üdvözlök Mindenkit!
    Lakatos György vagyok, járműgépész. Ide vonatkozóan egy '1956-os 125-ös D-Csepel tulajdonosa. Néhány hónapja kapott el a restaurálási láz. Aktualitását az adja, hogy 6/6-2014 a váz- és motorszáma. Ez csak véletlen, de igen jó ómen!
    Már minden alkatrészem megvan. Olyan motort akarok, amit használni is fogok, nem csak kiállítási darab lesz.
    1982-ben átalakítottam choppernek, akkoriban azt tartottam menőnek. Most itt az ideje, hogy minden visszaálljon az eredeti kerékvágásba. Csupán egy kezelési utasítás hiányzik.

    #2
    Üdv Gyuri!

    Az mit jelent hogy D-Csepel? illetve a D mit jelent a névben? ( lehet hogy Danuvia? nem emlékszem pontosan, de 56-ban már átadta Csepel Zuglónak a 125-ös gyártást?)

    Remek működőképes 125-öst kivánok!!

    Komment


      #3
      Szia TLF65!
      Köszönöm!
      A D valóban Danuviát jelent, már ott gyártották. Hogy hivatalos-e a megnevezés, vagy csak szleng, nem tudom.
      Működni már remekül működik, gyönyörű egészséges zörgésmentes hangja van. Csak még csúnya szegényke :-( de már nem sokáig!
      Butát kérdezek A TLF a T5 elődje? Feltételezem, hogy a szép fehér motorod egy ilyen. Pannóniában nem vagyok otthon, csak a T5, P10, P20 és P21-est ismerem.

      Komment


        #4
        Szervusz! Üdv a Fórumon!

        A TLF a T5 elődje?
        Igen, bár nem közvetlenül. Az egyhengeres Pannóniák főbb típusai időrendben: TL, TLT, TLF, TLB, T1, T5, P10, P12 - ez a sorozat felöleli az 1954-1975 közötti időszakot.
        There's a very fine line between "hobby" and "mental illness".

        Komment

        Ugrás az oldal tetejére
        Working...
        X