Nem tudom megfogalmazni a véleményem a cikk írójáról , olyan formában amit CZsolti -nak ne lenne kötelessége kimoderálni .
Közlemény
Collapse
No announcement yet.
kispolszki
Collapse
X
-
Joker! Miért nem nyomsz inkább egy tetsziket, ügyesen össze szedte minden előnyét. A hülyeséget félre téve ki még emlékszik rá / akkor elég öreg! / a Lengyelek bejárták fél Európát vele ügyesen megpakolva. Azért csak a felét mert a vasfüggöny akadályozta őket is bár ők előbb voltak szabadok. Lensz Valensza Danksz-ban hamarabb ébredt.
- 3 likes
Komment
-
............hát!Régen röhögtem már ennyit!Talán azért mert egyszer volt alkalmam valamikor a 80-as évek elején Pesterzsébettől-Visegrádig elküzdenem magam vele!Kb 30 centis hóban!Egy csodálatos élmény volt!Végre hasznát vehettem mindannak a tapasztalatnak amit crosszos pályafutásom alatt szereztem!(itt értem a motor és teherautó croszt is!Az ifjabb korosztály talán nem tudja de az M.H.SZ-nél volt egy ideig,rövidplatós ZIL-ekkel küzdöttünk!)Az összes akkori káromkodás egy pillanat alatt felrémlett halványuló emlékeimben amit akkor némi imádsággal keverve el üvöltöttem e röpke utazás alatt!Azt hiszem a több mint 45 évnyi vezetésem egyik csúcspontja volt!
Köszönöm Zsolti a cikket!!!!(Néhány röpke pillanatig újra huszonévesnek éreztem magam!)Köszönöm:BARÁTOM!
- 2 likes
Komment
-
Akkor lehet hogy csak rossz napom van , - mert már tegnap fel..ák az agyam ,hogy az átlag magyar az parszt és nem tudja kezelni a pénzét , nincs pézügyi kultúrája ..... ( itt aztán megtudnám dönteni a káromkodés világrekodját ) .
Azt hiszem rögtön lenne kultúra ,ha csak 10et 20 at felakaszthatnék úgy hogy ráadásnak a levágott kezü tolvaj lenne a lábára kötve .
Aztán meg végighalgattam a rádióban , hogy mivel --ÉS MIÉRT !! - kell azzal a táppal etetni a haszonállatokat amivel etetik.
Ráadásul esik az eső , aztán meg jön ez a kispolszkis ---lehet hogy csak roszkor volt rosz helyen .
- 1 like
Komment
-
Akkor lehet hogy csak rossz napom van , - mert már tegnap fel..ák az agyam ,hogy az átlag magyar az parszt és nem tudja kezelni a pénzét , nincs pézügyi kultúrája ... (itt aztán megtudnám dönteni a káromkodés világrekodját)
A nap meg így is úgy is kisüt egyszer!(Nálam PL most bukkant elő!)............én egyébként tényleg nem tom kezelni a lóvémat!.........mert NINCS IS!!!!!!!!!!!!!
........hogy kicsit indokoljam a jókedvemet!..........lassan 1 órája tettem be a sütőbe!Így egyre jobb a kedvem!Utoljára szerkesztve a következő által: apacsavo; 2015 máj. 14, 10:30.
- 5 likes
Komment
-
apacsavo eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintéseKöszönöm Zsolti a cikket!!! (Néhány röpke pillanatig újra huszonévesnek éreztem magam!) Köszönöm:BARÁTOM!
- vagy nincsenek barátaink,
- vagy mi vagyunk irigyek.
Megjegyzem eredetileg csak a kipörgésgátlós részt akartam kiollózni az "Aranyszájba".
a gyár ezt az autót ellátta kipörgés gátlóval is, melyet a köznyelv nemes egyszerűséggel csak 24 lóerőnek nevez.
Komment
-
Kicsit restelkedve de be vallom az én első kocsim egy Zastava750 volt ami talán 1 ricnivel feljebb van a ranglétrán!(ha van ilyen egyáltalán!???)Húúúú!De büszkén feszítettem benne!Még biztonsági öve sem volt!De jó volt a miénk volt és négyen felnőttek és két 3 évesnyi gyerek szűken befért!Kevesebbet ivott mint az ETZ-m!
- 5 likes
Komment
-
Kedves Fórumtársaim!
Ezúton szeretném megragadni az alkalmat és egy pezsgőspoharat, és tudatom veletek, hogy végleg hatalmába kerített az az őrület, amelynek tombolását köreitekben naponta tapasztalom: megmenteni a régi (szocialista-KGST) ipar remekeit.
Feleségem laza felvetésére - miszerint addig mentik a devizahiteleseket, amíg ki nem lövik alólunk a Suzukit - megkérdeztem, hogy alkalmasint mi az az autó, amit ő is szívesen vezetne és kifizethető újabb hitel nélkül. Osztottunk szoroztunk és a végén nem maradt más csak a Trabi és a Kispolski. Mivel ebbe a topicba írom már kitalálhattátok, hogy melyik típus győzött.
Az autóvétel legkisebb szándéka nélkül kezdtem böngészgetni a hirdetéseket élvezve, hogy nem a Jawa és a varrógép keresőszavakat írom be. Öt hirdetést találtam. ebből három papírok nélkül, egy pedig hó végéig érvényes műszakival. Az egyetlen szóba jöhető, békés-megyei autókereskedőnél kínált példány hazafelé éppen útba esett, ezért megnéztem. Bemattult „fényezése” és kifehéredett műanyag lökhárítói kétséget sem hagytak kora felől. Ez bizony kemény 26-éves. Alábújtam, körbetapogattam, megkopogtattam és nem akart sehol sem beszakadni. Ekkor már sejtettem, hogy végzetes dolgok elé nézek.
A kereskedőtől elkértem a kulcsot. Belül teljesen korrekt látvány fogadott. Egyedül a félig elszabadult baloldali ajtókárpit és a fogódzónak lazán felcsavarozott Trabi fülek voltak idegesítőek, (már megvettem helyettük a 2101-es Lada első könyöklőket a bontóból, azzal szép lesz), és az utólag beépített autósrádió. És ami teljességgel hihetetlen: 4 vadiúj téligumin álldogált az autó. Próbakör, fékhatás alig mérhető. Ez ugye egy eredetileg frissműszakisnak hirdetett autónál kifejezetten hiba. Kértem, hogy ezt oldják meg saját költségen, akkor tárgyalhatunk. Megoldották, mi meg megvettük. Kicsi, hangos, lassú, de a mienk és ki van fizetve!!! Megjegyzem, hogy az átírást is ők intézték, négy óra alatt kész volt minden.
Ő az!
Tegnap kirámoltam a belsejét. Egyedül a jobb első kerékdob tövében rágja a rozsda. Máshol úgy tűnik, hogy egyben van. A kárpitoknak tényleg elég egy tisztítás és mehetnek vissza a helyükre. Ezek után nem lehet más a célom, mint a gyári állapot újbóli elérése és fenntartása. Ez a kis gép tényleg megérdemel egy OT-s rendszámot.
Ez az oka, hogy nem jelentkeztem egész hétvégén, mert volt mivel töltenem az időt. Attól tartok lesz is, mert a feleségem minél hamarabb járni akar vele. Szegény Czetka meg vár türelmesen. Számítsatok tehát rá, hogy kipolski ügyben is igen sűrűn teszek fel kérdéseket és számítok a segítségetekre, amelyet előre is megköszönök.
Üdvözlettel: CZsolti
- 14 likes
Komment
Komment