Üdvözlök Mindenkit!
Új vagyok a fórumon, épp csak ma regisztráltam, miután a Google-ben rátaláltam. Néhány szó magamról: eredetileg gépészmérnök voltam, két komoly hobbim van, melyek közül az egyik a járműveim szerelése, felújítása. Van egy kis garázsom, abban igyekszem a flottámat egyre szebb és jobb állapotba hozni.
Az autóm egy '88-as BMW 325i, 9 éve van velem, az első gazdájától vásároltam Németországban. Az 1987 decemberi megrendeléstől a múlt heti olajbeszerzésig megvan minden számlája, és egyéb dokumentuma, lefűzve egy vastag irattartóban. Az autó pedig pont úgy néz ki, ahogyan ilyen előélettel kinézni szokás. Hobbi jármű, amit kizárólag száraz időben hozok ki a garázsból, és akkor is csak örömautózás céljából, nem pedig napi használatra.
Rengeteg pénz ment már el rá úgy, hogy 9 év (és kb. 40.000 km) alatt egyetlen meghibásodása sem volt. Viszont folyamatosan újítom fel minden rendszerét, semmilyen kopott vagy régi alkatrész nem mehet vissza a helyére, még a csavarokat is igyekszem újakra cserélni. Hát így telnek a napjai.
A másik járgány egy 2008-as Yamaha X-MAX 250i robogó. Ő a mindennapok járműve, de ezt is csak száraz időben használom. Olaszországból érkezett, ahol pocsék, rossz gazdája volt (aki valószínűleg végig csuklotta a tavalyi nyarat), szegény táltos kemény éveken van túl. Azért vettem meg, mert a geometriája rendben volt, nagyjából a burkolata is, és nem füstölt a motorja. Meg persze azért is, mert átvertek vele... Később, a szétszedés/rendberakás közben sorra fény derült a múltja sötét fejezeteire. Ez a projekt is sok pénzt elvitt, de már az első körben sikerült tisztességesen talpra állítani, ami után a tavalyi szezon végét rendben le is futotta. Most, télen pedig alátétre szétszedtem az egész járművet, és mindent lecseréltem benne, ami gyanús volt. Megcsináltattam a burkolat törött füleit, majd hibátlan állapotra hoztam minden felületét, és nemsokára újra fényezem az egészet, egy barátom segítségével. Így néhány héten belül lesz egy kvázi új motorom. És itt kapcsolódnék a "SZAKI KERESŐS" KÉRDÉSEMRE:
A múlt hét végén eltörött a csapágykihúzóm egyik karma. Meg fogom javítani, de most egyszerűen nincs rá időm és energiám. További nehézség, hogy egy barátom nemrég feladta a műhelyét, így már nem férek hozzá a hidraulikus préséhez, szóval most sem kihúzni, sem felszerelni nem tudom a csapágyakat, márpedig a Yamaha-s projektből már csak ez a pár momentum van hátra, mielőtt összeszerelhetném. Közben pedig nyakamon a szezonkezdet.
Szóval ehhez -mármint a csapágyszereléshez- keresek valakit Budapesten vagy a nyugati agglomerációban, akinek vannak megfelelő szerszámai, 1-2 órája, és el tudná vállalni ezt a munkafázist. 6 csapágy cseréje és 2 himbatengely kihúzása lenne a feladat, és természetesen megfizetném, nem szívességet kérek.
Tudtok ajánalni valakit?
Előre is köszönöm.Üdv.Pyf
Új vagyok a fórumon, épp csak ma regisztráltam, miután a Google-ben rátaláltam. Néhány szó magamról: eredetileg gépészmérnök voltam, két komoly hobbim van, melyek közül az egyik a járműveim szerelése, felújítása. Van egy kis garázsom, abban igyekszem a flottámat egyre szebb és jobb állapotba hozni.
Az autóm egy '88-as BMW 325i, 9 éve van velem, az első gazdájától vásároltam Németországban. Az 1987 decemberi megrendeléstől a múlt heti olajbeszerzésig megvan minden számlája, és egyéb dokumentuma, lefűzve egy vastag irattartóban. Az autó pedig pont úgy néz ki, ahogyan ilyen előélettel kinézni szokás. Hobbi jármű, amit kizárólag száraz időben hozok ki a garázsból, és akkor is csak örömautózás céljából, nem pedig napi használatra.
Rengeteg pénz ment már el rá úgy, hogy 9 év (és kb. 40.000 km) alatt egyetlen meghibásodása sem volt. Viszont folyamatosan újítom fel minden rendszerét, semmilyen kopott vagy régi alkatrész nem mehet vissza a helyére, még a csavarokat is igyekszem újakra cserélni. Hát így telnek a napjai.
A másik járgány egy 2008-as Yamaha X-MAX 250i robogó. Ő a mindennapok járműve, de ezt is csak száraz időben használom. Olaszországból érkezett, ahol pocsék, rossz gazdája volt (aki valószínűleg végig csuklotta a tavalyi nyarat), szegény táltos kemény éveken van túl. Azért vettem meg, mert a geometriája rendben volt, nagyjából a burkolata is, és nem füstölt a motorja. Meg persze azért is, mert átvertek vele... Később, a szétszedés/rendberakás közben sorra fény derült a múltja sötét fejezeteire. Ez a projekt is sok pénzt elvitt, de már az első körben sikerült tisztességesen talpra állítani, ami után a tavalyi szezon végét rendben le is futotta. Most, télen pedig alátétre szétszedtem az egész járművet, és mindent lecseréltem benne, ami gyanús volt. Megcsináltattam a burkolat törött füleit, majd hibátlan állapotra hoztam minden felületét, és nemsokára újra fényezem az egészet, egy barátom segítségével. Így néhány héten belül lesz egy kvázi új motorom. És itt kapcsolódnék a "SZAKI KERESŐS" KÉRDÉSEMRE:
A múlt hét végén eltörött a csapágykihúzóm egyik karma. Meg fogom javítani, de most egyszerűen nincs rá időm és energiám. További nehézség, hogy egy barátom nemrég feladta a műhelyét, így már nem férek hozzá a hidraulikus préséhez, szóval most sem kihúzni, sem felszerelni nem tudom a csapágyakat, márpedig a Yamaha-s projektből már csak ez a pár momentum van hátra, mielőtt összeszerelhetném. Közben pedig nyakamon a szezonkezdet.
Szóval ehhez -mármint a csapágyszereléshez- keresek valakit Budapesten vagy a nyugati agglomerációban, akinek vannak megfelelő szerszámai, 1-2 órája, és el tudná vállalni ezt a munkafázist. 6 csapágy cseréje és 2 himbatengely kihúzása lenne a feladat, és természetesen megfizetném, nem szívességet kérek.
Tudtok ajánalni valakit?
Előre is köszönöm.Üdv.Pyf
Komment