Üdvözlet mindenkinek!
Köszönöm, hogy csatlakozhattam a csapathoz, jó látni, hogy nem csak létre hozta valaki, hanem élő is a fórum!
Sebestyén Antal vagyok, Budapesti lakos. Jelenleg, nagy sajnálatomra, nem rendelkezem egyetlen szépkorú ékszerrel sem, de a hosszú motormentes évek elsorvasztó élettelensége után úgy érzem, lassan eljön az idő, hogy újra nyeregbe pattanva rójam kis hazánk csodálatos aszfaltcsíkjait. Valamikor tizenX évvel ezelőtt, 14 évesen egy simson s51-el kezdtem, melyet atyámhoz hűen az ő óvó és segítő személyével együtt, még a használatba vétel előtt át kellett alakítanom. Ennek köszönhetően a 70 es, 4 sebességes kisgép egy igazi ékszer lett. Sajnos, ahogy elért a kamasz kor, egész életemben szégyellni fogom magam ezért, megcsaltam hű társamat és egy 125-ös marauder nyergében folytattam utamat. Ez nem volt szerencsés váltás, mert bár mint külsőleg, úgy hangzásban gyönyörű gép került lábaim közé, a nehéz vázat nem igazán bírta el a kis acélszív, ami a motorozás élményét igen csak megtépázta. Így alakult, hogy mikor megszereztem a B jogosítványt, elfordultam a kétkerekű világtól és egész a mai napig autóval közlekedek. Mint ahogy a szóhasználatomból is kiolvasható, ez nem egy nagy élmény, de kényelmes és célravezető. De mint minden benzingőzben érlelt fajtársam, én sem vagyok képes elfeledni a szabadság élményét, amit kis paripáim adtak, így évről évre közelebb kerülök, hogy ismét lóra pattanjak. Találtam is rá megfelelő indokot, ami a fogyasztás és a parkolódíj, így a környezetem sem néz teljesen elmeháborodottnak. Kinéztem egy típust, mégpedig a honda kis iker125- ösét, így jutottam el ide, hozzátok és remélem, idővel közétek.
Röviden ennyi, hosszabban pedig az idő és a további hozzászólásaim lesznek, amik véleményalkotásra késztethetik az itt fellelhető embertársaimat kilétemről.
Mégegyszer köszönöm, hogy itt lehetek és remélem idővel én is hasznos tagja lehetek társadalmatoknak!
Köszönöm, hogy csatlakozhattam a csapathoz, jó látni, hogy nem csak létre hozta valaki, hanem élő is a fórum!
Sebestyén Antal vagyok, Budapesti lakos. Jelenleg, nagy sajnálatomra, nem rendelkezem egyetlen szépkorú ékszerrel sem, de a hosszú motormentes évek elsorvasztó élettelensége után úgy érzem, lassan eljön az idő, hogy újra nyeregbe pattanva rójam kis hazánk csodálatos aszfaltcsíkjait. Valamikor tizenX évvel ezelőtt, 14 évesen egy simson s51-el kezdtem, melyet atyámhoz hűen az ő óvó és segítő személyével együtt, még a használatba vétel előtt át kellett alakítanom. Ennek köszönhetően a 70 es, 4 sebességes kisgép egy igazi ékszer lett. Sajnos, ahogy elért a kamasz kor, egész életemben szégyellni fogom magam ezért, megcsaltam hű társamat és egy 125-ös marauder nyergében folytattam utamat. Ez nem volt szerencsés váltás, mert bár mint külsőleg, úgy hangzásban gyönyörű gép került lábaim közé, a nehéz vázat nem igazán bírta el a kis acélszív, ami a motorozás élményét igen csak megtépázta. Így alakult, hogy mikor megszereztem a B jogosítványt, elfordultam a kétkerekű világtól és egész a mai napig autóval közlekedek. Mint ahogy a szóhasználatomból is kiolvasható, ez nem egy nagy élmény, de kényelmes és célravezető. De mint minden benzingőzben érlelt fajtársam, én sem vagyok képes elfeledni a szabadság élményét, amit kis paripáim adtak, így évről évre közelebb kerülök, hogy ismét lóra pattanjak. Találtam is rá megfelelő indokot, ami a fogyasztás és a parkolódíj, így a környezetem sem néz teljesen elmeháborodottnak. Kinéztem egy típust, mégpedig a honda kis iker125- ösét, így jutottam el ide, hozzátok és remélem, idővel közétek.
Röviden ennyi, hosszabban pedig az idő és a további hozzászólásaim lesznek, amik véleményalkotásra késztethetik az itt fellelhető embertársaimat kilétemről.
Mégegyszer köszönöm, hogy itt lehetek és remélem idővel én is hasznos tagja lehetek társadalmatoknak!
Komment