Közlemény

Collapse
No announcement yet.

stanci - Cezet CZ 250/485

Collapse
X
 
  • Szűrők
  • Idő
  • Megjelenít
Clear All
new posts

    Szerintetek ha hátsó lámpához és a féklámpához 21W-os izzókat használok a 15W-os helyett, az okozhat valami fennforgást?

    Mondjuk a hátsó lámpa eredetileg 5W-os lenne, az helyett eddig 15W-ost használtam és azt cserélném most 21-re.
    Utoljára szerkesztve a következő által: stanci; 2017 márc. 20, 09:34.

    Komment


      stanci eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
      Szerintetek ha hátsó lámpához és a féklámpához 21W-os izzókat használok a 15W-os helyett, az okozhat valami fennforgást?

      Mondjuk a hátsó lámpa eredetileg 5W-os lenne, az helyett eddig 15W-ost használtam és azt cserélném most 21-re.

      Nos, a dinamót kellene megkérdezni ez ügyben

      A helyzetjelző nem véletlenül 5 W-os, a féklámpa meg 21. Nem sok értelme van másképp...szerintem.

      Komment


        Nos, a dinamót kellene megkérdezni ez ügyben
        Meg a rendőrt,illetve azokat akik mögötted közlekednek.

        Komment


          Nos, a dinamót kellene megkérdezni ez ügyben
          és a lámpabúrát is ami biztos meg fog olvadni.

          Komment


            emu eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
            és a lámpabúrát is ami biztos meg fog olvadni.
            Ez, lehet-akár, fő ok is!

            Másik: - nem hiszem, hogy a gyárilag előírt teljesítményű izzóval felszerelt motorral bárminemű baja lenne a rendőrnek vagy a közlekedés további résztvevőinek!? Természetesen, megfelelő lámpabúrával ( nem matt, törött, egyebek) ellátott vason.

            Komment


              Másik: - nem hiszem, hogy a gyárilag előírt teljesítményű izzóval felszerelt motorral bárminemű baja lenne a rendőrnek vagy a közlekedés további résztvevőinek!? Természetesen, megfelelő lámpabúrával (nem matt, törött, egyebek) ellátott vason.
              ez ugye nem teljesen így van.
              mert a helyzetjelző helyett betenni egy féklámpával egyező égőt az azt jelenti hogy úgy tűnik hogy állandóan nyomja a féket. és ezen ez sem nagyon javít ha kicsit jobban világít ha valóban nyomja.
              egyébként menj egyszer egy olyan után aki éjjel nappal ködlámpával jár és akkor megérted.

              Komment


                Akkor miből is látja a mögötted lévő fékezési szándékod ha mindkét izzó egyforma fényű?? nem olvastad figyelmesen javaslatom hiszen az 50 w -al elég nehéz gazdálkodni.Ha nappal is világítasz mint az elő van írva az min. 43w. Kereszteződés előtt rálépsz a fékre már mivel leesik a fordulat le is áll a géped és ekkor még kézzel integetsz. Ebben hasznos ha megtanulsz lábbal kuplungolni és akkor tudsz balra kanyarodáskor is integetni kézzel ,ennek kivédésére kell a ledes index és 9ah.- ás akku.

                Komment


                  Ez így van ... én legutóljára egy TL-el átb@sztam az egész alkotmányt a KF-nél , mégpedig úgy , hogy a Danuvia hátsó pilácsa került felszerelésre természetesen felülre a sárga helyett piros búrával ! (mégiscsak autentikusabb mint egy VT-5 -ös .)
                  A belsejébe pedig egy 6V/3W szofita került helyzetjelzőnek , féklámpába pedig fentre - a 21W helyett - találtam egy 6V/10W -osat ami a sima 5W "cseresznyeizzóra " hasonlít , de picit hosszúkásabb az üvege és simán elfért a pöttöm búra alatt .... simán elfogadták ! Sőt a forgalomban is jól látható a különbség a fékezéskor ! Szerintem a rendőr sem veszi észre mivel kb 3x -os a féklámpa fénye ....

                  Komment


                    Ez az egész onnan indult, hogy hétvégén akartam 15W-os izzókat venni a gépbe, de a motoros boltban erősködött az eladó, hogy jobb nekem a 21 W-os (15W-ost nem tart). Nyilván ő eladni akart, nem igazán tudott meggyőzni..
                    Maradok a 15W-nál.

                    Más: sepy, többször említetted ezt az 50W-os dinamót, szerintem az enyémen 75W-os van gyárilag,
                    legalábbis a bekötési rajz szerint:
                    Click image for larger version

Name:	dinamó.jpg
Views:	1
Size:	203.1 KB
ID:	151597
                    Soha nem az volt a gondom, hogy kevés volt a töltés, hanem hogy túltöltött a motor!

                    Komment


                      Abban reménykedtem, hogy ugyanazok a jelzések lesznek az új relén, de nem.. Szerintetek hogy kellene bekötni?

                      Szerk:
                      Elvileg az újon a B a pozitív, az E minusz, az L a test. Már csak a régit kellene tudni.


                      ..tapatalkról.
                      Attached Files
                      Utoljára szerkesztve a következő által: stanci; 2017 márc. 26, 12:38.

                      Komment


                        Neten fenn kell lennie a gyári villamossági rajznak onnan próbálj böngészi.

                        Komment


                          zemÄ› a földelés cseh nyelven, így valószínű az megy a testre. A + az akksi plusz.
                          Módosítás a bekötési rajz szerint(472, de a tiéd is ugyanez, a gyujtórendszer kettőzése nélkül):
                          P megy a visszajelző izzóra, Z megy a kapcsolóra, + pedig a gyújtáskapcsoló 15 pontjára.
                          Click image for larger version

Name:	472.4bek.jpg
Views:	1
Size:	94.1 KB
ID:	151638
                          Utoljára szerkesztve a következő által: wsievers; 2017 márc. 26, 16:17.
                          "When you're miserable...you need someone...even more miserable than yourself."
                          "Dneprs don't leak oil, they mark their territory!"

                          Komment


                            az E minusz, az L a test
                            Ez nem ugyanaz?
                            Az alábbi ábrára rárajzoltam az új reléd bekötését, egy "szépséghiba" van, hogy az új reléden nincs visszajelző csatlakozás...

                            Click image for larger version

Name:	cz-elektromos.jpg
Views:	1
Size:	191.2 KB
ID:	151648

                            Komment


                              Köszi a segítséget!
                              Végül már minden variációt kipróbáltam, sehogy se volt jó, mire rájöttem, hogy a biztosíték vége volt eloxidálódva, áramot se kapott a relé. Szóval visszakerült a régi mechanikus, aminek semmi baja..
                              Most minden működik a gépen, kicsit tesztelgettem, a fesszabályzó is stabilnak tűnik.

                              Hidegen kicsit nehezen indul, nem tudom, hogy ez karbi gond lehet, vagy más hőértékű gyertyával kellene-e kísérletezni, amikor beindítom, magas fordulaton kell pörgetni, különben leáll. Ha pár száz métert megyek vele, szépen beáll az alapjárat és melegen már egy rugásra indul.

                              Viszont ami még fontos, az első telóban kellene olajat cserélnem, meg valószínű szimeringeket is.
                              Nektek melyik olaj vált be?
                              Ez a gyári ajánlás:
                              Click image for larger version

Name:	villaolaj.jpg
Views:	1
Size:	25.3 KB
ID:	151824

                              Komment


                                Lengéscsillapító olaj és automata váltó olaj 1:1. A jó útjainkon máskülönben sűrűn lekoppanna. Még egy: minden elektromos csatlakozást átnézni kontakt spay és megmozgatni és akkor nem ér meglepetés. Én így csináltam.

                                Komment

                                Ugrás az oldal tetejére
                                Working...
                                X