Közlemény

Collapse
No announcement yet.

Ildikó - Yamaha SR 250

Collapse
X
 
  • Szűrők
  • Idő
  • Megjelenít
Clear All
new posts

    Kedves Demeter!


    Azt nem tudom,hogy a fémgőzöléssel készült tárgyak tagolt felületeit lehet e szelektálni,de elképzelhető.Azt javaslom ,hogy keressetek egy vákumgőzöléssel,vagy fémgőzöléssel foglalkozó céget és meg kell kérdezni,vagy esetleg utána kell olvasni a témának!Régebben a fórumon jelentkezett valaki,-úgy fél-háromnegyed év távlatában és ajánlkozott foncsorok gőzölésére,de egyszerűen nem találom.

    A témát a gugliba bepötyögve,sok céget lehet találni,akikkel emailben is fel lehet venni a kapcsolatot és kérdéseket lehet feltenni,-talán meg is válaszolják.

    Click image for larger version

Name:	Fémgőzölés 01.jpg
Views:	1
Size:	200.7 KB
ID:	149797Click image for larger version

Name:	Fémgőzölés 02.jpg
Views:	1
Size:	228.9 KB
ID:	149798Click image for larger version

Name:	Fémgőzölés 03.jpg
Views:	1
Size:	252.9 KB
ID:	149799Click image for larger version

Name:	Fémgőzőlés 04.PNG
Views:	1
Size:	225.9 KB
ID:	149800

    A teljesség igénye nélkül egy pár találatot feltöltök ide és javaslom tanulmányozzátok át,de van még több cég is,akik foglalkoznak fémgőzöléssel,érdemes utána járni,-mert ha egy fényszóró foncsor gőzölése 3 000.-Ft.,akkor 4Db. embléma se lehet egy ökör ára.Ahogy olvastam króm és bronz színben is lehet gőzölni,ha nem lehet kimaszkolni,vagy egyéb módon tagolni a gőzölni kívánt felületet,esetleg utólag le lehet festeni.

    Üdvözlettel:Che

    Komment


      Józsi bácsi, köszönöm a feltétlen segítő szándékodat, utána fogok járni ennek is.
      Pár képet esetleg nem küldenél nekem privátban a saját motorodról? Próbálok összeállítani a fejemben egy minél teljesebb képet erről a '80-'83. közötti európai SR250SE változatról.

      Ez pl. az, amit Észak-Németországban hirdettek, '83-as:
      Click image for larger version

Name:	$_57 (2).JPG
Views:	1
Size:	152.7 KB
ID:	149802
      '82-83-as verziók megegyeznek, ez pont olyan mint a mienk lenne. Ezen már elhagyták a tankról a csíkozással körülvett keskeny, eltérő színűre fényezett motívumot.
      Click image for larger version

Name:	sr 250 special.jpg
Views:	1
Size:	40.6 KB
ID:	149803

      No, végezetül egy friss cukor áru az ebay-ről.

      1980 81 Yamaha SR250 SR250G SR250H Seat 3Y6 W2472 00 00 New Vintage WOW | eBay

      Komment


        Írjál a japónak, nagyon lelkesek a postázás minőségének a tekintetében. A kuplungtárcsákat ems gyorspostával küldték, garantált kézhezvétel pár napon belül digitális aláírással. Persze a díját velem fizettették meg.

        Komment


          Kedves Demeter!


          Sajnos nem tudok feltölteni képet a motoromról,mert szét van szedve és ezért nem látom értelmét.A donorként vásárolt motorról tudnék képeket feltenni,de annak meg azért nincs értelme,mert az egy leharcolt példány,tele típusidegen alkatrészekkel és ugyan nem súlyos,de látványos sérülésekkel,-tehát arról nem lehetne egy típustiszta fotót készíteni.

          Click image for larger version

Name:	Yamaha SR 250 01.PNG
Views:	1
Size:	925.9 KB
ID:	149804Click image for larger version

Name:	Yamaha SR 250 01.PNG
Views:	1
Size:	925.9 KB
ID:	149804Click image for larger version

Name:	Yamaha SR 250.jpg
Views:	2
Size:	366.7 KB
ID:	149805

          Azért,hogy mégis legyen valamilyen hasonlatos kép,-vadásztam a netről,-de ezek "idegen tollak",-tehát nem az én motoromról készült képek és most látom két azonos képet is felraktam.

          A motorom kék metálkék színű,eredeti festéssel és nagyon szép krómokkal,sajnos a hátsó teleszkóp nem eredeti és a cserepelés kapcsán elbeszélt problémákkal,amiért tulajdonképp a donort is vásároltam.Az enyémen nincs bukócső,valamint hátul a harmadik képen látható dobozok felrögzítésére kialakított csomagtartó található,a külleme van olyan szép,mint a feltett képek akármelyike.

          Üdvözlettel:Che

          Komment


            Írjál a japónak, nagyon lelkesek a postázás minőségének a tekintetében.
            Nem kell nekik írni, van az oldalukon háromféle tarifatáblázat.

            (1) 【 By Air 】
            ・It takes about 5 - 10 days to reach you.
            ・Track & Trace service is available.
            (2) 【 By Air - Express 】
            ・It takes about 3 - 7 days to reach you.
            ・Track & Trace service is available.
            (3) 【 By Sea 】
            ・This delivery charge is about half of (1) By Air.
            ・It takes 1 -
            3 months to reach you.
            ・It includes track & trace service. And insurance is optional.
            Amúgy emlékszem, én ajánlottam neked a forrást a kuplunglamellákra, nekem is egy héten belül itt voltak annak idején.






            A motorom kék metálkék színű
            Arra nem emlékszem, hogy beszélgetésünk során esett-e szó róla, de akkor az '80-81-es?

            Komment


              Tényleg. Gyorsan felejtek. Nekem villám gyorsan itt volt ems gyorspostával.
              4000 forint. Ott nem volt más választás.
              Azóta is fenn áll a polcon :-)

              Komment


                Demeter! Azért ha festetsz az alsó képen lévő csíkozott bordó szín az ütősebb. persze ez az én ízlésem. Csíkozás nélkül kopasz a tank igaz macerásabb a festés.

                Komment


                  Sepy, azért faggatom ennyire Che barátunkat, hogy ebben a tankdíszítésben találjak valami rendszert.
                  Az alsót én feketének látom, de egyébként a kopasz tank is gyári, és szerintem azért találták ki ezt a mélybordó színt, hogy azért nézzen ki annak ellenére is. Beleakadok keresgéléseim során egy-két átfestett motorba és a kék vagy a fekete tank díszítés nélkül tényleg snassz.

                  - - - Updated - - -

                  Azóta is fenn áll a polcon :-)
                  Nyugi, az enyém is a szekrényben van még. De amíg nem kívánja meg a motor, nem szívesen szedem szét csak a kuplung kipróbálása miatt. Azt amúgyis megtette már Heeegany kolléga.

                  Komment


                    demeter eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
                    Azt amúgyis megtette már Heeegany kolléga.
                    Lassan már le is harcolom
                    Persze mióta összeraktam rá se néztem, szóval nem tudom hogy milyen állapotban vannak. Bár egyszer már kelletett utánaállítani, meg lassan megint kell majd egy picit. (azt szeretem ha szinte semmi holtjátéka sincs melegen)

                    Komment


                      Ha ez volt a tiédben, amikor kipróbáltam, pénzkidobás volt az egész. De legalább sok pénz. Nyuszifül kuplungjai ugyanezt tudják.

                      Egyedül a hajtóműolaj miatt érné meg - vagy nem.
                      Bááár, ha a modern 100 lovas gépeknél jó a 10w40 a hajtóműbe, akkor talán ide is megteszi. Illetve kíváncsi lennék egy 80w90 hatására hogyan viselkednének a váltó fogaskerekek, lehet akadályozná a "finom" kapcsolást, mert nehezebben csúsznának a tengelyen. Vagy épp fordítva.

                      Kis kitérő. A túrás fórumon évtizede megy a vérre menő vita, hogy Motul vagy Castrol. Aki áttér a Motulra, elalél, hogy vajpuha lesz a váltó. Kipróbáltam mindkettőt, ugyanazt tudja. Majd megolajoztam a váltókar külső kilincsrendszerét, na rögtön vajpuha lett a váltás :-)

                      Komment


                        Ildikó - Yamaha SR 250

                        Üdv a seregben! Előre láthatólag óriási minőség javulás lesz a következő Tisza parti találkozón, Tiszakeszi révénél, a gps koordináták közlését mellőzve, bár falusias így a helymeghatározás, de vidéki vendégszeretettel várunk a Szőke folyó sokat látott kompjánál.

                        Komment


                          Bááár, ha a modern 100 lovas gépeknél jó a 10w40 a hajtóműbe, akkor talán ide is megteszi.
                          Itt érzek egy kis fogalomzavart.
                          A 100 lovas gépeknél a motor és a váltóolaj funkcióját egyszerre ellátó olaj kb 3-4 szeres árral bír mint a sima 10w40 motorolaj, nem is beszélve, a hajtóműolajakról.
                          ha sima egyfunkciós motorlajat öntesz bele lehet némi meglepetés, pl a szimeringek ereszteni fognak, de a gumigyűrűvel tömített váltótengely biztosan.

                          Komment


                            Nem igazán értek az olajokhoz. (És nem is szeretnék belemélyedni.)
                            A vstrom és a gsxr1000 (2003-2004) manuáljában teljesen ugyanaz a szöveg van:
                            Click image for larger version

Name:	Képkivágás.PNG
Views:	1
Size:	62.1 KB
ID:	149849

                            Azaz használj prémium minőségű 4 ütemű motorolajat 10w40 viszkozitással API SF vagy SG minősítéssel.
                            Ebből nekem nem tűnik ki, hogy a gyártó kötelezne az alábbi olajok használatára: kimondott motorkerékpár olaj, kimondott többfunkciós motorolaj, olajos kuplunghoz adalékolt motorkerékpár olaj (mert a simától megcsúszik).
                            Ha többet tudsz, világosíts fel.

                            Komment


                              Demeter! A Kitti tankja biztos, hogy eredeti és nekem avval a színnel és csíkozással tetszik a gép. Ha gondolod küldünk egy képet róla hisz ez a kistestvér.

                              Komment


                                Sepy, szeretnénk képet, de többet is!

                                Komment

                                Ugrás az oldal tetejére
                                Working...
                                X