Sziasztok!
Zsolt vagyok, 3db Opel Olympia Rekord P1 gépkocsi boldog tulajdonosa. Egyet szándékozok felkészíteni OT-vizsgára, a másik kettő donorként funkcionál. Az egyik hamarosan a hulladékvas-udvarban végzi, mert annyira széttákolták a karosszériáját, a másik viszonylag jó állapotú, papírokkal rendelkezik, és működőképes is.
Az elsőszámú gépről említek szót utoljára, pedig nem ezt érdemli: hozzám szinte teljesen eredeti állapotában került, díszléctől felfelé eredeti fényezéssel. Sajnos ő is kint töltötte a használaton kívüli éveit a szabad ég alatt, ami eléggé megviselte a karosszériát. Aztán valaki nekiállt, darabokra szedte, elkevert rengeteg alkatrészt, aztán megvette egy gyűjtő, ami csak annyira volt jó, hogy ő legalább eldugta egy zárt, poros hangárba.
Ő végül mégsem restaurálta, helyette eladta nekem, és én álltam neki a megmentésének.
A legnagyobb alkatrészektől a legapróbbakig szinte minden hiányzott. Mivel a típust egyáltalán nem ismertem, nekiálltam beleásni magam a témába, most harmadik éve, hogy foglalkozom a típussal és annak történetével, és most már elmondhatom, hogy ismerem A-tól Z-ig. Persze azért van amit én sem tudok.
Két év alatt végre elkészült a karosszéria teljes egészében, hamarosan fényezve lesz.
Amíg a karosszéria készült, az összeszereléshez szükséges alkatrészek 99%-át beszereztem, többnyire gyári új darabokat, de ami használt, az is nagyon jó állapotú, viszont hiányzik még egy-két apróság, illetve van sok olyan alkatrészem, amiből több van, így tudunk cserélni, vagy akár el is adom őket.
Remélem hogy találkozom pár márkatárssal, vagy bárkivel, aki ismeri a típust, és tudunk egymásnak segíteni!
Zsolt vagyok, 3db Opel Olympia Rekord P1 gépkocsi boldog tulajdonosa. Egyet szándékozok felkészíteni OT-vizsgára, a másik kettő donorként funkcionál. Az egyik hamarosan a hulladékvas-udvarban végzi, mert annyira széttákolták a karosszériáját, a másik viszonylag jó állapotú, papírokkal rendelkezik, és működőképes is.
Az elsőszámú gépről említek szót utoljára, pedig nem ezt érdemli: hozzám szinte teljesen eredeti állapotában került, díszléctől felfelé eredeti fényezéssel. Sajnos ő is kint töltötte a használaton kívüli éveit a szabad ég alatt, ami eléggé megviselte a karosszériát. Aztán valaki nekiállt, darabokra szedte, elkevert rengeteg alkatrészt, aztán megvette egy gyűjtő, ami csak annyira volt jó, hogy ő legalább eldugta egy zárt, poros hangárba.
Ő végül mégsem restaurálta, helyette eladta nekem, és én álltam neki a megmentésének.
A legnagyobb alkatrészektől a legapróbbakig szinte minden hiányzott. Mivel a típust egyáltalán nem ismertem, nekiálltam beleásni magam a témába, most harmadik éve, hogy foglalkozom a típussal és annak történetével, és most már elmondhatom, hogy ismerem A-tól Z-ig. Persze azért van amit én sem tudok.
Két év alatt végre elkészült a karosszéria teljes egészében, hamarosan fényezve lesz.
Amíg a karosszéria készült, az összeszereléshez szükséges alkatrészek 99%-át beszereztem, többnyire gyári új darabokat, de ami használt, az is nagyon jó állapotú, viszont hiányzik még egy-két apróság, illetve van sok olyan alkatrészem, amiből több van, így tudunk cserélni, vagy akár el is adom őket.
Remélem hogy találkozom pár márkatárssal, vagy bárkivel, aki ismeri a típust, és tudunk egymásnak segíteni!
Komment