...Hálás téma, ha az ember önmagáról beszélhet, de igen nehéz kitalálni, kívülállókat, mi érdekelheti. De, ha már veterán, akkor legyen ez a kulcsszó... Nos, a betöltött 40 évemmel, magam is beléptem a veteránok táborába, igaz, ez inkább vén szar közeli élmény, mint büszkeségre okot adó érdem.
Életem első autója egy 1977-es, két ajtós Ascona B 1.9s lett. Sokszor szántam el magam autóvásárlásra, de igazából egyik sem tetszett és nem éreztem semmilyen ösztönzést, hogy egy félig műanyag "egyen szappantartóba" üljek. Minden érdemük elismerése mellett azt éreztem, a kreatív és emberléptékű autógyártás, valamikor a 80-as évek közepén megszűnt, és azóta többnyire, jó minőségű szerszámokat gyártottak, mint lélekkel megáldott autókat.Budapestről Gádorosra mentünk le Macáért (tuti, hogy Nő kicsike) és mint a mesében, ott állt a pajtában, két réteg ponyva alatt, alig 75 ezer futott kilométerrel és még az ülésvédő huzatra is párnácskákat tettek. Korhű naftalinszag és közel gyári állapot.
Persze, így is kellett egy kisebb közép-afrikai ország éves büdzséjét rákölteni, de olyan szakembert találtam, akit a kihívás érdekel és mellette szakmájának szerelmese.És most, az utolsó lépéseknél akadtunk el...
Pár apróság hiányzik, amit be kell szereznem. Ezért ha van bármi ötleted, véleményed, vagy tanácsod, segíts kérlek.Szükségem lenne krómozott hátsó lökhárítóra, jobbos és balos külső tükrökre, korhű rádióra, valamint a gyerek miatt hátsó biztonsági övre. Tudom, leginkább után gyártottak jöhetnek szóba, de ha nem típus és/vagy stílus idegen, nyitottak vagyunk a lehetőségre. Most, hogy már csak alig valami választ el a használhatóságától, egyre türelmetlenebbül várom, hogy megmutathassam másfél év munkájának eredményét és találkozzunk...
Életem első autója egy 1977-es, két ajtós Ascona B 1.9s lett. Sokszor szántam el magam autóvásárlásra, de igazából egyik sem tetszett és nem éreztem semmilyen ösztönzést, hogy egy félig műanyag "egyen szappantartóba" üljek. Minden érdemük elismerése mellett azt éreztem, a kreatív és emberléptékű autógyártás, valamikor a 80-as évek közepén megszűnt, és azóta többnyire, jó minőségű szerszámokat gyártottak, mint lélekkel megáldott autókat.Budapestről Gádorosra mentünk le Macáért (tuti, hogy Nő kicsike) és mint a mesében, ott állt a pajtában, két réteg ponyva alatt, alig 75 ezer futott kilométerrel és még az ülésvédő huzatra is párnácskákat tettek. Korhű naftalinszag és közel gyári állapot.
Persze, így is kellett egy kisebb közép-afrikai ország éves büdzséjét rákölteni, de olyan szakembert találtam, akit a kihívás érdekel és mellette szakmájának szerelmese.És most, az utolsó lépéseknél akadtunk el...
Pár apróság hiányzik, amit be kell szereznem. Ezért ha van bármi ötleted, véleményed, vagy tanácsod, segíts kérlek.Szükségem lenne krómozott hátsó lökhárítóra, jobbos és balos külső tükrökre, korhű rádióra, valamint a gyerek miatt hátsó biztonsági övre. Tudom, leginkább után gyártottak jöhetnek szóba, de ha nem típus és/vagy stílus idegen, nyitottak vagyunk a lehetőségre. Most, hogy már csak alig valami választ el a használhatóságától, egyre türelmetlenebbül várom, hogy megmutathassam másfél év munkájának eredményét és találkozzunk...
Komment