Közlemény

Collapse
No announcement yet.

Ciao a tutti

Collapse
X
 
  • Szűrők
  • Idő
  • Megjelenít
Clear All
new posts

    Ciao a tutti

    Sziasztok minden veteranosoknak.Uj vagyak a forumba.
    Ma vettem égy IZS 56 az elsö szóci motorom.
    Még nem tudom mi lesz neki a sorsa.
    Már sok informacio szeresztem itt a tipus kapcsán.
    kedvenc kocsi
    Citroen Sm 1972
    kedvenc motokerékpar
    Kawasaki 500 h1 triple 1973
    kedvenc terepjaro
    Land Rover 88 III series
    kedvenc spider
    Velorex
    Jo vétéránozás mindenkinek

    #2
    Üdv a fórumon!
    Sok szerencsét a motorodhoz!

    Komment


      #3
      Sok sikert a motorhoz. Ha az az SM a sajátod, egyszer körbecsorgatnám a nyálamat. Ígérem, vigyázok, hogy a kocsit ne érje!

      Komment


        #4
        Zeger eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
        Sok sikert a motorhoz. Ha az az SM a sajátod, egyszer körbecsorgatnám a nyálamat. Ígérem, vigyázok, hogy a kocsit ne érje!
        Szia Zeger
        Jól megizsmertel az SM
        25 év ezelött vettem es egyutt lettunk az idövel VETERÁN
        74000 kilometer van benne es a foto készult 1997 ben amikor ujra lett festve
        azota pihen Italiaban.Szerintem minden idö legjobb áuto.
        -t5- kedvelte ezt.

        Komment


          #5
          Gillo eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
          kedvenc kocsi
          Citroen Sm 1972
          "S" mint sport, "M" mint Maserati
          Ezt én is nagyon irigylem, szerintem is a világ egyik legjobb autója. Aki már ült benne az tudja miről beszélek, egy csoda!
          A sok történet közül a legszebb:
          "Az új motorral 1968-ban a legnagyobb titokban építettek két modellt, amelyek elérték a 200 km/h sebességet. Ezek közül az egyik fénykorában narancssárga-feketére volt fényezve, és Björn Waldegaard vezette a Ronde de Chamonix versenyen. Egy kanyarban az egyik gumi lefordult a keréktárcsáról. A vezető úgy gondolta, véget ért számára a futam, de a versenyrészleg helyszínen tartózkodó igazgatónője felszólította: állítsa a karosszériát magas állásba, és folytassa a küzdelmet. Waldegaard másodikként végzett a versenyen, három keréken!"
          Gillo és soveny kedvelte ezt.
          A boldogság emléke már nem boldogság, de a fájdalom emléke még fájdalom./Byron/

          Komment


            #6
            -t5- eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
            "S" mint sport, "M" mint Maserati
            Ezt én is nagyon irigylem, szerintem is a világ egyik legjobb autója. Aki már ült benne az tudja miről beszélek, egy csoda!
            A sok történet közül a legszebb:
            "Az új motorral 1968-ban a legnagyobb titokban építettek két modellt, amelyek elérték a 200 km/h sebességet. Ezek közül az egyik fénykorában narancssárga-feketére volt fényezve, és Björn Waldegaard vezette a Ronde de Chamonix versenyen. Egy kanyarban az egyik gumi lefordult a keréktárcsáról. A vezető úgy gondolta, véget ért számára a futam, de a versenyrészleg helyszínen tartózkodó igazgatónője felszólította: állítsa a karosszériát magas állásba, és folytassa a küzdelmet. Waldegaard másodikként végzett a versenyen, három keréken!"
            Ciao t5
            Bisztos hogy a Citroen idraulika megméntette sok embernek életét, ezek között az egyik én vagyok aki tulélte egy also defekt 180 km/ora cx turboval. De Gaullenak se lehet panaszkodni a Citroen uttartás kapcsán.
            -t5- kedvelte ezt.

            Komment

            Ugrás az oldal tetejére
            Working...
            X