Sziasztok!
Így közel a 4.X-hez csapott meg a benzingőz! Fellángolt bennem az eddig szunnyadó Pannóniák iránti szeretet.Vásároltam is egy 1959.05.havi Pannóniát.Most kezdenék bele a felújításba, szeretném régi fényében, a legeredetibb állapotában látni. Mindjárt a segítségeteket is kérném a pontos beazonosításban. A váz PTLT. de a TLT- ket 1958-ig gyártották. A motort már egyszer kompletten kicserélték benne de nálam van a régi is. A nyaktábla hiányzik. Az első kerék és sárvédő is cserélt. Gyártási ideje alapján TLF-nek gondolnám, de a bal oldali nyereg mellett van kapaszkodó gyárilag. Úgy tudom ezt a T1-eseknél kezdték használni. Egyszóval bizonytalan vagyok a pontos típusábam. Ha valaki tudna segíteni azt megköszönném.
Így közel a 4.X-hez csapott meg a benzingőz! Fellángolt bennem az eddig szunnyadó Pannóniák iránti szeretet.Vásároltam is egy 1959.05.havi Pannóniát.Most kezdenék bele a felújításba, szeretném régi fényében, a legeredetibb állapotában látni. Mindjárt a segítségeteket is kérném a pontos beazonosításban. A váz PTLT. de a TLT- ket 1958-ig gyártották. A motort már egyszer kompletten kicserélték benne de nálam van a régi is. A nyaktábla hiányzik. Az első kerék és sárvédő is cserélt. Gyártási ideje alapján TLF-nek gondolnám, de a bal oldali nyereg mellett van kapaszkodó gyárilag. Úgy tudom ezt a T1-eseknél kezdték használni. Egyszóval bizonytalan vagyok a pontos típusábam. Ha valaki tudna segíteni azt megköszönném.
Komment