Üdv.:
Nem régen vettem egy 1964-es Pannónia T5-öst(kb 15-20 éve állt az esőben).
A számai egyeznek:váznyak: T5 192101(az egyet nem értem az elején)
Blokk: 4/092101
Váz:T5 4092101
A blokk T1 váltós(régebbi bonyolultabb fajta)+a forgattyúsház leengedőcsavaros+az alu blokkház elején nincsenek hűtőbordák(kívülről tömörnek látszik).
Váz kis fékdobos kerekekkel szerelve.
Úgy gondoltam ez a motor valami átmenet lehet a T1 és T5 között.
Tulaja szerint(az első tulaj volt), nagyon jó volt a leadott teljesítménye(hátsó gumi 3,75-19-es volt).
A henger sajnos a félig betekert gyertya miatt tele volt vízzel.
Lehet ilyen átmeneti darab, vagy utólag pakolták össze?
Előre is köszi a válaszokat:
Majdánka.
Nem régen vettem egy 1964-es Pannónia T5-öst(kb 15-20 éve állt az esőben).
A számai egyeznek:váznyak: T5 192101(az egyet nem értem az elején)
Blokk: 4/092101
Váz:T5 4092101
A blokk T1 váltós(régebbi bonyolultabb fajta)+a forgattyúsház leengedőcsavaros+az alu blokkház elején nincsenek hűtőbordák(kívülről tömörnek látszik).
Váz kis fékdobos kerekekkel szerelve.
Úgy gondoltam ez a motor valami átmenet lehet a T1 és T5 között.
Tulaja szerint(az első tulaj volt), nagyon jó volt a leadott teljesítménye(hátsó gumi 3,75-19-es volt).
A henger sajnos a félig betekert gyertya miatt tele volt vízzel.
Lehet ilyen átmeneti darab, vagy utólag pakolták össze?
Előre is köszi a válaszokat:
Majdánka.
Komment