Motort sokkal nehezebb haszonnal eladni mint autót. A többiek már jól leírták. Általában eleve nem lehet olcsón hozzájutni a felújítandó példányokhoz. Ha még ráköltesz, papírozod...
Nagy szerencsével, sok házalással, ha idős bácsiktól meg tudsz szerezni egy-egy gépet, ott még inkább van esély. De úgy sem abból fogsz meggazdagodni
Pl. én is 40-ért vettem a szürke forgalmis MZ-met. Ha csak lepapírozom, az már plusz ~50. Eddig tartunk 90-nél, és a motorhoz még nem nyúltam. Pedig kell... Hajjaj... 100-110ért pedig olyat vehetnék, amit épp csak át kell iratni, megtankolni, aztán gyí! Ha pénzügyi szempontból vizsgáljuk a dolgot, akkor nagy marhaságot csinálunk itt mindannyian
Még jó hogy nem onnan nézzük...
Nagy szerencsével, sok házalással, ha idős bácsiktól meg tudsz szerezni egy-egy gépet, ott még inkább van esély. De úgy sem abból fogsz meggazdagodni

Pl. én is 40-ért vettem a szürke forgalmis MZ-met. Ha csak lepapírozom, az már plusz ~50. Eddig tartunk 90-nél, és a motorhoz még nem nyúltam. Pedig kell... Hajjaj... 100-110ért pedig olyat vehetnék, amit épp csak át kell iratni, megtankolni, aztán gyí! Ha pénzügyi szempontból vizsgáljuk a dolgot, akkor nagy marhaságot csinálunk itt mindannyian
Még jó hogy nem onnan nézzük...

Ha az ember végig kiséri a motort a felújitáson,akkor eggyéválik vele, megszereti, és többé nem is tudna megválni tőle.Első motorom nagypapám p10-ese rám is mély nyomot pecsételt, amikor nagypapám eladta.2,5 évig kerestem azt a motort,mire megtaláltam, igencsak viharvert állapotban.Szerencsére nem volt nehéz dolgom mert az emlitett motor, libafos zöld volt teljesen.Szóval csak annyit akarok mondani, hogy a veterán szerintem nem az a legkimondottab haszonszerzési lehetőség, mint pl:Autókereskedők.De sok sikert kivánok a tovbábbiakban, remélem mégis összejön valami,valahogy, és jól is fogod érezni magad !!!!!
Komment