Közlemény

Collapse
No announcement yet.

125 T lámpafej

Collapse
X
 
  • Szűrők
  • Idő
  • Megjelenít
Clear All
new posts

    125 T lámpafej

    Sziasztok! Nincs valakinek "elfekvőben" egy T-csepel lámpafeje? Tipusazonositás után nemrég kezdtük el édesapám 1951-es T-csepeljének a felújitását (váz/motorszám BC 18057), viszont a rajta lévő lámpafej már D-csepelé, épesapám elmondása szerint Ő már azzal vette 1961-ben. Viszont teljesen gyári állapotra szeretnénk hozni ahhoz pedig kellene egy eredeti. Ha egy mód van rá inkább alkatrészt cserélnék, mert van olyan amiből viszont sok van. Egy szó mint száz ha valakinek van, és megválna tőle egy másik cuccért cserébe az jelezzen! Amit cseretárgyként tudok ajánlani: Henger, hengerfej, lendkerék,D-Csepel lámpafej,váltó alkatrészek.

    #2
    Szia Karel! Valakinek biztos van itt a fórumon is ilyen, és jó ismerősnek baráti áron oda is adja. Ehhez pusztán egy rövid bemutatkozás szükséges. A Veterán Aprón kezdheted így is, de ez egy közösség, amelynek immár te is tagja vagy. Isten hozott nálunk.

    Üdvözlettel: CZsolti
    Fergusson kedvelte ezt.

    Komment


      #3
      Szia CZsolti! Írtam bemutatkozást! Akkor lehet hogy rossz helyre? :O No mindegy bemásolom ide is.

      Hegyi Károly vagyok. Gyermekkorom óta rajongok a gépekért, amiben valószinüleg nagy szerepe volt/van annak is hogy édesapám géplakatos-mezőgépszerelő, igy születésem óta motorok, járművek között élek. Fiatalkori tanácstalanságom okán végül asztalos lett belőlem. Az iskolát jó eredménnyel végeztem el, de a szakma sosem volt a kedvencem. Ezt az érzést csak erősitette a szakma-munkahelytől független-alacsony bérezése. 2008-ban aztán végleg elegem lett az állandó nyomott bérezésből, a minimálbéres bejelentésből, a ki nem fizetett túlórákból, az egész szakmából. Ezután 3 évig dolgoztam raktárosként, 2011 május óta pedig a Leier Hungária Jánossomorjai telephelyén dolgozom betonelemgyártóként. Nehéz munka, de normálisan megfizetnek érte. Időközben a veterán járművek, gépek iránti érdeklődésem rajongássá alakult, kb. 1-2 éve már biztosan tudom hogy ez az amit szeretnék csinálni, és amit igazából mindig is szerettem volna (hiába na, mindig is mondták hogy későn érő tipus vagyok ).Nemrég vásároltam egy ETZ 125-öst, amit szeretnék gyári állapotra hozni, és természetesen megtartani.Ezenkivül van egy 1951-es Csepel 125 T, és egy 1970-es Pannónia T5 H a birtokomban.Előbbi édesapámé, utóbbit egy barátjától kapta 1993-ban. Mindkét motornak megvan az eredeti szürke forgalmija, és mindkettőt szeretnénk gyári állapotba hozni, és természetesen Ők is mennek a gyűjteménybe Jelenleg a Csepel rendbehozatala zajlik.
      Utoljára szerkesztve a következő által: Karel; 2014 dec. 07, 08:51.
      sinter, Che és 2 további látogató kedvelte ezt.

      Komment


        #4
        Szia Karel!

        Köszönöm a rÄ—szletes bemutatkozást. Sajnos úgy tűnik, hogy az első bemutatkozásod eltűnt. Sebaj, ez a második nagyon tetszik. Szép motorjaid vannak. Sok sikert a felújításukhoz. Amit tudunk segítünk.

        Isten hozott a fórumon. üdvözlettel: CZsolti
        Karel kedvelte ezt.

        Komment


          #5
          Köszönöm! Jaa közben eszembe jutott hogy 2 db hátsó lábtartó is kellene Azok egyébként azonosak a D-csepelen használtal?
          CZsolti kedvelte ezt.

          Komment


            #6
            Senkinek semmi??? Jut eszembe kuplungkosaram is van cseretárgynak. De ha a csere nem jó, akkor meg is venném a szükséges alkatrészeket.

            Komment


              #7
              Nem tudom, nekem van egy felesleges pár hátsó lábtartóm, Csepelen volt, de nem lemezből hajtott

              - - - Updated - - -

              Jó, jó, tudom, ezt nevezik kókányolásnak.
              Karel kedvelte ezt.
              "Akaraterő és szorgalom, ez a két tulajdonság az, amellyel bármilyen célt el lehet érni."

              Komment

              Ugrás az oldal tetejére
              Working...
              X