Közlemény

Collapse
No announcement yet.

Fiat 850

Collapse
X
 
  • Szűrők
  • Idő
  • Megjelenít
Clear All
new posts

    Fiat 850

    Kérdések, válaszok a típusról...

    #2
    Bennünk mostanában felmerült egy:

    Az olaszoknál volt-e valamelyik fegyveres testületnél (rendőrség, csendőrség, katonaság, stb.) állományban?

    Komment


      #3
      A FIAT 850T mikrobuszból biztos...láttam már megkülönböztető jelzéssel ellátottat, igaz, csak modellautó-változatban :-)

      Komment


        #4
        Fordulatszámmérő beépítése FIAT 850 L-be, fúrás - faragás nélkül, ha már nincs több hely a rádióboxban vagy a műszerfal alatt :-)

        A szélvédőhöz és a műszerfalhoz illeszkedő tokot kell hozzá gyártani, és csak a szélvédőhöz ragasztani (pl. fekete tömítő-ragasztó sziloplaszttal), a műszerfalon csak támaszkodik; így a műszerfalkárpit is megússza az implantációt

        Click image for larger version

Name:	Fényképek-1000.jpg
Views:	1
Size:	81.6 KB
ID:	128965 Click image for larger version

Name:	Fényképek-1001.jpg
Views:	1
Size:	91.2 KB
ID:	128966
        Utoljára szerkesztve a következő által: Akos; 2011 máj. 16, 22:24.
        mátéapu kedvelte ezt.

        Komment


          #5
          Modellautóban mi is.

          Komment


            #6
            Kérdésem lenne.
            A dudát kellene bekötnöm. Mivel keszerelték a fakormányt és másikat tettek bele a Dudagomb testelő kábele elindul lefelé a kormány oszlopban és nem találom a túlsó végét.
            Előfordulhat hogy a kormányoszlop takaró bakelit nem szétszedhető, hanem a kormány leszerelése és a kormánykapcsolók kiszerelése után vehető csak le???

            Komment


              #7
              igen -..................
              zahi kedvelte ezt.

              Komment


                #8
                Szervusz Emu!

                A leszerelt "fakormányról" ítélve coupéról van szó? Van kapcsolási rajzom és alkatrészjegyzékem is,be kellene szkennelnem ahhoz,hogy eltudjam küldeni neked.A tulajdonomban lévő irodalom,a Fiat 850 Sport Coupé-hoz és Spider-hez készült,elég terjedelmes és sok ábrával van,amolyan "robbantott" ábrás darabjegyzék.

                Amennyiben szükséges neked,akkor beszkennelem és felteszem valahogy,de több száz oldalról van szó,-idő kell hozzá,az meg most nem igen van,legfeljebb a szükséges feladatra koncentrálva tudom megcsinálni.

                Üdvözlettel:Che
                zahi és joker kedvelte ezt.

                Komment


                  #9
                  Köszönöm az érintett nevében is , de nem szükséges fáradnod mert itt van sok minden : Klasszikus Olasz Autók Egyesülete


                  ...de ha már itt vagy Józsi bátyám ----nincs véletlen egy új JE sárvédő a Coupe-hoz? tisztes árat adnék érte
                  Che kedvelte ezt.

                  Komment


                    #10
                    A leszerelt „fakormányról” ítélve coupéról van szó?
                    Igen!
                    Sajnos az eredeti tulajdonosnak a Sport Coupe jobban tetszett így a homlokfal az övé. és ugye valaki a fakormányt is magáévá tette.Ha átpofozzuk műszakin és a nevemen lesz akkor egy kissé félreteszem, mert az un. felelőtlen vásárlás kategória volt: az utolsó garasomat is odaadtam érte. Azóta várom a fizetésem, hogy túllegyek a hónapon.
                    Majd ha helyre állok anyagilag elkezdem piszkálni.

                    De nagyon köszönöm, hogy gondolsz rám! Tényleg jól esett!

                    - - - Updated - - -


                    igen -...
                    tartottam tőle.

                    köszönöm!
                    Che kedvelte ezt.

                    Komment


                      #11
                      Életem első autója egy piros négy lámpás (két nagy +két kicsi ) Fiat 850 Sport Coupe volt, nagyon szerettem annak ellenére hogy csak nehezen fértem benne , és nem volt egyszerű beszerezni az alkatrészeket akkoriban hozzá (kb 20-22 éve ...)
                      Édesapán a tavaji -tavajelőtti (?) őszi lomtalanításkor dobott ki a padlásról két tűrhető állapotú ajtót , kardánboxot , kormányt (nem fa ), feszszabályzót , fűtőradiátort ... mondván , fiam úgyse lesz már olyan kocsid ! Mit mondjak , nem esett jól , a mosdatlanok , a két ajtót kapásból vitték a vasba ..., mire elértem hozzájuk , se híre se hamva . A minap még találtam hozzá két küszöbdíszlécet "még használható" állapotban .... Ennyi maradt meg az egészből , meg egy pár régi fénykép , amin még látható
                      Süpi, St.Z.350 és 3 további látogató kedvelte ezt.

                      Komment


                        #12
                        Kedves Emu!


                        Nagyon sokat gondolkodtam,hogy mit írjak neked.Örülök neki,hogy márkatársak lettünk,de az elszomorít egy kissé,hogy úgy tűnik egy kissé "keserű lett a szád íze",az autó megvásárlásának kapcsán,-úgy tűnik csalódott vagy.Sokan és sokszor esünk abba a hibába,hogy nem tudjuk legyőzni a birtoklási vágyat és halmozzuk a felújításra váró járműveket,-mondhatnám ész nélkül.

                        Volt már az velem is úgy,hogy az utolsó filléreket adtam oda valamiért,de legalább nem a kocsmárosnak segítettem a Mercedest megvásárolni,-tehát ne bánkódj!

                        A FIAT 850 Coupék,mindig is,egy pici ékkövei voltak az utaknak és azok is maradnak,-lehet hogy lehetett volna jobb vásárt is csinálni,de ahogy téged megismertelek és elnéztem Tiszakeszin a BMW-det,-nem fog az a Coupe elveszni,-úgy gondolom jó kezekbe került.

                        Ami a szakirodalmat illeti,ha lesz rá időm beszkennelem és a rendelkezésedre bocsájtom,nekem is fénymásolt példányom van róla,de hasonló részletességű irodalmat még nem találtam a neten sehol.Úgy írtad,hogy egy kicsit jegelve lesz a,850-es teljes felújítás,tehát van rá idő.


                        Kedves Zoli!

                        Sajnos nincs egyik oldali első sárvédőm se a Copék egyetlen típusához sem,de ha volna,akkor sem adnám el még akkora súlyú aranyrögért sem,amennyit a sárvédő nyom.Nem vagyok gazdag,de nincs szükségem a "jó pénzre"..Az életem nagy része,abban múlott el,hogy gyűjtögettem a szerszámokat,alkatrészeket,-meglehet értelmetlenül,-de még a mai napig is lehajolok,egy csavarért,vagy alátétért,-főleg,ha FIAT van belegyepálva,-mert ilyen vagyok,-ilyenre csinált meg Apám.Személyes beszélgetésünk alkalmával,már mondtam neked,hogy semmilyen FIAT alkatrészt nem ajándékozok és nem adok el,amíg talpra nem áll egy.Meglehet soha nem lesz semmi az egészből és,ha "megmihálylok",-a vasasok cígölik majd ki a kapun,de amíg élek remélek,a lehetőséget nem adom,mert az adott.

                        Sokak állal és sokszor leíródott már a fórumon,hogy a vén hülye nem adja,még aranyért sem (de ingyé azért jobb lenne,vagy esetleg fizetne érte),de azt sem szabad elfelejteni,hogy a vén hülyék esetleg azért kötődnek valamihez,mert azokhoz személyes élmények kötik.

                        Átnéztem az Olasz autók fórumát,illetve az ott található szakirodalmat,a Coupékkal kapcsolatosan.Találtam ott egy FIAT 850 Sport Cupe kezelési útmutatót és egy Magyar nyelvű FIAT 850 javítási kézikönyvet,amik nagyon hasznosak,a fenti autók javításában,de nem találtam sehol robbantott ábrás darabjegyzéket.Nem tudom miért nyilatkozol,mások nevében,mert én tényleg szívesen beszkennelem és közzé teszem,érted,Emuért és akár az összes 850 es rajongóért,mert egy kissé karcolom a felszínt,de hasonló még nem láttam publikálva.

                        A cross Danuvia lábtartó egyik darabját már megtaláltam,majd csak meg lesz a másik is és azt ígéretem szerint neked adom térítésmentesen,-úgy gondolom Tiszakeszire elviszem neked.

                        Üdvözlettel:Che

                        Komment


                          #13
                          Che eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
                          úgy tűnik egy kissé „keserű lett a szád íze”,az autó megvásárlásának kapcsán,
                          jelentem nem
                          Teljesen illegálisan elbörrögtem Vele eredetvizsgára és vissza és ott azt az érzést éreztem, hogy erről álmodtam gyerek koromban és meg lett, még ha nem is jó a járgány.
                          Amikor kiskölök voltam és ballagtunk haza suliból valakinek a színház környékén volt egy Sport Coupéja, és ha elindította fölhörrent az összes gyerek mert már messziről a hangján is hallatszott hogy ez egy más világ.
                          és ez most az én világom is
                          Igaz odaadtam érte az utolsó petákomat, de meg tudtam venni. És rég voltam úgy hogy nem tudtam aludni ilyesmi miatt!!
                          van feladat és most nem is nagyon van rá időm ezért kicsit most nyűg, de ez olyan mint a kertészkedés, előbb a munka aztán a gyümölcs. Aztán az a gyümölcs néha gyönyörű néha kicsit férges de nekünk termett.

                          Komment


                            #14
                            Nagyon röviden írok, mert kevés időm van most fórumozni.

                            Emu! Nagyon megértem ezt az érzést. Igaz, a Kispók alig hasonlítható össze a tieddel, de az az érzés, hogy mögötted pöfög szép hangon egy kis kéthengeres twinn, és alig van hangja negyedikben 55-60 között, és átveszed a motorja rezgését, hát az nekem most mindennel felér.

                            Józsi bátyám! Ne sajnáld magadtól azt az érzést, amit e "vacakok" birtoklása okoz. Szerintem mindannyiunknak vannak ilyen "kacatjai" és élményei.

                            Komment


                              #15
                              Erről mindannyian tudnánk mesélni és ha egy pontos leltárt készítenénk nagyon meglepődnénk. Bár én is egyre kijjebb szorulok a műhelyben a bespájzolt dolgaim miatt.Igaz én Sport alkatrészből gyűjtöttem be egy pár blokkot és hozzávalót. Nekem is mondják időnként miért kell ez a sok sz@r csak miután gond van előkotrom ami kell akkor nyugszanak a kedélyek igaz nem nagyon érdekelnek a megjegyzések ez irányba. Nem mágnessel gyűjtöm őket. Emu gratulálok, hogy sikerült egy álmod valóra váltani. Bár mikor erről álmodoztál kisebb termet lehettél és mivel a hosszból nem tudsz leadni a szélességből kell. Jó egészséget hozzá és jövőre Kesziben látni akarjuk!

                              Komment

                              Ugrás az oldal tetejére
                              Working...
                              X