kihegyezett kezelőszervet,
Közlemény
Collapse
No announcement yet.
hírtelen felpörgött a motor
Collapse
X
-
Atti69 eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintésePár évtizede az ilyen ívelt,hegyes végű kezelőszervek voltak általánosak....s kis idő után a népnyelv vesenyársnak becézte. A 60-as évektől már lezárták a hegyes végeket gömbökkel..a hasonló esetek elkerülése végett.
De szerintem nem túl nagy...Utoljára szerkesztve a következő által: heeegany; 2017 ápr. 11, 22:57.
Komment
-
Szinte semmi!
És ott ahol ez gondot okoz, ott a protektor sem véd, mert ott éppen nincs.
Aztán jön a magyar szokás hogyha letörik a bumszli a fék vagy kuplunkar végéről akkor megköszörülik hogy fel ne sértse az ujját, mert az kényelmetlen. ha hasbaszúrja az viszont olcsó, mert megspórolt 3-7 ezer Ft-ot.Utoljára szerkesztve a következő által: emu; 2017 ápr. 12, 08:07.
- 3 likes
Komment
-
emu eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintéseSzinte semmi!
És ott ahol ez gondot okoz, ott a protektor sem véd, mert ott éppen nincs.
Aztán jön a magyar szokás hogyha letörik a bumszli a fék vagy kuplunkar végéről akkor megköszörülik hogy fel ne sértse az ujját, mert az kényelmetlen. ha hasbaszúrja az viszont olcsó, mert megspórolt 3-7 ezer Ft-ot.
Komment
-
Hosszú idő után tegnap végre megint volt időm motorozni egyet. Nem produkálta a felpörgős tünetet. Előtte kivettem a gyertyát, arra számítva, hogy tiszta korom, de nem. Szép barna. Szerintem. Azért megmutatom, hátha valaki tud hozzá egyebet szólni. Viszont volt egy sanda érzésem, hogy jobban melegszik, mint kellene. Hogyan lehet ezt ellenőrizni? A szaga kicsit égettnek tűnt.
Komment
-
Szerintem is kicsit világos ez a gyertyakép, ami szerint keveset kap.
Amúgy milyen hőértékű a gyertya?
eléggé bent van az elektróda, azaz magasnak tűnik a hőértéke. Nem 260-as?
...Mert ha magas hőértékű gyertyánál ilyen világos a színe, akkor még inkább igaz, hogy szegény a keverék.
Húzd egy rovátkával feljebb a redukciós tűt, hogy nagyobb keresztmetszetben kapja a tűs fúvókán keresztül az üzemanyagot.
- 1 like
Komment
-
mátéapu eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintésePersze,de te:csak a full-gázállást ismered!
De volt étvágya...
Most nem tudom mennyit eszik. De 70 körül járva elég lassabb fogy a lé. Ha 90 körül azért már van étvágya.
- 2 likes
Komment
-
Köszönöm mindenkinek a tanácsot. Feljebb állítottam a tűt, hozzáteszem, már így is eléggé fent volt, de majd meglátjuk. Kicseréltem a karbi csonk tömítést, hát elég ramaty állapotban volt.... Jól körbe kentem pasztával, ott talán nem kap mostanában falsot. Csak úgy másodlagosan benzinben jól kimostam a légszűrőt is. Mentem is vele pár km-t, de megint csak városban. Talán a hét végén lesz időm egy kicsit meghajtani országúton is...Utoljára szerkesztve a következő által: Ati0407; 2017 ápr. 19, 21:55.
- 2 likes
Komment
-
Látható valami változás?
Inkább legyen kormos és csak akkor kelljen kivenni mikor az embernek unalmában gyertyapucolásra támad kedve!
A gyertyakép nem lehet csak akkor egyforma ha meleg motornál,ugyanakkora terheléssel ugyanolyan feltételekkel használjuk(szerintem lehetetlen).
Nincs tökéletes beállítás,csak a használóhoz állított megfelelő!"Rohan az életed és rohan az út.Elmarad mögötted lassan a múlt.Nem tudod biztosan,hogy hová is mész,de úgy is észre veszed ha oda érsz."V.A.
- 2 likes
Komment
-
Kedves Attila,
Ugyan már hozzászóltam, a többiek is megmondták a helyes válaszokat, azonban erre mondanék még egyet.
Ha pár kilométer város után ilyen gyertyaképed van Pannóniával, akkor - és most klasszikusokat idéznék, a régebb óta itt levők talán hallották már - minden egyes gyújtás a motorban egy-egy koporsószeg beleverve szegény gép maradék életébe.
Az 1:50-el működő, jól beállított Stihl láncfűrészem fél óra munka után ad ilyen gyertyaképet. Ennél még a régi Swift gyertyája is kormosabb volt.
A szívótorok csonk és a karbi torok között falsol előszeretettel. Meg kell tekerni teflon vízvezeték menettömítővel és jó lesz.
- 2 likes
Komment
Komment