Közlemény

Collapse
No announcement yet.

Bedford CF

Collapse
X
 
  • Szűrők
  • Idő
  • Megjelenít
Clear All
new posts

    #31
    Sziasztok!

    Ismét egy kis segítséget, ötletet kérek:
    - megjött a hengerfejem felújítva
    -megjöttek a pakolások is
    Viszont: a Haynes manual a hengerfej lehúzási sorrendjét megadja pontosan, de a lehúzási nyomatékot nem, hanem azt "mondja", hogy a pakolás gyártója által megadottak szerint.

    Namost, a pakolás gyártója, jelen esetben a Payen, nem adott meg semmit a csomagoláson, csak a cikkszámot, meg az egyéb sallangokat. A gyártói honlapon sem találom.

    Hogyan tovább?? van valami evidens érték, amire le kell húzni? Mi van ha túlhúzom?
    Gondolom, ha nem húzom le rendesen, akkor hamarabb átég.

    Még próbálkozok angol fórumokon, hátha....

    De ha tudtok pontos adatot, akkor azt köszönettel venném...

    Üdv. Z.

    Komment


      #32
      Sziasztok!

      Válaszolok magamnak, mert az angol fórumon az admin nem tudott aludni az éjjel, és hajnal kettőkor válaszolt nekem:
      - a lehúzási nyomaték Payen pakolás esetén
      1 - 42Nm,
      2 - 75Nm,
      3 - 112Nm.

      Hátha kell valakinek...

      Azért kösz, ha valaki keresgélte...

      Üdv. Z.
      Utoljára szerkesztve a következő által: undok; 2013 febr. 03, 09:18.

      Komment


        #33
        Sziasztok!

        Mindenki kempingezik??

        Beddy működik! Sőt, már voltunk a Tisza tavon kempingezni is! A kempingben nyaraló németek megbámulták a gépszörnyet, aztán mosolyogtak egy jót, lehet eszükbe jutott a legénykoruk, amikor ebből még sok futott...
        No fogyasztás: benzin 15l/100km, gáz az 18/100km. Hát ezen kéne még javítani... ezt majd a gázszerelő...
        veletek mi a helyzet????

        Komment


          #34
          Sziasztok!

          Hasonló jót kívánok én is mindenkinek.
          Sajnos csak most "értem ide". ;-((

          Egyébként épp egy bal hátsó féltengely gyártására várok....
          Egy 1200 km-es Erdélyi túra után... Tamásiból hazafelé .... a kaputól 25km-re lejtőn lefelé.. motorfékezés közben.... a lehegesztett, a csapágyat tartó zsugor gyűrű mellett eltörött.
          Még szerencse, hogy nem a Pádis fennsíkra menet, vagy jövet 1000m felett a szerpentinen!
          Mondhatom, hogy hazahozott!
          Bedford bontót tud valaki??

          Komment


            #35
            Szia!Érdekel-e laprugó hátra párban és előre talpasgömbfej v csukló?
            info 06204332808 Vágföldi Ferenc

            Komment


              #36
              Sziasztok!
              Tegnap gazdája lettem egy CF2-esnek.
              Bármiféle segítség jól jönne, alkatrészbeszerzés és dokumentáció ügyében. Első körben egy kormánymű, fékbetétek és kilincsek (zárak) érdekelnének. Letölthető users manual, vagy valami ilyesmi létezik?

              Komment


                #37
                Helló undok!
                Úgy látom márkatársak vagyunk. Nekem egy CF-581 van, amit veteránként szeretnék majd vizsgáztatni. Svájcból hoztam 2 éve lábon, azóta lassan ugyan, de készülget. Biztos lesz majd sok közös témánk később.

                Komment


                  #38
                  Herr F.P. eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
                  Sziasztok!
                  Tegnap gazdája lettem egy CF2-esnek.
                  Bármiféle segítség jól jönne, alkatrészbeszerzés és dokumentáció ügyében. Első körben egy kormánymű, fékbetétek és kilincsek (zárak) érdekelnének. Letölthető users manual, vagy valami ilyesmi létezik?
                  Szia(sztok, Kari)!

                  Van Haynes manual-om, igaz CF1-hez, meg egyéb apróság, pl Weber karbi beállítás, hézag értékek, meg tag vagyok egy angol bedford fórumon, onnan sok minden összeszedhető. Van egy megbízható német webshop címem, onnan alkatrészeket rendelek, igaz előre kell utalni juróban, de korrekt, minden megjött, és jó cuccok jöttek.
                  Angol ebay-en is van minden, de eddig, ha kérdeztem hogy küldi e magyaba, lepattintottak... ;-((

                  Ha valamelyikőtöknek kell, dobjatok mailt az undok1@citromail.hu-ra, s küldöm amit tudok.
                  Ja és van egy címem is Pécsett, aki legyártotta minta alapján a féltengelyt hátra, eddig jó, kb 2500km van benne, ebből egy laza 1000km Tátra + Auschwitz, a hosszú hétvégén...

                  és bocs mindenkitől, de mióta letettem a laptopot, és zseb táblát használok, nem igazán jutok ide erre az oldalra, így lassan reagálok, email OK!
                  Utoljára szerkesztve a következő által: undok; 2014 máj. 13, 19:25.
                  sepy kedvelte ezt.

                  Komment


                    #39
                    Kedves Undok! Annak a féltengelyt barmolónak kellett volna a kezére verni még mielőtt ilyen ötlete támadt,hogy a zsugort hegesztéssel rögzítse. Hasonló megoldás legközelebb is töréshez vezet, nem véletlen s zsugor csak azzal szabad szerelni mert a hegesztés feszültség gyűjtő hely egy féltengelyen.Sokkal olcsóbb egy zs. gyűrű még ha gyártani kell mint ami kárt okozhat a rossz ötlet.Bocs nem kioktató a szándék inkább a tanulság későbbre vagy másoknak.

                    Komment


                      #40
                      sepy eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
                      Kedves Undok! Annak a féltengelyt barmolónak kellett volna a kezére verni még mielőtt ilyen ötlete támadt,hogy a zsugort hegesztéssel rögzítse. Hasonló megoldás legközelebb is töréshez vezet, nem véletlen s zsugor csak azzal szabad szerelni mert a hegesztés feszültség gyűjtő hely egy féltengelyen.Sokkal olcsóbb egy zs. gyűrű még ha gyártani kell mint ami kárt okozhat a rossz ötlet.Bocs nem kioktató a szándék inkább a tanulság későbbre vagy másoknak.
                      Szia!

                      Nem veszem kioktatásnak, mert ez nem nálam történt, nálam csak eltörött.... legyen ez mindenkinek tanulság...
                      Egyébként a bontókat járva sok F.Transitból húztunk ki olyan féltengelyt, amire hegesztve volt a gyűrű...
                      No comment...

                      Most nálam mind a két oldalt zsugorítva van...
                      sepy kedvelte ezt.

                      Komment


                        #41
                        szakal666 eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
                        Márkatársakat kersek, Bedford CF, Opel Blitz tulajdonosokat.
                        Alkatrészbeszerzés, szerelés, javítás, esetleg eladó autó(k) lenne a közös téma.
                        Szakál
                        Megtaláltál !, én is most vettem, és teljes értékűen szeretném tovább használni. Nincs veteránosítva, de minden papírja - teljes dokumentáció - meg van.
                        Működőképes, még csak most lesz átírva. jó motor, új gumik, felújított difi...

                        Komment


                          #42
                          Sziasztok!

                          Szeretnék csatlakozni a csapathoz, nemrég hoztam be németországból egy Bedford CF alapú Hymer 521-est. OT rendszámmal szeretném majd forgalomba helyezni, de addig van még rajta némi munka. Most éppen vonóhorgot vadászok rá. Esetleg nektek van az autóitokon? Legalább megnézném, hogy hova csatlakozik.
                          Egyébként én Solymáron lakom, ha valamiben tudok, szívesen segítek én is nektek.

                          Üdv,
                          GáborClick image for larger version

Name:	IMG_4531r.jpg
Views:	1
Size:	198.4 KB
ID:	143676
                          Kari02, CZsolti és 2 további látogató kedvelte ezt.

                          Komment


                            #43
                            Szia Gábor!
                            Rég jártam itt, mivel elég kicsi itt a forgalom. Üdv a klubban! Nagyon szép a kicsike, gratulálok hozzá! Nekem már megvan az OT, sokat dolgoztam Hüméren mire összeállt. Vannak még képeid? Milyen állapotban van? Esetleges hibái? 2.3 benzines?Szóval megköszönném, ha részletesen írnál a gépről.
                            Üdv:
                            Kari

                            Komment


                              #44
                              Szia Kari!

                              Persze vannak képek, igyekszem az egész felújítást dokumentálni, majd csinálok egy galériát, és feltöltök még képeket. Az állapota eredeti, egyedül a fürdő volt átépítve, de mostanra már minden eredeti cuccom megvan hozzá, hogy visszaalakítsam. A motor 2.3 benzines manuális váltóval. Pöccre indul hosszabb állás után is. Műszakilag jó állapotban van. Javítandó rajta a küszöb két oldalt, a bal oldala sérült volt, illetve a hátulján a biciklitartó miatt volt egy kisebb beázása. A középső alucsíktól lefelé cserélem rajta a külső borítást.
                              Ha nincs ellenedre, szivessen megnézném valamikor Hümért, Küldj egy elérhetőséget légyszives.

                              Üdv,

                              Gábor
                              sepy kedvelte ezt.

                              Komment


                                #45
                                Szia Gábor!
                                Sajnálom, de nem vettem észre tavalyi válaszodat :-)
                                Hogyan állsz a Hymerrel?
                                +36 20 373 3628

                                Komment

                                Ugrás az oldal tetejére
                                Working...
                                X