Közlemény

Collapse
No announcement yet.

MZ márkatárs

Collapse
X
 
  • Szűrők
  • Idő
  • Megjelenít
Clear All
new posts

    Görgess csak pár hsz-el lejjebb...

    Én ezzel a motorral földkörüli útra is el mernék indulni.


    ...vagy kezdheted mindjárt a jövő hétvégi MZ-s Őrségtúrával.
    Utoljára szerkesztve a következő által: gesszti; 2014 aug. 29, 19:19.

    Komment


      Nagytakarítás után.....................................


      Click image for larger version

Name:	20150411_171912.jpg
Views:	1
Size:	201.4 KB
ID:	144217Click image for larger version

Name:	20150411_171919.jpg
Views:	1
Size:	202.4 KB
ID:	144218Click image for larger version

Name:	20150411_171938.jpg
Views:	1
Size:	203.0 KB
ID:	144219Click image for larger version

Name:	20150411_171949.jpg
Views:	1
Size:	202.3 KB
ID:	144220

      Komment


        A következő túrát szervezem. Van kedvetek velünk tartani?
        A tempó veterán motoros, így nagy száguldozásra nem kell számítani.

        Szállás: Sillian
        Pl:
        Booking.com: Fogadó Ansitz Burg Heimfels , Heinfels, Ausztria - 30 Vendégértékelések . Foglalja le szállását most!

        1. nap: https://goo.gl/maps/Qnw6y
        Sillian, Vipiteno, Pennser Joch, Bolzano, Gardena Pass, Valparola Pass, Cortina d'Ampezzo, Sillian

        2. nap: https://goo.gl/maps/bIqhr
        Sillian, San Candido, Tre Cime nemzeti park, Stefano di Cadore, Lago di Sauris, Lago di Santa Caterina, Lago di Misurina, Sillian

        3. nap: https://goo.gl/maps/KW1QW
        Dráva völgy, Großglockner, Felbertauernstraße, Dráva völgy - Pustertaler Höhenstraße, Sillian

        Időpont: júli 9-13

        Oda-vissza út: Villach-ig autópályán, onnan főúton - hegyen - völgyön.

        Ide megyünk:
        Utoljára szerkesztve a következő által: gesszti; 2015 jún. 18, 14:27. Oka: kiegészítés fényképekkel

        Komment


          Egy kis nyálcsorgató a 3. nap programjához:

          http://www.felbertauernstrasse.at/im...fahrt_2015.pdf

          Komment


            348-ba töltöttem fel néhány képet arról, hogy hova megyünk. (...hogy hova nem mer jönni egy Pannonia se ;-)

            Komment


              Megint találtam egy jó képet arról, ami vár ránk...



              Tiszta Alföld... :-)

              Komment


                Igaz még a jogsi nincs kéznél(igen tudom nem papírral megy de a rendőrt viszont ez nem érdekli ) de addig is szeretnék kicsit tájékozódni hogy a 250-es ETZ-nél mire kell odafigyelni megvételkor nehogy csőbe húzzanak. Tudtok esetleg ajánlani pár írást ezzel a témával kapcsolatban? Előre is köszi .

                Komment


                  Egyetlen dologra kell odafigyelni. Vigyél magaddal egy hozzáértőt.

                  ...vagy vegyél klubon belül motort. Hirdetnek most többet is az mzclub-on.

                  Komment


                    Tiszteletem az MZ és ETZ tulajoknak!

                    Tudnátok-e nekem az alábbiakban segíteni...?!

                    Úgy hozta a sors, hogy vettem egy ETZ 250-est. Kíváncsi lennék a karburátor eredeti fúvókák méretére valamint a súbertű melyik pozicióban van alapbeállítás (gyári) esetén? Van még több kérdés is, de majd később.

                    Minden segítséget megköszönnék, mivel ez a vas számomra egy kicsit ismeretlen terület...

                    Válaszokat előre is Köszönöm!

                    Üdvözlettel

                    Komment


                      Helló!
                      Mint friss MZ (TS 125) tulajdonos, a következő segítséget tudom adni:
                      SzocimotoroSOKK - Ezen az oldalon jobb alul van a "friss letöltések" menüpont ahol az első 3 dokument ETZ 250-hez való. Abban elvileg benne kell,hogy legyen.

                      Komment


                        Ricsi95D eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
                        Helló!
                        Mint friss MZ (TS 125) tulajdonos, a következő segítséget tudom adni:
                        SzocimotoroSOKK - Ezen az oldalon jobb alul van a "friss letöltések" menüpont ahol az első 3 dokument ETZ 250-hez való. Abban elvileg benne kell,hogy legyen.
                        Köszönöm, Ricsi95D!

                        Üdvözlettel...

                        Komment


                          Mi újság MZ fronton?,szeretnénk a fejleményekről tudni!. Rójuk a km-t és semmi beszámoló?.

                          Komment


                            sepy eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
                            Mi újság MZ fronton?,szeretnénk a fejleményekről tudni!. Rójuk a km-t és semmi beszámoló?.
                            Üdvözlégy sepy és mindenki, aki olvassa vagy éppen erre járt!

                            Nos, az utat még nem koptatom teljes erőbedobással,mivel néhány dolgot (még a tél előtt) el kell rajta végeznem, a még jobb üzembiztonság végett.
                            Amit kaptam, linket, kedves fórumtársamtól ( ő volt az egyedüli. aki -legalább- próbált segíteni, a többi MZ-s mintha nem is létezne, úgy eltűntek, vagy nem is tudom ) -utólag is Köszönet illeti-nem rossz...
                            Jelenleg a karburátor behangolásával bajlódom, mivel a gyujtás már kizárva (rángatás ügyileg)...
                            Nos, telnek a napok, esik -néha- az eső...egyszer csak kész lesz

                            Komment


                              Szervusz Fergusson!
                              Egy MZ ETZ 250-es nyergében szereztem meg a motorjogsit, úgyhogy kicsit hozzátennék Ricsi segítségéhez.
                              A youtubon találni eredeti NDK-s Simson és MZ szerelési videókat. Neked azt hiszem ez kellene most:
                              Fúvókaméretek nincsenek benne, sok más viszont igen. De azokat a szocimotorosokk dokumentumaiban elvileg már meg is találtad. Engem egyébként már vicceltek meg a fúvókák nem egyszer. 63-as Babetta fúvókába belement a 0,8 mm-nek mért varrótű. Persze hogy mindig sokat kapott... Valami tuning mester alkotta, vagy csak sokszor tisztították dróttal. Ha stimmelnek a számok nem árt átnézni így is.
                              Itt pedig a teljes szerelési: https://www.youtube.com/watch?v=u8Un...OIarrpReI24A1E
                              Másfél órás, én odakészítenék a közelbe pattogatott kukoricát, meg valami itókát is
                              Emlékeim szerint tanulóidőszakomban az ETZ-n pont 30-nál kapcsoltam a 3-at, 45-50 körül pedig a négyest. Ha Neked is sikerül ez rángatás nélkül elvileg jó is.
                              Utoljára szerkesztve a következő által: Titus; 2015 szept. 12, 21:56.

                              Komment


                                Szia Titus!

                                Nagyon köszönöm a segítséged...ma már nem fogok neki ( a videónak) mert elalszom, de holnap végigs....elem az biztos
                                A fúvókák már megvannak....a számok alapján, gyári -majdnem- mind

                                Üdvözlettel...

                                Komment

                                Ugrás az oldal tetejére
                                Working...
                                X