Ez nem semmi sepy! Csak a hengert reszelgetted, vagy volt ott más is?
Közlemény
Collapse
No announcement yet.
Simson Star
Collapse
X
-
Akkor tájt még nem voltak segítségre csoda köszörűk mert a fogtechnikus is még lábbal hajtotta a köszörűjét. Gáztűzhelyen hajlítgattam a tűreszelőket / edzés, meg eresztés/ és a dugót vettem rövidebbre a főtengelyt parafáztam. A nyílásokat políroztam bővítés után és a kipufogó könyökét bővítettem fel. Ismerős gyógyszertároshoz jártam Ricinus olajért+ adalék ként. Az akkori Champion gyertya nem a mai! Nem számított a fogyasztás csak a sebesség. Azért egy 50-es gépnél a 3.60-as benzinnél nem volt ez katasztrófális. Fiatal szakmunkásként vidéki munkával kerestem 3600 ft-ot mikor az otthon dolgozók kerestek 1200-1400 ft-ot. A szállást fizették tehát nem volt az olyan rossz.
- 2 likes
Komment
-
Sziasztok. Kb 20 év állás után hadrafogtam a Staromat. Cseréltem benne szimeringeket,csapágyakat,tömítéseket. Indul,megy,csak olyan furi. Olyan,mintha kicsit vontatottan menne magasabb fordulaton.(vö-vö-vö-vö )! Érzésre nem szorul semmi,a főtengely,váltó szépen fut,már a láncot is lazára hagytam picit. Egyedül a lendkeréknek van pici koszrató hangja,mintha beleérne folyamatosan a tekercsekbe,de nem látszik rajta semmi nyom,hogy hol. Vélemények?
Komment
-
A főtengely szépen fut. Először arra gondoltam,feszesre vettem a láncot,de nem. Egyébként a lendkerék a kisipari gyújtótekercsbe ér bele,onnan a koszrató hang. Lehet gyerekkoromban is ilyen volt már,a fene se emlékszik már rá😊. Egyébként lehet a váltót kellene feszteleníteni??? A neten olvastam valahol. Se az mz-nél,se az izs-nél nem csináltam ilyet soha,mégis mindig jók voltak összerakás után. Tényleg passz,mert álló helyzetben szépen ketyeg,a sebességeket szépen veszi,menet közben meg olyan furi😕!
Komment
-
Egyébként a lendkerék a kisipari gyújtótekercsbe ér bele,onnan a koszrató hang. Lehet gyerekkoromban is ilyen volt már,a fene se emlékszik már ráà½Ã¸Å
Na a lendkeréknek sem szabad súrolnia:kophatott a főtengelycsapágy,elmozdulhatott az alaplap.
- - - Updated - - -
Egyébként a lendkerék a kisipari gyújtótekercsbe ér bele,onnan a koszrató hang. Lehet gyerekkoromban is ilyen volt már,a fene se emlékszik már ráðŸ˜Å
Na a lendkeréknek sem szabad súrolnia:kophatott a főtengelycsapágy,elmozdulhatott az alaplap."Rohan az életed és rohan az út.Elmarad mögötted lassan a múlt.Nem tudod biztosan,hogy hová is mész,de úgy is észre veszed ha oda érsz."V.A.
- 2 likes
Komment
-
Ha a lendkerék mágnese beleér a gyújtó tekercs vasmagjába ne várj jó teljesítményt. Tönkre megy a mágnes és megszűnik a mágnesesség is!!érdemes egy jobb állapotú alaplapot vadászni lehet , hogy ez sem fekszik rendesen?. Van 3 kitüremkedés a tartón abban szépen ülnie kell az alaplapnak és mozognia hisz úgy állítasz előgyújtást emlékeim szerint./ 68-69 körüli!/ Abban az időben is gond volt a gyári gyújtó tekercs. Világító az volt és azt tettem a helyére és tettem rá gyújtó trafót. Így lett lendkerékről trafós gyújtás, hibátlanul működött. A motornak mennie kellett! Volt olyan hét, hogy meló mellett 1000 km-t kellett mennem pihenés elmaradt sajna mert a Debreceni Orvostudományin raktak ossze.
- 2 likes
Komment
Komment