Közlemény

Collapse
No announcement yet.

Simson S51 (Kr51, Sr50, S50) Varázs

Collapse
X
 
  • Szűrők
  • Idő
  • Megjelenít
Clear All
new posts

    Simson S51 (Kr51, Sr50, S50) Varázs

    Sziasztok!
    Nem találtam Simsonos témát, Szeretném össze hozni a márkatársakat, tapasztalatokat adni és kapni a külömböző tipusokból.
    Nekem jelenleg
    Simson S51N 1985 gyártásu (velem eggyidős) 3 gangos
    Simson S50 1976 gyártásu jelenleg felújitás alatt.
    Továbbá várom tapasztalatokat 4 sebességes blokkról kapcsolatban. amit tudni illik.
    Köszönöm az épitő jellegü hozzászólásokat!
    Üdv István

    #2
    Üdv. a Miranol os belső üzemanyagtartály festéséről mi a véleményetek? Olvastam hogy jó bevált . valaki próbálta már?

    Komment


      #3
      Üdv! Nekem egy KR51-esem van. A tank hibátlan volt kívül-belül, így nem kellett festeni.

      Komment


        #4
        Van itt egy jó ötlet : a felnyitható ruhás ! ajánlom minden épitgető figyelmébe :Egész jól néz ki, olcsó és veterán - Robogó
        dkari és mátéapu kedvelte ezt.

        Komment


          #5
          Elég nagy paraszt a cikk írója ! Nálam az első mondatoknál elásta magát.

          Komment


            #6
            joker eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
            Van itt egy jó ötlet : a felnyitható ruhás ! ajánlom minden épitgető figyelmébe :Egész jól néz ki, olcsó és veterán - Robogó
            Az írás nem a legszimpatikusabb de a masinák annál inkább!! Főleg mivel én is ilyen farigcsálós beállítottságú vagyok

            Komment


              #7
              Persze igazad van , de az az ötlet zseniális --és szépen is van megcsinálva .

              Komment


                #8
                Üdvözlet minden olvtársnak!

                Ezt az oldalt találtam Simsonról, ezért itt próbálnék segítséget kérni.
                A gondom az, hogy a karburátor benzinbeömlő csonkja önállósította magát....valami oknál fogva fellazult A gépezet egy S51 B tipusú vas, a hagyományos (gyári) "etetővel". Volt-e már valakinek ilyen tapasztalata, ha igen, mit csinált vele, hogy a probléma cserementesen elmúljon?
                A válaszokat előre is Köszönöm....

                További Üdvözlettel....

                Komment


                  #9
                  Üdv Fergusson !

                  Tudtommal az S51B -t két féle benzincső csatlakozójú karbival szerelték (remélem nem tévedek ... )
                  Az egyenes Click image for larger version

Name:	karburator-simson-s51-16n3-4-bvf_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
Views:	1
Size:	70.1 KB
ID:	144810

                  És a hajlítottClick image for larger version

Name:	313_14162.jpg
Views:	1
Size:	24.8 KB
ID:	144811
                  Az egyenes verziónál első körben megpróbálnám a vas (kadmiumozott) , vagy réz "csutora", a spiáter porlasztó házba illeszkedő részét felónozni ,(még melegen ronggyal letörölve a felesleges forrasztóónt , hogy vékony legyen ... ) amivel minimális vastagodást , és a puhább ón miatt jobb felületek közti tömítést is érnék el . Ezt csak vissza kell ezek után préselni , vagy ütögetni a helyére . A másik verziónál a helyzet már másabb . A hajlított csatlakozás esetében talán a két komponensű, epoxi alapú ragasztókat próbálnám meg első körben . Ha ez nem lenne célravezető akkor egy új egyenes réz csőcsatlakozó esztergálása mellett döntenék...

                  Komment


                    #10
                    Üdv, Zahi!

                    Igen, ilyen az enyém is...
                    Köszönöm a felvilágosítást, jól jön,mert nem akarok újat venni. Eddig kiválóan szuperált, elég jól el lett találva a beállítása is.
                    Még egyszer, Köszönöm

                    További Tisztelettel...

                    Komment

                    Ugrás az oldal tetejére
                    Working...
                    X