Itt egy komplettnek tűnő darab:
Moszkva k55 Budakalász ”¢ OLX.hu (korábban Apród)
Csak akasztasz a -valóban nem túl dekoratív- hátsó traktus mellé valami "szatyrot"
Közlemény
Collapse
No announcement yet.
Kovrov K-55
Collapse
X
-
A tankot én egy szigetbecsei sráctól vettem, 25re van felrakva másfél motornyi nagyobb alkatrész a vaterán (váz, kerék, tank, elsővilla, stb), azt nézd meg hátha van ott más is.
Leave a comment:
-
Hello!
Tudom, hogy nem lesz egyszerű megszerezni az alkatrészeket, de megpróbálom összehozni. Köszi a tippet hol próbáljam meg először.
- 1 like
Leave a comment:
-
Che eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintésenem fejlődtem semmit
De van még ötletem. Tény és való, hogy a járulékok, fix fieztnivalók mennyisége, szabályok bonyolultsága, emellett a gyenge és kicsi fizetőképes kereslet riasztó tényezők, és sokáig visszatartottak engem is... Kiskapuk keresgetésével, "okoskodással" sikeresebbé tehető egy vállalkozás, én viszont ebben soha nem voltam nagy
- 1 like
Leave a comment:
-
Szervusz Dongós 78!
Nagyon alaposan gondold meg,ezt a cégalapítást,mert elkezdeni nagyon könnyen megy,de ha legálisan csinálsz mindent,szinte biztos a kudarc!A legfőbb gond,hogy szinte semmire nincs fizetőképes kereslet,egy olyan világban ahol a kétkezi munkának semmi becsülete és értéke,mit lehet csinálni?Amennyiben elindítassz egy vállalkozást,onnantól minden járulékot fizetned kell,ami annyi összetevőből állhat,amit még követni is nehéz.Bónuszként a törvények állandóan változnak,bonyolultak és esetleg egy szakember tudja követni és értelmezni azokat,de még azért is fizetni kell.
Személy szerint én nagyon megbántam és így utólag,mintegy 20 évnyi működés után,mindenkit csak lebeszélni tudok!Nekem soha nem voltak pártközi kapcsolataim nem húzták és nem tolták a szekeret.Mindig számláztunk becsületesen,-szerencsére tartozást sem halmoztunk fel,-de a ház lassan rámdől,-nem fejlődtem semmit,csak eltelt 20 év és a végén még azt sem mondhatom,hogy "Jó mulatság,férfi munka volt".
Üdvözlettel:Che
- 1 like
Leave a comment:
-
Che eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintéseegy cég végelszámolásában vagyok 100%-ban érintett
Ettől függetlenül azt vallom (és keresem is teljes erőbedobással a lehetőségeket) hogy meg kell próbálni valamiféle vállalkozást indítani, saját lábra állni. Így közelítve a 40 felé már egyre inkább azt érzem hogy öreg vagyok én már bohócnak, nem akarok, nem tudok már sokáig multi kutyájának lenni...
Mindenesetre az már az elején is érződik, mennyire segíti az állam a kisvállalkozásokat
Leave a comment:
-
Szervusz Tonyabacsi!
A va..teran vásároltam elég sok alkatrészt a K55-höz,ez az említett árverési oldal,több éves kitartó rendszeres napi átböngészésével jött össze.Km.-órát egy ízben sikerült találnom,a kikiáltási ára 6000.-Ft.-volt,de azután a licitek úgy elszálltak,hogy lemondtam róla,utólag sajnálom egy kissé,de egye fene,azért 10 mázsa tüzifát nem ér meg.A gyújtás dobozt is ott vásároltam és kaptam egy beázott kakát 8000.-Ft.-ért,hogy működik,vagy sem még nem tudom,-úgy vélem,hogy kell majd rajta "túlórázni"..Annyit tudok,hogy a nevezett egység,magába foglalja,a gyújtás kapcsolót,a gyújtó trafót,a feszültség szabályzót és a töltés visszajelző kontroll-lámpát.A "fekete doboz" fedelét leszerelve található a fedél belső felén,egy kapcsolási rajz,melyből el lehet indulni,a vezetékelést illetően.
Sajnos most nincs időm foglalkozni a dologgal,bár nagyon szívesen tenném,de egy cég végelszámolásában vagyok 100%-ban érintett és aki már csinált ilyet tudhatja,hogy ez a "Világok háborúja",majd talán egy év múlva több türelmem lesz.A fórumon is csökkentett üzemmódban vagyok jelen,mert túl sok a nyomás rajtam és a családomon,-nehéz hónapok állnak előttem.Mindenek felett mindenkinek azt ajánlom,aki valamilyen vállalkozásba,vagy cégalapításba akar fogni,-először azt tudakolja meg,de nagyon alaposan,hogy hogyan lehet azt megszüntetni,-legalább-is mi az anyagi vonzata,ebben a gyönyörű szép új ember és vállalkozás barát világban,amikor egy hivatalos válasz levélre,akár 9 hónapot is várni kell.Hiába isten malmai lassan őrölnek,-az idegek meg őrölnek,de addig is a havi kötelezettségeket Ft.-ban teljesíteni kell,mert az csak több lehet,-éljen a kapitalizmus,meg Sárika az utca sarkon!
Üdvözlettel:Che
- 1 like
Leave a comment:
-
Hello!
Úgy látom, a km óra, a dekompresszor kar, visszatérő hiányosság. Ezen, már akkor sem volt egyik sem, amikor még használtam.
A "rémálom" fekete dobozod megvan? Milyen az állapota? Működhet esetleg?
Az enyémen - mint az a linkelt képen is látszik - már régóta nincs töltése (lásd 6V-os trabi akku a hátsó ülésen), jó lenne ezt is orvosolnom - lehetőleg gyári állapotúra...ha másként nem megy akkor legalább kívülről nézzen ki mint az eredeti. Viszont az eredeti jól működő fekete doboz mért értékeit szívesen fogadnám (ellenállások, feszültségek, bekötés...)
Motorikusan viszont remek állapotnak örvend. Frissen volt fúrva, kapott új dugót, csapágyakat. Azóta nincs benne 100km. Kompresszió tökéletes, váltó hibátlan, kuplung is jó, meg a lánckerék. Egyszóval a blokkal nem sok dolgom lesz, mindössze a dinamót kell rászerkeszteni, és töltést "varázsolni" rá.
Leave a comment:
-
Tisztelt Che
A K55 ritkasága nekem is feltűnt, pláne a merev hátsórészű példányok
Abból egyet találtam, ami elöl már teleszkópos, (nem lemezvillás), de a motorozhatóságra vonatkozó kérdésemnél a kapott válasz kicsit elkeserített, viszont a hátsó rugóstagokkal szerelt változat kicsit furcsa kinézetű, avval még barátkozni kell, bár két nagyobb méretű oldaldoboz(lőszeres rakasz) némileg orvosolná a problémát.
Tulajdonképen a DKW125 RT ami az álom, de..................ezitten Magyarország, meg a saját lehetőségek is ugye...
((( (Mindenesetre a tank nem vész kárba se így se úgy, mert végső esetben a Simsonon kap új lehetőséget.))))
Leave a comment:
-
Kedves Korzaar!
Az általad birtokolt alkatrészekhez,lesz még mit szedegetni.Azt javasolnám,ha mindenáron akarsz egy ilyet,akkor talán szerencsésebb vásárolni egyet egészben,mert úgy talán olcsóbb lesz,de ha motorozni is akarsz,akkor inkább válassz egy 125-ös CZ-t.Jómagam érzelmi okokból kötődök,ehhez a motorhoz,melyet a Tiszakeszi találkozónkon többekkel megosztottam és most időhiány miatt nem akarok itt leírni.
Magyarországon elég keveset lehet találni belőle,eleve kevés is jött az orszába és gondolom java része már az olvasztókban végezte és meglehet az is,hogy materiálisan,egy szembe közlekedő valamilyen dél koreai autó részeként testesül meg.
Üdvözlettel:Che
- 1 like
Leave a comment:
-
-
Szervusz Tonybacsi!
Jelentkezem,mint márkatárs.Az én tulajdonomban is van egy ilyen DKW RT 125-ös "utánérzés",az-az Moszkva K55-ös,amit szoktak csúfolni "Grúz kecskének is.Tudomásom szerint valahol,a volt Szovjet Unióban Kovrovec városában készült,ezért nevezték néha Kovrovnak is.A Csizmadia Imre által szerzett,Motorkerékpárok 1957 című könyvecskében,már szerepel,melyet a Műszaki Könyvkiadó,Budapest 1958-ban adott ki.
Az enyém igen hiányos állapotban került hozzám,melyhez gyűjtögetek,már vagy öt éve,lassan a Km.-óra,bilux kapcsoló és a dekompresszor kar hiányával össze is gyűlt és sajnos hozzá még egy váz és sok egyéb,tankból,már van három is.Nem volt szándékomban túlgyűjteni,de voltak olyan "kapcsolt áruk",amit nem akartak megbontani,így meg kellett venni az egészet,a fene egye meg.
A sok alkatrész most "Csipke Rózsika" álmát alussza,jól lekonzerválva és nem tudom mikor fogom tudni csinálni,mert se idő se pénz,de remény azért mindig van,-mert köztudott,az hal meg utoljára.
Üdvözlettel:Che
- 6 likes
Leave a comment:
-
Kovrov K-55
Sziasztok!
Márkatársat keresek!
(alkatrész utánpótlás, információcsere, mit, mikor, hol...stb.)
Van a tulajdonomban egy ilyen, még édesapámé volt, azzal cipelte jóanyámat buliba !
Az idő eljárt fölötte, sokszor volt módosítva, jelenleg félig szétszedett állapotban van, de ezt is szeretném "fölébreszteni csipkerózsika álmából".
Jelenlegi tudásom szerint- ez egy orosz gyártmányú veterán motorkerékpár valamikor a 60-as években készülhetett (ezt még a későbbiekben pontosítom) 125 köbcenti, 3 sebesség, "gyönyörűséges" csepptank, elöl-hátul hidraulikusan csillapított teleszkópok, műanyag nyeregülés a vezetőnek, és opcióként az eredetileg csomagtartóként funkcionáló hátsó részre fölszerelhető szintén nyeregülés, 6V-os energia ellátó egység.
Egyszóval "tiszta" DKW (olyannyira, hogy a "kisMZ" dinamója az állórész, és a forgórész is, csak úgy cuppan a helyére.
Itt látható a sajátomról pár kép, amikor még használtban volt:
Motorok! - Képtár - G-PortálCímkék: Egyik sem
Leave a comment: