Közlemény

Collapse
No announcement yet.

Új rendszám Magyarországon

Collapse
X
 
  • Szűrők
  • Idő
  • Megjelenít
Clear All
new posts

    #16
    monza-attila eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
    Ne dudáljanak, ne kiabálják le a fejét szegénynek. Mert a Rendszámból lehetne látni,hogy a jármű vidékről jött...

    Szép napokat mindenkinek.
    "Aranyos" vagy attila ! Mi vidékiek is tudunk ám közlekedni, nem ám csak Pesten, bárhol!
    De azért "hálásak" vagyunk a sárga csillagért, a rabszolgaságért és egyéb kitüntetésekért, de főleg az ilyen hozzászólásokért!
    Neked is szép napot!
    A boldogság emléke már nem boldogság, de a fájdalom emléke még fájdalom./Byron/

    Komment


      #17
      wsievers eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
      Találjanak ki értelmesebbet ha lehet....
      És most, Nagy Testvér, figyelj a szavamra: Ha pénzre van szükséged adj rendszámot a papír nélküli gépeknek...meglátod nyereséges lesz...Akkor majd mindenki elmegy közzűlünk szó nélkül új rendszámot, forgalmit beszerezni, új biztosítást kötni, súlyadót fizetni. Addig nem! Fogd fel, a gépjármű nem vagyontárgy, hanem használati cikk!
      Nem kéne, épp elég az hogy a fejem felett lóg az ösztöndíjam megnyirbálása(de olyan szintem hogy a havi naftára éppenhogy elég lesz jó esetbe) nem hogy ezt a kis mókát kifizetni...

      Komment


        #18
        Tiszteletem!
        Csak egy kis matekot dobok hozzá a többihez, egyébként meg egyetértek, hogy ez gáz, már megint(de, ha utánanéznénk, hogy mennyit szedtek be és mennyi ment az államadósság törlesztésére eddig, tuti felakadna a szemünk, főleg, hogy megint hitelfelvételt fontolgatnak.)
        Íme a matek:
        Van egy oldalkocsis IZS Planéta 3-asom(értéke kb. 220e lehet jóindulattal) A vizsga díja:9300+4800+8500(+3500azért, mert az oldalkocsinak külön tengelye van, bár figyelmen kívül hagyták, hogy van alvázszáma.)+még amiről nem is adtak számlát:kb.24000 volt. Ezután az okmányiroda (nem kellett új rendszám):22000FT.
        Én is egyetemista vagyok, a megnyírbálás már engem is félelemmel tölt el. A kétévenkénti műszakik 22e még min.
        Tehát kb 7 műszaki múlva az egész moci árát elverem a fenntartásra.
        U.i.: a vizsgán kb 500Ft vel megpróbáltak lehúzni, ez csak azért zavart, mert fater a motorral 7 órahosszát várt zuhogó esőben a vizsgára!
        A motor felújítása igazi fellelt fészerállapotból kezdődött + oldalkocsivadászat, mert eredetit akartak látni a műszakisok(az mz oldalkocsi foltozása is annyiba lett volna mint a másik beszerzése és felújítása)de a zöld forgalmi miatt biztosítást kellett volna kötni az üzemképtelen fogatra és kb 6nap alatt felújítani, műszakira vinni, vagy 85000Ft-ot a nyakamba vartak volna büntetésnek). Szerintem, hogy 2,5hónap alatt sajátkezűleg felújítottuk faterral a mocit+oldalkocsit(levadásztuk+újralemezeltük+ festettük). Aki erre képes mindent maga végezve 6 nap alatt annak gratulálok.
        Ó, majd kihagytam a drága üzemanyagot+minőségi olajat(csóri ember vigyáz legjobban a járművére)(jelentkezem a posztra !)és még 8700Ft volt a biztosítás egy évre.
        Az új rendszám kaszálni fog, főleg, hogy aki mindezt még fizeti egy másik veterán mocira/autóra is, tuti nem lesz zsetonja min. 2-max4.(KÉT JÁRMŰRE) rendszámot kifizetni+ forgalmit is cserélni.
        Nekem nincs állandó keresetem(egyetemista vagyok+ egy tank üzemanyag ilyen nem túl takarékos gépeknél nálam sokáig megmarad, mivel alig hajtom)(évi 80km sincs megtéve)
        Mi a helyzet, ha elköltözöm munka miatt, vagy mert sikerül saját házat venni más megyében: Akkor is fizetek a behatárolás(megye) miatt a rendszámcseréért ? Másrészt mi köze ahhoz mindenkinek, melyik megyében lakom, messziről virít, ha túrista vagyok akit könnyű átverni, mert nem ismerem a helyet.
        Remélem a bankszámlaszámom is ráírják a mellékelt kapukulcsom másolata mellé a rendszámtáblára.
        Üdv.: Majdánka.
        Utoljára szerkesztve a következő által: majdánka; 2012 jan. 22, 12:30.

        Komment


          #19
          majdánka eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
          Tiszteletem!
          ......hogy ez faszság,..........bár leszarták ....500Ft vel megpróbáltak átbaszni, .....túrista vagyok akit átbaszhatnak,
          Üdv.: Majdánka.
          Tudom,hogy most ez a"trendi". Lehet, hogy beszélgetés közben észre sem vesszük ezeket, de kérlek legalább ha "leírjuk" ne írjuk le!
          A fiamnak szajkóztam, hogy menjen egyetemre, most meg elolvasta az 'írásodat'-azt kérdezte, hogy-ezért?
          A hozzászólásod nagyon jó, csak ezek a "szavak" hazavágják!
          A boldogság emléke már nem boldogság, de a fájdalom emléke még fájdalom./Byron/

          Komment


            #20
            majdánka eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
            A vizsga díja:9300+4800+8500(+3500azért, mert az oldalkocsinak külön tengelye van, bár leszarták hogy van alvázszáma.)+még amiről nem is adtak számlát:kb.24000 volt.
            Szerintem sürgősen nézz utána a hatósági áraknak és keress másik szervizt a vizsgáztatásra, mert ha kifizetsz 9300+4800+8500+3500=26100 Ft-ot egy 4360 Ft-os műszaki vizsgára, valamint egy 15500 Ft-os eredetiségvizsgálatra (=19860 Ft), akkor drága helyre vitted.

            majdánka eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
            Ezután az okmányiroda (nem kellett új rendszám):22000FT.
            Az okmányirodában sem voltál körültekintő, ha az új forgalmiért, illetve törzskönyvért (12000 Ft), a matricáért (585 Ft) valamint átírási illetékért (6230 Ft), ami összesen 18815 Ft, kifizettél 22 ezer forintot.

            majdánka eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
            A kétévenkénti műszakik 22e még min.
            Ha rám hallgatsz, és legközelebb másik helyre viszed műszakiztatni a motort, megúszhatod 4800 Ft+585 (matrica) forintból! (erre jön 6 alkalmanként, vagyis 12 évente az új forgalmi engedély, vagyis egy műszaki vizsga = 6385 Ft).

            majdánka eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
            és még 8700Ft volt a biztosítás egy évre.
            Ha akarsz, itt is tudsz fogni egy kicsit, belépsz egy klubba, ahol lehetőséged van kedvezményes biztosítást kötni. A tagdíjad itt legyen mondjuk évi 6000 Ft (járművek számától függetlenül), plusz évi max. 1000 a biztosítási díj (pl. Generali: 700, Allianz: 840 Ft).

            majdánka eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
            Van egy oldalkocsis IZS Planéta 3-asom (értéke kb. 220e lehet jóindulattal) Tehát kb 7 műszaki múlva az egész moci árát elverem a fenntartásra.
            A számításod ettől függetlenül továbbra is helyteálló. Az ilyen, még fiatalnak számító Izsek ára sajnos egyelőre elég mélyponton van, a tiéd jó állapotát figyelembe véve szerintem 150-160000 Ft a reális. Ezzel, és évi 10.000 Ft fenntartási költséggel (hisz van még valamennyi teljesítményadó is) valóban 7-8 műszaki-ciklus után költöd rá a motor árát a fenntartásra.

            Komment


              #21

              Komment


                #22
                ApaE eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
                Ez a hét beszólása !
                Tisztelt ApaE!
                Indíthatnánk ezzel címmel témát, csak tanítsátok meg, hogy hogyan lehet "idézeteket" átrakni egyik témából a másikba!
                A boldogság emléke már nem boldogság, de a fájdalom emléke még fájdalom./Byron/

                Komment


                  #23
                  Kedves majdánka!
                  Nem lehet hogy a Fater kicsit "megtoldotta "a számlát az esőben álldogálás miatt?
                  De komolyra forditva,ez is egy magyar sajátosság ,ami tény,az országban szerte-szét más- más minden hivatali rend,müködés,...stb.Ezért a fórumokon feltett kérdésekre adott válaszokat tényleg csak tájékoztatásnak kell tekinteni,és a kapott infókat elsőre nem kiadva,elösször csak érdeklődni kell elmenni az adott hivatalba -aztán ha nekünk megfelelő-akkor nosza csináljuk,ha nem akkor kezdődhet a harc! Vagy elvinni máshova.

                  Komment


                    #24
                    -t5- eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
                    Mi vidékiek is tudunk ám közlekedni, nem ám csak Pesten, bárhol!
                    Azért a közlekedni tudás és a helyismeret nem biztos, hogy kéz a kézben jár.



                    Mellesleg ezt a bűnüldözés segítése dolgot, miszerint a rendőr rögtön látja, ha nem helyi a jármű, azért lényegesen kifinomultabb módszerekkel is el lehet érni. Mondjuk egy rendszámfelismerő kamera a rendőrautóban - központi nyilvántartással összekapcsolva. Még talán olcsóbb is, mint 3-4 millió rendszámot lecserélni. Persze a Pl...tt Kft-nek ez mekkora biznisz lenne!
                    Everything is better when you decide you don't care.

                    Komment


                      #25
                      Tiszteletem!
                      A hozzászólásom módosítva.
                      Ha bárkit zavart elnézést kérek, csupán az indulatok elszabadultak belőlem, miután már annyi módon próbáltak úton útfélen megnyírbálni, átverni, mert fiatalabb voltam, persze mindig arra hivatkoztak, hogy ha rájöttem, hogy csak elszámoltak, elnéztek ezt, azt.
                      U.i.: Az egyetem nem függ össze a beszédstílusom kialakulásával, szóhasználatommal, mivel azt gyermekkori környezetünk alakítja főleg és az ismerőseink, barátaink. Egyébként a szóhasználatom azért nem volt megfelelő és moderált, amelyet használtam, mert az idegesség és indulatok átmeneti IQ csökkenést eredményeznek.(mindenkinél)
                      Majd indulatkezelő nyomogatós labdát fogok használni, hogy szavak helyett békés, fizikai módon vezessem le idegességem.(vagy elkezdek pancsiemblémákat kötögetni, a kötögetés nyugtató.)
                      Üdv.: Majdánka.

                      Komment


                        #26
                        Kedves Majdánka!

                        A fentiek nagyon tetszenek,-ez nagyon jó volt.Kellően önkritikus és nagyon humoros,csak azért nem nyomtam,két "tetszik"-et,mert egyre van lehetőség.

                        Egyébként ne idegeskedj,mert ha az üzemanyagárak,így haladnak,lehet,hogy a rendszámcserélők érdekeltségi köréből amúgy is kiesünk.Kár hogy a ló nem berreg,mert lehet,hogy olcsóbb az "üzembetartása" és egyenlőre,még rendszám se kell rá,bár ebben nem vagyok biztos,hogy így is marad.

                        Üdvözlettel:Che

                        Komment


                          #27
                          wsievers eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
                          ... Ez már teljes szemétség...ha akarják csinálják, de ingyen...nem nekünk kell, hanem nekik. Oldják meg maguk.
                          Tegnap találkoztam egy nem „veterános” barátommal, aki éppen most volt túl egy hátsórendszám cserén. (azon vannak a matricák, ugye...) Korábban sokáig mesélte a tortúrát. Így most ő azt mondta: „inkább mondják meg egyenesen, hogy kell még pénz. Küldjenek ki egy 15.000 forintos csekket, inkább befizetem, de ne kelljen a Mozaik utcába eltölteni egy egész napot”¦”

                          (a kép nagyon jó volt! )

                          dafko54 eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
                          ... bármiért lehet fizettetni, csak ki kell találni ! Üdvözlettel .
                          Inkább nem másolom ide, mert annál durvább, de egy linket megér: Humoros levél: milyen adókat kellene még bevezetni?
                          Zen3D: bolg a 3D nyomtató építésről

                          Komment


                            #28

                            Komment


                              #29
                              Che eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
                              Kár hogy a ló nem berreg,mert lehet,hogy olcsóbb az "üzembetartása"

                              Üdvözlettel:Che
                              A lóval is vannak problémák, mert az akkor is eszik ha a "garázsban" áll, de az előnye, hogy nem kell rá rendszám.(egyenlőre)
                              A boldogság emléke már nem boldogság, de a fájdalom emléke még fájdalom./Byron/

                              Komment


                                #30
                                Szervusztok!

                                Nem kapcsolódik ugyan szorosan a témához, de a papírozási mizéria megkönnyítésével inkább egyetértenék én is. (...a hét beszólása...) Két éve vásároltam egy 559-es Jawat, és másfél évembe telt, mire minden létező lehetőséget kipróbáltam (végűl sikerült felkutatni az eredeti tulajt) és a nevemre írták. Épphogy sikerült elcsípni a tavalyi szezon végét, és motorozni vele egy kicsit. (Ellenkező esetben már két éve fizetném rá a kötelezőt, telj.adót, venném az (akkor még) 300-350 forintos benzint, stb...
                                Két házzal ódébb áll a garázsban egy hiánytalan, érintetlenűl gyári T5-ös. Papírok nélkül. Potom 40 ezerért áttolhatnám, de minek? Hogy nálam porosodjon tovább? Vérzik a szívem!

                                Komment

                                Ugrás az oldal tetejére
                                Working...
                                X